Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

Dank je Isa en VM,

Dat ken ik, ben ooit nog eens lid geweest van een schietclub en moest toen ook zo een verklaring overleggen.

Helemaal niets voor mij trouwens dat schieten, ging meer om het lekker aan de bar zitten en bejaard prostitueren na het schieten :devil:
Schoonzoon geen schoonzoon meer en ik niet meer op de schietclub geweest.

Aanpassing ter verduidelijking: schoonzoon was lid van die club en vond het leuk als ik er ook op ging, vandaar...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond komt ook Papillon op tevee, helaas op BBC, die kan ik niet ontvangen
Ik ben eens in de gevangnis geweest, in Frans Guyana.
Daar zie je ook de vlinder die hij in de muur van zn cel heeft gekrast.
Dat heeft wel indruk gemaakt op mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is de beste volgorde Woman.
Geldt trouwens voor alle verfilmde boeken.
Als je het boek leest creër je je eigen personages en gezichten, blijkt dat in de film een heel ander figuur te zijn.
Boeken zijn ook altijd veel uitgebreider en "dieper" dan de film en dat mis je ook in de film als je het boek kent.

Alleen lastig dat een film meestal pas geruime tijd na het uitkomen van een boek wordt gemaakt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, aangezien het toch rustig is hier kan ik je iets out of topic vragen , is na of voorschoolse opvang ddor de staat geregeld of meestal privee? Hier is er namelijk een enorm probleem! Niet voor kindjes onder de drie maar vooral derboven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

ik voel me erg verdrietig en voel de behoefte om te gaan drinken, want ja, dat deed ik altijd als ik verdrietig was (of gestresst, of bang, of boos, of onzeker etc...............)
Maar nu heb ik 11 dagen niet gedronken en ik wil morgen kunnen zeggen:12 dagen.
Dus ik schrijf dit maar even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje,

Niet doen, als je nu gaat drinken ben je morgen nog verdrietiger en schaam je je voor jezelf.
Deel je verdiet als het daar geschikt voor is, of via een PB met een vertrouweling(e) als het privé is.

Wou dat ik je kon troosten maar helaas... maar alsjeblieft, laat de drank weg, daar wordt het niet beter van.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Francesca, ik bedoel idd dat ik naar mijn reactie zit te kijken als iemand komt aan
mijn innerlijk zeg maar. Uiteindelijk kom ik met elke onvrede altijd weer bij mezelf uit;
ik kan geen onvrede met mezelf meer afschuiven op anderen of omstandigheden.
Ik heb in elke omstandigheid een keus hoe ik er mee omga. Veel conflictjes de laatste tijd
met m'n ik die weet hoe te bloeien en toch in knop blijft; mezelf best wel ok vinden maar toch
een trap onder m'n kont moet geven. Het dubbele in mij; ik zou elke dag kunnen huppelen
maar doe dit niet. M'n opgewekte binnengevoel niet buiten kunnen uitvoeren en me afvragen
wat me tegenhoud; het wel voelen maar niet doen; rare gladiool. Nou ja eerst maar meer
groene blaadjes, daarna pas knop, dan pas bloeien, kalm aan met het gekortwiekte boompje ;)


Hier kan de bougainville wel de winter door; maar in nl lukte dat me ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Teveel Takie Takie is een scherpe tomatensap uit zuid Amerika. Ik eet altijd behoorlijk gepeperd dus wel wat gewend maar idd erg scherp Voordeel van dit spul is dat ik nooit mijn oren hoef uit te laten spuiten hahaha.

Nou Isa ik heb wel vaker 25 of 50 cent moeten betalen om te mogen pinnen. Is dit abnormaal dan? Meestal hoeft dit niet omdat ik naar de flappentapper ga maar mijn manier van boodschappen doen doet zorgen dat ik altijd te weinig geld heb voor iets waar ik eigenlijk voor op uit ging. Pin ik 50 of 250 ik heb altijd een lege beurs. Sta nooit ik het rood maar wel vaak voor schut als ik geld wil pakken dat ik dus niet meer heb. En ik dan nog maar denken dat ik voordelig uit ben na het shoppen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag: wat hebben jullie nu te drinken naast de pc staan?
Ik appelsap.

Drup, taki taki vind ik een tractatie, maar ik meng het altijd met bio-karnemelk en wat verse, geknipte koriander. Je hoeft je maag niet op stang te jagen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Txs Is! Zat er even mee in m'n hoofd naar aanleiding brief van school!

Jannigje hou je sterk!

En Dar en de rest je weten dat ik jullie graag heb!

Moet ik natuurlijk zeggen jullie weten dat ik jullie graag heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje neem een lekkere douche met een heerlijk geurtje. Pak daarna iets te drinken zonder alco maar wel wat je heel erg lekker vind. Dan doen wat je zelf ff wil zoals tv kijken, iemand bellen, mooi boek of even een frisse neus halen en tegen de boom stampen. Wat dan ook als het je maar afleiding bezorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie ik heb daar ook een handje van.
Als ik naar de noitcA ga voor haarverf want dat is daar lekker goedkoop, kan ik net zo goed bij de natuurwinkel dure verf kopen want ik kom bij de noitcA zeker weten met ook een nieuwe pyama, nieuw beddengoed, en nog een heleboel andere dingen die zo vreselijk belangrijk lijken in de winkel maar die ik niet echt heel erg nodig heb, en ik kwam er ook niet voor.
Ben nu een steekproef aan het doen, om via internet te besellen, bij rehcoR sevY
bijvoorbeeld. Tot nu toe gaat het goed. Ik bestel alleen wat ik nodig heb en word minder verleid tot een heleboel ander producten.
Wel weer verzendkosten, maar dat is nog goedkoper dan weer eens thuiskomen met 3 nieuwe dekbedovertrekken die ik niet nodig heb.....
Heb nu ook bedacht dat ik bonnetjs ga bewaren. Kan ik het terugbrengen als ik baal van een aankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...