Babble Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goeiemorgen allemaalBijlezen is haast niet te doen, maar er komt nogal wat langs deze week.@Yajala, weer een leermomentje voor jou, er zijn al heel wat wijze woorden geschreven die zal ik niet herhalen, maar mischien voor jou slim om die herhaardelijk te lezen want dat is wel de kern van de oplossing@Alf, we zijn er voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 quote: Originally posted by: VieNou kijk eens aan Alf, Dar logt speciaal voor jou weer in, ik ben er ook nog en nog veel meer mensen. Dus als het je oplucht: veel luisterende oortjes voor jou. DAnk je Vie et al.Volgens mij was Dar er al, maar goedHet is mooi weer, de natuurleeft op, de vogels zingen..dus geen tijd voor nare berichtenval toch maar in herhalingen en herhalingen zijn heel vervelenddus ik zoek een masker in de kasten sleep me de dag doorKom wel terug als het beter gaatover een halve eeuw...O en dar, niet mogen? wie bepaalt wat mag of niet magjij mag wmb alles..als alziend oog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Alf herhalen betekent dat die rotgevoelens zich herhalen. Ik vind dat je dat iedere keer op mag schrijven hoor. Mij verveeld dat niet en je raakt toch iedere keer weer wat kwijt.Zit je weer in een fikse dip? Ja joh, dat is zo ontzettend pluut. Ik zou zo graag willen dat we iets van je over konden nemen, maar delen van je rotgevoelens kan ook helpen.Toe probeer het is. Ik wil niet drammen hoor maar weet gewoon dat het erg goed voor je zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Dar, Bol, Babble....Ik kan wel weerzeggen hoe slecht het gaatmaat wat schiet ik ermee ophet is meer van hetzelfdeer verandert ook niets o ja, toch welhet wordt erger..Er is niets vervelendersdan weer naar mijn gezeur, gejammer en gelamenteer te moeten luisterenen dezelfde adviezente geven, goedbedoeld, dat weet ik welmaar ik moet het zelf doenalleen weet niet wat....ik log nu uitwant moet een masker gaan zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Het gaat prima Vie.Grappig dat je mn goeiemorgen zo leest.Ik heb gisteravond heerlijk de hele avond met een collega/vriendin van me gekletst en dan ook echt gekletst over alles wat er toedoet, snap je, zo een lekker echt gesprek. Heerlijk vind ik dat NU op zn tijd.Voorheen altijd alles weglachen, gezelligheid, borrel dr bij en vooral niet te moeilijk doen.Niet dat, dat nou elke dag moet, maar het lukt me gewoon steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 krijg *** geen foto gedownload! precies gedaan wat Dar mij destijds heeft toegestuurd,maar mijn mooie siamees verhipt het!Coco? in welke zaak had jij nou champagepils gevonden.het wordt een obsessie!! ik moet en zal het hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Alf heb je wel eens een goed Anti depres. middel geslikt? Zit het een beetje in de familie? Als je er helemaal niets aan kunt doen, zou het dan niet mogelijk zijn om eens een medicijn te gaan slikken of ben je daar geen voorstander van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Gek hoor Alf dat jij voor mij denkt....Ik vind het nl hlemaal geen:"gezeur, gejammer en gelamenteer "Tuurlijk moet je t zelf doenThats life!Maar hier wat "goed bedoelde adviezen"halenis toch niet zo gek/raar/stom.en trouwens een masker halen???Ik ben nog niet helemaal bijgelezendus ik kan iets gemist hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 O Alf, en hoe zit het nu met je apneu? Daar kan de oorzaak ook liggen, maar dat wist je al. Wanneer kun je nu geopereerd worden. Je had toch al besloten om dat te laten doen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Zie jij alcohol nog steeds als een beloning? Want stel dat je gisteren niet gedronken had, dan was je nou trots op jezelf geweest en zag je een heldere dag tegemoet. Dat zou pas een beloning zijn geweest. Vie: wat zeg jij toch wijze dingen!!!yajala, sterkte meid, niet opgeven.probeer volgende keer een vriendin erbij uit te nodigen die niet drinkt..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Dar,het wordt steeds gekker maar de eerste is al binnen mijn haar zit nog in een puntje want ik lag vannacht pas om 02.00 uur.ondertussen schrik ik me een hoedje hier, de vrijdag is toch een nekkebreker geweest zo lezen.eerst koffie, en dan eens kijken of ik nog iets intelligents kan verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Hoi Witte:heart:ben het met je eens, Alf niet voor ons denkenen je deelt, dat is een goed voorbeeld, ook al wil jij liever wat anders delen.Niet leuk voor jou, maar wel een voorbeeld voor ons, het leven aangaan,accepteren dat het moeilijk is, onmogelijk soms zelf en kluten met depressies, en toch niet drinken.ik gun jou een makkelijker pad, maar ik herken zoveel in jou, dat ik toch blij ben dat je schrijft. Ik moet het wel zelf doen, maar niet alleen!Soms lijkt het op de lamme helpt de blinde, en soms is het lekker dat we dat doen, want we helpen elkaar wel mooi, zelfs in moeilijke tijden. Juist in moeilijke tijden dus, want in makkelijke tijden is er geen kunst aan. Kom Alf blijven hier, als je tijd hebt, want als je het niet voor jezelf doet, doe het dan maar ff voor mij, ik heb het nodig. En iets zegt me dat ik niet de enige ben.ik ben al een uur achter op schema weer, en toch klopt het dat ik hier te veel zit.Het levert me nog steeds meer op dan het me kost, dus dank jullie allemaal, ieder op zijn of haar eigen wijze. Maar nu moet ik praktisch worden anders kan ik zo niet naar mijn tournooi.Fijne dag allemaalen VANDAAG NEMEN WE DIE EERSTE NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Jane ik doe met je mee meis. Ik KAN vandaag de eerste niet nemen. Heb weer een groene op. Heerlijk gevoel is dat.Een hele fijne dag wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Zet m op Jane!!!!GIRLPOWER!!!Hee Tassie een heel fijn weekend geniet lekker van de mensen om je heenoh ja en wat heerlijk voor je dat je zo een mooikado hebt gehad voor je 18 jarig moederschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 ik heb een tijd niet gelezen,Tijn is na Egypte niet teruggekomen?en waar is meiske?hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Goedemorgen allemaal.Wat zijn er alweer een hoop schrijfsels; ik probeer het bij te benen.Ya, ik kreeg laatst de tip om bij drinkende vriendinnen te zeggen dat je antibiotica gebruikt waarbij je niet mag drinken. Zo kun je ook de avond droog doorkomen.Maar je kunt ook eerlijk zijn, en hopelijk iemand de ogen openen. Misschien stopt er wel een vriendin met je mee en heb je daar veel steun aan.En als het toch mis gaat ben ik ook van mening dat je ze beter op gevaarlijke tijden kunt mijden! Eerst steviger in je schoenen staan als hun gedrag voor jou een trigger is weer te gaan drinken!Verdrietig Alf, je bericht. Maar daar is het forum voor, om elkaar te steunen als het zwaar is.Als we alleen maar opgewekte berichten zouden schrijven zou het hier gauw gedaan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Alf,waarom voel je je opgelaten?ik neem even gevoegelijk aan dat dat zo iszeuren, mekkeren, goed bedoelde adviezen die elke keer terugkomendat is toch normaal?je weet de dingen bestmaar voordat je zover bent om het anders te doen of andere beslissingen te nemendan ben je al een tijdje verderwas het maar zo makkelijkéén keer zeuren,. één keer een goed bedoeld advies lezenen hoppa probleem opgelostdan hadden we het forum niet meer nodig het is een weg die je moet gaanen meestal is die weg langer dan we allemaal denkenkortom, lekker blijven mekkeren, net zolang tot jij klaar bent voor verandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Fijn he Bol, die stok achter de deur.Zo vond ik het fijn zwanger te zijn (niet alleen daarom natuurlijk), want dan mocht ik niet drinken van mezelf. Zo ook als ik had afgesproken niet te rijden.Gelukkig heb ik deze stokken momenteel niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Hee Alaine,Ik schrok gister helemaal van je berichtje.Dat je een pil van je zoon had genomen om je eetlust te minderen.Je komt op mij over als een halve dokter en dan toch zo een aktie ondernemenIk zou dat echt nooit durven, heb echt de bibbers van medicijnen, zeker van anderen.Volgens mij is t gewoon een kwestie van minder snoepen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Lianne, hoe gaat het met je?Alf jammer dat je meteen weer weg bent. Het uiten van "gezeur" zoals je het zelf noemt, kan juist verandering teweeg brengen. Wat wil je, waar wil je naar toe, en wat voor stappen kan je ondernemen om te komen waar en wie je wil zijn. Het is belangrijk.Vinden jullie het zo koud buiten? Ik heb de deuren opengezet. De zon is weer weg, maar het is wel mild qua temperatuur.Witte Ja, je kwam echt zo grappig binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Heb je je masker zo ver verstopt Alf dat je er nog niet bent???Misschien beter om m af te laten,want maskers gaan zo knellen op den duur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Dar ik blijf het moeilijk vinden hoor om hier foto's te plaatsen. Waar zit die browser nu? Het is vroeger wel gelukt hoor maar die Image Shack is weer veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 Zeg, niet om het een of ander, maar soms denk ik echt, dat mannen zo moeilijk zijn in het uiten van hun emoties. Generaliserend of niet, maar ik geloof toch dat vrouwen (wij vrouwen, ja) sneller erkennen dat we iets aan ons innerlijk willen of moeten veranderen.We zijn op de een of andere manier geestelijk soepeler.Of zeg ik nu iets geks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2010 hihihi Alf,misschien zit ik niet zo goed te lezen maar wat moet ik me voortellen bij een masker?neem je een nieuwe avatarof neem je echt een maskertjeof ben je carnavalsartiest en ontwerp je maskers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden