witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glorie in de gloria.Hieredepiep Hoera Hoera Hoera:moon:Vietje van Harte geeliciteerd en maak er een mooie dag van!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Oh sorry Emma, had ik het verkeerd begrepen...Witte ik heb antwoord gegeven hoor op het rook draadje. Ik weet alleen nietof je dit wilt lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Gelukkig ben ik daar doorheen. (de overgang)Nu een beetje de geit, die jonge blaadjes lust. Erg hè.Aanp voutje, beetje moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Is Vie jarig/Vie van harte gefeliciteerd.Zal ik nog even voor je dichten? hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 SootheBij mannen noemen ze dat Midlife Crisis toch..Heb je daar echt last van gehad? Of is die ouwe geit jong blaadje eenoverblijfsel daarvan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Vievan harte meid fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 stom Coco dat ik hethier over een ander draadje hebmaar ik wil altijd snel antwoord:D(staat er weer 1) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 pfff Witte...en dat in de nacht ...al dat geren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 scoothe nu nog in midlife crisis :o:o :o :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 jaaa hup hup Cocobeetje muisklik conditie en typvaardigheid hoor hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Coco Flanel, Het is gebleven, inderdaad een overblijfsel.Maar het is te behappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Witte, kan er niets aan doen. De hormoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Haha SootheFlanel... lekker warm hoor in de winter;)Nou ik vind het wel een mooi overblijfsel. Gun het je!Hapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Denk dat ik maar eens naar bed ga.Het niveau daalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 haha ScootheBedankt dat je even voor me wilde rennen Coco:DEmmaroos, Scoothe, CocoWeltrusten voor straks en de groetjes voor zij die nog komenIk ga onder 36 dekbedden kruipen.....Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Tis maar hoe je het bekijkt SootheIk weet niet wat jij ziet.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Graag gedaan hoor Witte.Ik hoop dat je lekker warm slaapt.Doe er even een flanelletje om, lekker warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 alweer een dag verder...31 maart.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Hiik kom eigenlijk alleen maar welterusten wensen, zie ik opeens dat Vie jarig isVie, deze ~~~~:present:~~~ is alvast voor jouoh ja kom ik de term midlife crisis tegen: is dat nu dat stukje tussen geboorte en end of life in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 BabbleDenk dat je daarmee wel goed zit in de tijd welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Jannigje, even inloggen voor jou.Was Bach mooi. En droog doorstaan, dan ben je een kei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Ha SootheWat lief dat je voor mij nog even inlogt!!!Ja Bach was mooi!!!Maar wat nog mooier was: ik heb niet gedronken. De persoon met wie ik was vroeg waarom ik geen wijn wilde. Ik heb hem gezegd dat ik gelezen had dat alcohol en antidepressieva niet samen gaan en dat ik daarom nu niet wil drinken.Daarmee was meteen het onderwerp gesloten. Goed he?En ik heb het niet eens echt gemist, heb zowel tijdens het eten als in het concertgebouw een spaatje gedronken.Dus dag 9 staat!!!En nu proberen te slapen!Jij (en alle anderen die nog wakker zijn) welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Een reuzekei.Iedere hobbel overwonnen, maakt het lichter.Trusten.Heel goed, dag tien lukt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden