Frans Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 paaseitjesja die liggen hier ook Lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goedemiddag,hier nog een 50 plusser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Dit jaar voor het eerst niet in de tuin verstoppen; er is slecht weer voorspeld.Sowieso altijd weer een klus te onthouden waar alles ligt; als de kids het niet vinden vreet de hond het op (en poept zilverpapier). Schijnt heel ongezond te zijn voor honden, mensenchocolade. Maar hondenchoco kan weer wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Aliane klopt. Chocolade schijnt slecht te zijn voor honden. Goeie middag trouwens meid.Zouden kippen ook chco-eieren kunnen leggen? Die heb ik liever dan die gewone dingen die ze uit poepen.Hey die Tien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik heb van een fokker gehoord dat honden chocola niet kunnen afbreken, en dat ze het in hun lijf opslaan...Maar de hondenchocola van de dierenwinkel is mogelijk bewerkt en zou weer wel kunnen?De dierenwinkel-verkoper zal ik er maar niet naar vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Het weer is hier uitermate slecht,koud, hagel en storm.Wordt niet veel soeps met de pasen.Dus, geen eieren in de tuin.Ik heb liever een kip die gouden eieren legt Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Klopt Alaine, Isa.Chocolade kan voor honden en paarden echter dodelijk zijn, omdat hun metabolisme theobromine niet kan omzetten. Als honden chocolade eten, blijft de theobromine 20 uur in het bloed circuleren. Het kan epileptische aanvallen, hartinfarcten, interne bloedingen, en ten slotte de dood veroorzaken. Milde verschijnselen zijn: rillen, krampen, verhoogde hartslag, braken en diarree. Als een hond chocolade eet, breng hem dan naar de dierenarts. Het geven van zout om de hond te laten braken is geen goede oplossing omdat de hond kan overlijden ten gevolge van een zoutvergiftiging. Een hond van 10 kilo kan van 12,5 gram pure chocolade al verschijnselen krijgen. Van melkchocolade moet een hond 10 keer zoveel eten om de gevolgen te ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vic, wat een mooie tekst van Bram Vermeulen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vicster, wat een mooie tekst.Deed me denken aan de woorden die boven de rouwkaart stonden bij mijn overleden vriendin.Aangezien ze al 20 jaar geleden is gestorven kon ik alleen de eerste regel en de laatste regel herinneren.Ben aan het zoeken geraakt maar niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 komt uit het nummer testament van hem...Eerste keer dat ik het hoorde was ik ook licht ontroerd.Moet wel zeggen dat ik een enorme muziekfreak ben en al helemaal wat teksten betreft... dus het kwam goed binnen de eerste keer dat ik het hoorde.. (nu nog wel...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Log alleen even in om Vie te feliciteren want druk, druk, druk hier.Dus bij deze Vie van harte gefeliciteerd met je 50e:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ja Tien, die gouden eieren zal ik dan aan iedereen van het frum uit delen. Gaan we een keer met z'n allen op vakantie. Alf en Soothe voorop. Hihihihi.Dat zal me wel een uittochtje worden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Soothe, dank voor je wijsheid.Idd is bij hondenchocolade van de dierenwinkel de theobromine verwijderd.http://www.hondenwebshop.nl/product/details/2252 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hier schijnt de zon nog steeds, maar de wind voorspelt weinig goeds. Er vliegt al van alles in de rondte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vic, dan heb je vast van de week ook dit bericht op de radio gehoord:http://www.depers.nl/opmerkeli...vervangt-religie.htmlZo voelt het voor mij vaak ook; muziek en songteksten kunnen soms zo overweldigend zijn, dat het niet uit te drukken is in woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik ben zo enorm verbaasd dat iedereen hier bijna een hond heeft!!Dat heb ik ook al wel eens eerder gezegd.45 kg? Hélp!! Wow die coco.Kom ik ga ff verder weer; het is nog echt niet klaar. Wat enorm veel mos komt er van mijn landje....pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Cootje vul jij je inktpatronen zelf niet dan? Veel goedkoper en makkelijker.Werk ze Cathy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ja zeg nog ff. Was met doggy en we liepen samen in het park te mijmeren. Krijgen we me daar een hoos van hagel waar de duivels van schrikken, we zagen totaal niets meer. Banjo liep los en totaal in paniek, zag haar ook niet meer maar schreeuwde dat ze bij me moest komen zodat ik haar op kon pakken. Gebeurde zomaar die hoos maar tutje is op hol dus. Roepen en gillen maar nada Banjo. Net thuis om warme en droge kleren aan te trekken en maar weer het park in om een verzopen cavia te zoeken. Wie wilde er hier een hondje hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Drup, gosjemijne zeg!!Ik ga even op buienradar kijken hoe dicht het nadert.Ik moet écht nog even door met dit *werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Alles al weer kee want kefje zat voor de deur te piepen. Sjonge wat een schrik en een angst. Heb haar vreselijk afgedroogd dus weer boos op me want ze houd daar niet van. Dat kan wel maar ik houd er ook niet van als hondjes weglopen. Wilde haar helpen want dit was echt eng. Naja was al omgekleed en Banjo ligt te worstelen in een badlaken maar ze komt er niet uit!!!!!!!!! Dadelijk samen wat verse kruidenbouillon die ik al eerder gemaakt had en dan overleven we het wel maar wat een chaos opeens met die hagel. Zag nog dat er mensen van hun fiets vielen en toen niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Bram Vermeulen - Het Testament is gedraaid op de crematie van mn vader. Ik moest vroeger verplicht met hem naar dat liedje luisteren. Toen werd ik er *ziek van, nu ben ik daar dankbaar voor . Morgen is ie jarig trouwens. Vanmiddag even mn hoofd laten zien bij de WW14 april houden ze een bestuurvergadering, dus dan hoor ik meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Gelukkig dat ze dr weer is Drup! Opluchting!Hier komt het over ruim 3 kwartier aan.Ik moet nog zeker 2 x de voortuin verticuteren en dat kan net, als ik opschiet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Wat duurt dat lang Woman, voor je iets te horen krijgt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Coco, kun je dan niet via internet bestellen?Dmv tonershop, Sneltoner, of http://www.123inkt.nl/?referer...MCL46ACFQ8qDgodcxPbCQIk wilde laatst via de Gall&Gall Sodaclub flessen bestellen (voor prikwater zonder of met smaak), toen ze vertelden praktisch geen voorraad meer te hebben, aangezien bijna iedereen via internet bestelde!Dat heb ik toen ook maar gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Prachtig !!!Bram Vermeulen-Het Testament">http://www.youtube.com/watch?v=3K1aUdxyaDgJa dat is bij de WW. 20 vrijwilligers dus een hoop meningen en vooral kritische standpunten. Schiet niet echt op dan. Ben zelf meer van aanpakken en knopen doorhakken, maar wat een hoop geteut bij de WW.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden