Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 http://www.1001filmpjes.nl/vid...e%20jodel%20prof.htmlzoiets VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 wat zei ik 3? 4 afspraken! pffJa Hermiedie butcher was bij mij de schooltandarts, en de tandarts erna was een alcoholist:ozoop gewoon onder het spreekuur, fles stond op tafel... hoe ver kun je zakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Geweldig zeg, dat jodelmeissie! Enne, zonder tandarts dus, of moest ze er ter plekke aan denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Of zoiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Huh? Kom op Caro als we wat uit te vechten hebben dan niet hier. Telkens dreig je weg te gaan en komt heel snel weer terug en dat moet je zelf weten. Dit keer had het met ons te maken maar om het minste kattengejank blijf je weg en om de hoek ben je er nog en wil terug. Kom op meid, praat het met me uit maar gedraag je niet telkens als een stampvoetend kind die telkens zegt ik wil niet meer hier zijn en vervolgens loopt te fluiten. Dit is de 6e keer al hoor dat je dreigt weg te gaan. Prima maar blijf dan weg en kom niet telkens terug want dat is pas niet standvastig. Hier komt alleen maar onrust van en daar schiet niemand wat mee op. Iets uit te praten dan is dat kee achter de schermen hier maar niet telkens wel of geen ADB.Ga Banjo de struiken in jagen, lijkt me verstandiger hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Drup heb je wel kijkers, lees potentiële kopers, gehad afgelopen zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Waarom doen jullie dit niet per pb Drup en Caro?Dit vind ik echt niet leuk, en met mij vermoed ik ook anderen....Prime time en iedereen logt uit!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ikkes is d'r nog hoor Cathy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Dat is net wat ik probeerde te zeggen. Niet hier en niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ik kom me even afmelden, had zojuist een fijne vriendin op visite. Flink bijgekletst. Tot morgen, lekker slapen straks xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Slaap lekker Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Slaap lekker Womanfijn een goeie vriendin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Hoi aanwezigen, een goedenavond.Ik ga intussen even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ha daar is onze nachtbraakster weer:camera: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Dag allemaalHeb alles geprobeerd door te lezen, maar ben te moe om te reageren.Dus ik wens jullie allemaal welterusten en hoop dat ik zelf ook zal kunnen slapen.Want de slapeloze nachten beginnen me op te breken.Niet alleen ben ik erg moe, maar ik word ook behoorlijk emotioneel.Niet alleen van de vermoeidheid natuurlijk, ook van het feit dat mijn emoties nu onder ogen moet zien, ik drink ze namelijk nu al 7 dagen niet meer weg.Tot morgenJannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Jannigje houd vol hoorje moet hier wel doorheenen dat gaat na verloop van tijd beterhelaas is het voor iedereen verschillendje kunt je lijf helpen ontgiftenzie themadraadjesen desnoods wat homeopatische pilletjes om bij te slapenwant je hebt je rust juist nodig om te resetten en herstellenhet is te doen meid!!!welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Hey JannigjeToppie hoor 7 dagenen ik sluit mij aan bij Janeze was mij net even voorzoals vakerje zult er doorheen moetener omheen gaat echt nieten het wordt iedere dag een heel klein beetje beterkleine stapjesGo for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Welterusten allemaal,ik moet morgen weer idioot vroeg op!doeidoeixxxGoed hee Jannigje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Trusten Cathy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ha Co, nou dan mag jij het :light: uitdoen ok?en als je wilt Witte en Alfie de groeten doen als ze nog komenik ga nog ff lezen en James Bond laten zakkenwat een gevechten toch, nou ja zo lang het maar film is.Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Rapilos heb je al een huisje want je stond toch hoog op de lijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Heeeeeeeeee Isa,Wat wil je hier nou eigenlijk precies mee zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Hoi allemaalIsa ik ben niet zo goed in raadseltjes oplossen, maar ben wel benieuwd hoe je het is vergaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden