Spring naar bijdragen

zaterdag 3 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Drupje ook weer boven water, letterlijk en figuurlijk hahaha.

Heerlijk te lezen die oude herinneringen. Moest erg lachen om de mijne want bij ons kwam erg vroeger een kar met krukels langs en dan kocht moeder een zakje voor me want moest die snotdingen eten omdat ik zo mager was. Zat ze er met een naald uit te halen en te kokken dat wil je niet geloven. Maar op een dag kreeg ik het door want toen die kar er aan kwam schreeuwde ik keihard over straat: Als ik in mijn neus peuter mag het niet en nu moet ik die snottelbellen van een ander eten? Zo dat was dus afgelopen hahaha. Alleen de nachtmerrie van de levertraan bleven.

Ja online boodschappen vind ik ideaal voor mij want idd als je gaat winkelen kom je met teveel thuis waar je niet voor ging maar vind het zo makkelijk voor de zware dingen want je sleept je een bult. Laat hem een keer per 2 weken komen en kost me 4.95 nou daar kan ik niet voor slepen hoor want tis toch karretje in/uit dan de wagen in en naar binnen. Nu zetten ze het keurig op de aanrecht en hoef alleen maar uit te pakken. Bovendien heb ik het idee idd geodkoper uit te zijn hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dhendro ik hoop voor je dat je opgeknapt bent van de strandwandeling.
Ik heb geen "gezeur" gelezen over dat het vroeger beter was, slechts pret om jeugdherinneringen.
Mijn ochtend was in ieder geval goed!
En ik wil maar even zeggen dat ik een paar dagen geleden trek had in ouderwetse gazeuse, en dat ik die vanmiddag gevonden heb, nota bene van het ouderwetese merk kaaR! (En dat ik daarvan erg de hik kreeg, en dat is ook ouderwets.)

Drup ik vond die krukeltjes juist heerlijk, zou willen dat ik ze ergens weer kon kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fotograaf, wat krukels zijn kan je denk ik alleen weten als je een jeugd aan de kust hebt gehad.

Alleen Drup, snap ik niet dat jij dat snot noemt. Daar was helemaal niks snottigs aan, toch?
Tenminste hier werden ze wel eerst gekookt.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie dan groeit je hart, zeiden ze vroeger als je de hik had. Vroeger als kind had ik daar ook last van maar toen ik volwassen werd ging dat een heel eind weg. Raar hé? Alleen als ik een hard gekookt ei eet, heb ik er nog wel eens last van.
Hoe zou de hik eigenlijk onstaan? Weet wel dat het geloof ik met de middenrif te maken heeft maar dat weet ik ook niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf zit Bol niet te verwarren:D. De hik ontstaat merendeels door het te snel doorslikken van eten (dus idd elke hap 30x kauwen) en het veel drinken van koolzuurhoudende dranken. Wat helpt is een anti-peristaltische beweging, bijv. met je hoofd tussen je benen een slok nemen, dit ontspant het middenrif. Probeer maar eens het werkt echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik moet zo lachen want van binnen hoor ik mijn Mam nu ineens zeggen; "schrik op schrik, dat houdt het hart gezond".
Nostalgie all over vandaag.
Ik weet ook niet hoe de hik ontstaat, inderdaad wel iets met het middenrif dat even overbelast wordt.
Maar het is ook zo weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar
Elf???

Bol
Home video's, je ziet vaak
de vreselijkste valpartijen
die nog grappig zijn omdat ze geknipt zijn
direct na de val, je ziet het vervolg niet
ik denk soms: wat een pijn wordt er geleden
wat bewust niet in beeld wordt gebracht
Of verpest ik de pret nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het ook proberen, :)

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Ja online boodschappen vind ik ideaal voor mij want idd als je gaat winkelen kom je met teveel thuis waar je niet voor ging maar vind het zo makkelijk voor de zware dingen want je sleept je een bult. Laat hem een keer per 2 weken komen en kost me 4.95 nou daar kan ik niet voor slepen hoor want tis toch karretje in/uit dan de wagen in en naar binnen. Nu zetten ze het keurig op de aanrecht en hoef alleen maar uit te pakken. Bovendien heb ik het idee idd geodkoper uit te zijn hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...