witte Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik geef je toch stiekum even een Emma (omdat ik je gelukkig weer ingelogd zie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Heee Jane,Wat ben jij laat??Kun je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Heeeeeeeee, Emma ook online? Heb ik kennelijk gemist.Fijn dat je er weer bent, Em. We hebben ons allemaal erg zorgen om je gemaakt. Ik ga even opzoeken wat je geschreven hebt.Hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Denk dat ze even pbtjes bekijktdaarvoor moet je inloggen fotograaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Oh ik snap het al Em, je hebt nog niets geschreven maar je bent wel online. Misschien wil je alleen lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik begin het te leren, Witte, dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 1 voordeel heb je fotograaf,Wij hebben het ook allemaal moeten lerenen waren ook altijd blij als iemand ons ff wegwijs maakte.Zo blijft de bal(frum =afkorting van forum) mooi rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik ga lekker mn bed opzoeken.Weltrusten Jane en fotograafLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hihihi, ik vergeet ook steeds te kijken of ik naar de volgende pagina moet. Dan denk ik, waarom krijg ik nou geen antwoord?Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja ik lig er al in, laat geworden en dus lees ik morgen wel bij als ik tijd heb.welterusten, en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 avond allemaal! ben zeker te laat? iedereen naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Hoi Bebe,Ja, ik was de laatste, ik ga ook uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 slaap lekker fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Is er nog iemand? Of slaapt iedereen?0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Ha Marjaik wil net uitloggenheb je iets dringends ofzo maar ff kletsen?dan zijn er nl nog meer ingelogd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Ff naar een andere computer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Sorry ik was ingelogd via mijn IPhone, maar typen op dat ding gaat niet zo snel. Ik heb even iemand nodig, lukt me even niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 ik ben gaan slapen Marja, sorryals het niet dringend is lees ik morgen wel bijheb een volleytournooi dus niet te laat optruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden