Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 zeg Bolwat zag die man allemaal dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja Coco, zij is echt een heel zacht mens. Meestal klikt het van twee kanten, dus heb ik er een fijne vriendin bij Leuk hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi!Hebben jullie ookzo'n mooie maan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 het valt me op dat er vandaagheel weinig nieuwelingen van delaatste tijd op dedraad schrijven... hopenlijk nietomdat ze toch weer in de val vande alcohol zijn getrapt en nu hunkater aan het uitzieken zijn... ofer helemaal door overvallen zijnen direct weer terug in het zuippatroonzitten.. Hoop het niet.Maar... misschien zijn ze ook gewoonaan het genieten van het begin van hunnieuwe bestaan en hebben genoten van hun drankvrije frisse dag vandaagen erop uitgetrokken om het te vieren,voelen en ervaren.Hoop van wel! Kan ook zijn dat de discussie van vandaagafschrikwekkend geweest is. Dat het lijktalsof er niets goeds is aan stoppen metdrinken en niets of niet genoeg oplevert.Dat zou heel jammer zijn en niet waar zijn.Natuurlijk levert het iets op!Het levert veel op!Een beter bestaan hoe dan ook!Ik kan er alleen niet omheenIk moet er doorheenJullie ook nieuwelingenniet eromheener doorheengo for it!!En nu ga ik even iets nuttigs doen.Ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Wat fijn voor je Woman!Hoi Maryo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja de platte wereld, ik heb dat wel eens gehad met wiskunde ooit.Wij kunnen een tweedimensionale wereld niet waarnemen omdat ze plat zijn. En nu ga ik chocolade muffins snoepen. Morgen weer suikervrij. In het weekend mag het (nog) wel omdat ik nog best moeite heb zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nu op de TV,nederland 2 VPRO, van Moskou tot Moermansk,over de alcoholconsumptie van de Russen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Echt adembenemend mooi!Met zo'n halo eromheen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 TienDie is niet misselijk volgens mij...ga ik even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Mischien dat het daarom exen zijn Isa:huh:Maar wat ik me laatst wel af zat te vragen en als je geen antwoord wilt geven ook goed, maar hoe is het nu eigenlijk met jullie gezamenlijke koopwoning geregeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 En Albertina zo'n sapkuur hoe ziet dat er nu in de praktijk uit, eet je helemaal geen vast voedsel gedurende 3 dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ok dat wordt moeilijk. Gevoelsmatig zeg ik dat je recht hebt op jouw helft, dus dat hij jou moet uitkopen. Maar wat je ook beslist denk goed na, want ook al is het nu een slechte tijd voor de huizenmarkt het is wel een kapitaalgoed wat ongetwijfeld de komende jaren in waarde gaat stijgen. Niet zomaar afzien van jouw deel dus want jij kunt het geld ook goed gebruiken om je eigen huisje straks naar je zin in te richten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Lieve schat de hypotheek staat op jullie beider naam toch? Dan heb jij gewoon recht op de helft, basta! En ja je hebt genoeg voor je kiesjes gehad maar nu nog effe doorbijten.. als je je nu terugtrekt daar krijg je echt spijt van. Komop nog even de schouders eronder meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa, ik wil het niet ingewikkelder voor je maken maar.....de helft is van jou en weggeven is zonde. Tenzij je daar volledig achterstaat enzovoort. Als het koopcontract en hypotheek op jullie beider naam staat is de helft van jou. Ook al ben je niet getrouwd. Niet weggeven uit schuldgevoel ofzo, krijg je spijt van. had ik ook bijna gedaan...blij dat ik dat niet gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoe lang of kort geleden jullie SAMEN het huis gekocht hebben maakt niet uit, de helft van dat huis is van jou. En v.w.b. je rechten ga eens langs bij het juridisch loket (je kunt je vragen ook per email stellen). Maar wat je ook doet lieverd laat a.u.b. niet over je heen lopen. Kennelijk kan hij de hypotheek nu ook allen opbrengen want je betaald toch niet mee? Dus dan kan hij je ook uitkopen. Komop je bent zo goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa staat jouw naam ook op de koopvereenkomst? Zo ja dan ben je mede-eigenaar maakt niet uit wie de hypotheek betaald. Als ik dit nu zo van je hoor, hij heeft je er gewoon uitgezet, wil niet meer verder.. laat je tanden zien meid en haal eruit wat eruit te halen valt. Jij moet ook verder en een nieuw huisje inrichten toch? Grrrr je hebt zoveel geslikt en bent zo geduldig geweest, genoeg is genoeg. Stand up for your right's girl:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Geeft niet Caro, ruimte genoeg voor iedereen hier toch. Maar ben je er nu al uit of Max bij jou mag blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Weet precies wat je bedoelt Isa, het zo goed mogelijk regelen. Dat dacht ik ook v.w.b. de kinderalimentatie. Meneer kon niet en had het moeilijk en ik maar geduldig zijn. Pas toen ik daadwerkelijk een advocaat inschakelde kwamen we tot een redelijk bedrag. Snap je wat ik probeer te zeggen? Jij bepaalt je grens en jij bepaalt wanneer het genoeg is geweest. Wil je persé de lieve Isa blijven? Hij lacht je achter je rug om uit omdat je geen actie onderneemt. Dit klinkt misschien niet erg aardig maar ik gun je zoveel meer dan wat je nu krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa, snap ik. Maar ja, je mag toch goed voor jezelf zorgen. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Ik ben weg, nog een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa, ik heb mijn advokaat een voorstel laten doenmet de verkoop van het huis te wachten tot deprijs is aangetrokken, zodat we er beiden beter van worden.Als je geen geld hebt kun je een toevoeging vragen, en dan moet de wel nadatje geld ontvangt die adv. betalen. Blijft er geen winst over, dan niet.Dus als het goed is verdient die adv. zichzelf terug en krijg jij in elk geval een eerlijke kans,en komt ex er niet zo maar mee weg, te gek voor woorden toch.Staan jullie wel beiden op de hyp.akte? heb je kopieen?Anders opvragen bij verz.mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Snap ik meid. Ook ik had een knoop in mijn maag toen ik uiteindelijk naar de advocaat stapte. Maar nu achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan. Komt goed lieverd maar laat je morgen niet intimideren door je ex hè.Aanpassing: laat je eens goed informeren door het juridisch loket, ze zijn onafhankelijk en het kost niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 ach meis je bent nu wel sterker geworden dan aan het beginvan deze periode toen je er nog bereorder voor stondje kunt dit aan hoor Isa, niet leuk, maar stap voor stapgaat het je lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Wing las ik het nu gisteravond goed dat jij evt. ook een schilderij van mijn lievelingskater wilde maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 mooie film op CANVAS, net begonnentot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ok cool. Als je mij in pb je emailadres geeft zal ik een paar mooie foto's scannen en mailen. Was mijn allereerste kat, uit het asiel. Zo'n zieltje, gehavend en al. Heeft 3 weken onder de verwarming gezeten tot de dag dat ik thuis kwam en hij op zijn rug in de gang lag, totale overgave. One of a kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden