lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Slaap lekker Womanfijn een goeie vriendin!
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Hoi aanwezigen, een goedenavond.Ik ga intussen even bijlezen.
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Ha daar is onze nachtbraakster weer:camera:
Jannigje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Dag allemaalHeb alles geprobeerd door te lezen, maar ben te moe om te reageren.Dus ik wens jullie allemaal welterusten en hoop dat ik zelf ook zal kunnen slapen.Want de slapeloze nachten beginnen me op te breken.Niet alleen ben ik erg moe, maar ik word ook behoorlijk emotioneel.Niet alleen van de vermoeidheid natuurlijk, ook van het feit dat mijn emoties nu onder ogen moet zien, ik drink ze namelijk nu al 7 dagen niet meer weg.Tot morgenJannigje
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Jannigje houd vol hoorje moet hier wel doorheenen dat gaat na verloop van tijd beterhelaas is het voor iedereen verschillendje kunt je lijf helpen ontgiftenzie themadraadjesen desnoods wat homeopatische pilletjes om bij te slapenwant je hebt je rust juist nodig om te resetten en herstellenhet is te doen meid!!!welterusten
smart Geplaatst 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Welterusten allemaal,ik moet morgen weer idioot vroeg op!doeidoeixxxGoed hee Jannigje!!
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Ha Co, nou dan mag jij het :light: uitdoen ok?en als je wilt Witte en Alfie de groeten doen als ze nog komenik ga nog ff lezen en James Bond laten zakkenwat een gevechten toch, nou ja zo lang het maar film is.Welterusten allemaal:lips:
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Rapilos heb je al een huisje want je stond toch hoog op de lijst?
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Heeeeeeeeee Isa,Wat wil je hier nou eigenlijk precies mee zeggen?
Babble Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Hoi allemaalIsa ik ben niet zo goed in raadseltjes oplossen, maar ben wel benieuwd hoe je het is vergaan
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Niks wijzer..........verward...........Hou je sterk, Is, ladiladiladiladiladilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahEr komt echt een tijd dat je rust hebt, wees lief voor jezelf en keihard tegen hem! Hij heeft z'n kansen nu wel opgebruikt, denk ik. Elsa
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Nou in ieder geval ben jeop deze dag gelukkig je ladidadidadidaniet verloren Ik ga afsluiten want anders kom ik mn bed morgen nietWeltrusten voor gij die nog ingelogd zijnLaterzzzzzzzz
Babble Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Isa ladidadidaa nog maar even lekker door en geef een en ander even de tijd om het een plaatsje te gevenEmma:present: als je nog meeleest: bedankt voor je uiteenzetting van vandaag, fijn dat je de strijd niet alleen aangaatik moet nu echt mn bedje in dromen met een klein achtergrondmelodietjewelterusten allemaal
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Jij ook welterusten, Co.Isa zijn we nu nog met z'n tweetjes?
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Geplaatst 29 maart 2010 Dat heb ik nou elke keer. Als ik inlog zijn er nog een stuk of 8, maar nadat ik eindelijk alles nagelezen heb, is bijna iedereen naar bed.........Zullen wij dan ook maar stoppen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden