druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hallo allemaal,Drupje ook weer boven water, letterlijk en figuurlijk hahaha.Heerlijk te lezen die oude herinneringen. Moest erg lachen om de mijne want bij ons kwam erg vroeger een kar met krukels langs en dan kocht moeder een zakje voor me want moest die snotdingen eten omdat ik zo mager was. Zat ze er met een naald uit te halen en te kokken dat wil je niet geloven. Maar op een dag kreeg ik het door want toen die kar er aan kwam schreeuwde ik keihard over straat: Als ik in mijn neus peuter mag het niet en nu moet ik die snottelbellen van een ander eten? Zo dat was dus afgelopen hahaha. Alleen de nachtmerrie van de levertraan bleven.Ja online boodschappen vind ik ideaal voor mij want idd als je gaat winkelen kom je met teveel thuis waar je niet voor ging maar vind het zo makkelijk voor de zware dingen want je sleept je een bult. Laat hem een keer per 2 weken komen en kost me 4.95 nou daar kan ik niet voor slepen hoor want tis toch karretje in/uit dan de wagen in en naar binnen. Nu zetten ze het keurig op de aanrecht en hoef alleen maar uit te pakken. Bovendien heb ik het idee idd geodkoper uit te zijn hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hee jongens,Weleens Benidorm Bastards gezien, wij krijgen die zender niet maar heb op Internet gekeken, geweldig, echt ontzettend leuk...Voor wie de zender krijgt; 2BE om 20:40 uurhttp://www.youtube.com/watch?v...ture=player_embedded#Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dhendro ik hoop voor je dat je opgeknapt bent van de strandwandeling.Ik heb geen "gezeur" gelezen over dat het vroeger beter was, slechts pret om jeugdherinneringen.Mijn ochtend was in ieder geval goed!En ik wil maar even zeggen dat ik een paar dagen geleden trek had in ouderwetse gazeuse, en dat ik die vanmiddag gevonden heb, nota bene van het ouderwetese merk kaaR! (En dat ik daarvan erg de hik kreeg, en dat is ook ouderwets.)Drup ik vond die krukeltjes juist heerlijk, zou willen dat ik ze ergens weer kon kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wat zijn KRUKELTJES????????????Ja, Harry, ik heb wat fragmenten gezien bij DWDD, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Fotograaf, wat krukels zijn kan je denk ik alleen weten als je een jeugd aan de kust hebt gehad.Alleen Drup, snap ik niet dat jij dat snot noemt. Daar was helemaal niks snottigs aan, toch?Tenminste hier werden ze wel eerst gekookt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Vie dan groeit je hart, zeiden ze vroeger als je de hik had. Vroeger als kind had ik daar ook last van maar toen ik volwassen werd ging dat een heel eind weg. Raar hé? Alleen als ik een hard gekookt ei eet, heb ik er nog wel eens last van.Hoe zou de hik eigenlijk onstaan? Weet wel dat het geloof ik met de middenrif te maken heeft maar dat weet ik ook niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 waar heb die Kaar gevonden vie, heb er van de week ook aan zitten denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bol je krijgt de hikomdat je vroeger een kikker bent geweest:DIk verzin het nietKijk bij Wikipedia...hik oorzaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Fo. Ik denk dat Druppie Alikruiken bedoeld. Dat zijn een soort kleine slakken geloof ik die je moet koken en daarna met een speldje eruit moet pielen. En zorgen dat je het laatste stukje niet op eet. Dat is erg hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 quote: Originally posted by: AlfBol je krijgt de hik omdat je vroeger een kikker bent geweest:D Ik verzin het niet Kijk bij Wikipedia... hik oorzakenNou Alf ik dacht dat wij vrienden waren:(;)Goeie avond trouwens. Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Als je 'krukels' googeltkom je uit op diverse kinderdagverblijven die zo heten...Kinderdagverblijf De Krukels...een opvang voor schelpdieren dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Alf zit Bol niet te verwarren:D. De hik ontstaat merendeels door het te snel doorslikken van eten (dus idd elke hap 30x kauwen) en het veel drinken van koolzuurhoudende dranken. Wat helpt is een anti-peristaltische beweging, bijv. met je hoofd tussen je benen een slok nemen, dit ontspant het middenrif. Probeer maar eens het werkt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bol, ik moet zo lachen want van binnen hoor ik mijn Mam nu ineens zeggen; "schrik op schrik, dat houdt het hart gezond".Nostalgie all over vandaag.Ik weet ook niet hoe de hik ontstaat, inderdaad wel iets met het middenrif dat even overbelast wordt.Maar het is ook zo weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dag Bol ook goedenavond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Igor ik vond de kaaR bij 0001C.Heb je je boek nog uitgelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bol gaat home video's kijken. doen jullie mee? Lachuuuuuu:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dar wat goed helpt tegen 'te' scherp eten is een suikerklontje, werkt beter dan water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hoi,nee nog niet uit. ik heb eerst maar eens even een beetje huishouding gedaan, dat is er de laatste tijd bij ingeschoten. daarna naar mams geweest die wenste iedereen al een zalig pasen en een gelukkig nieuwjaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 DarElf???BolHome video's, je ziet vaak de vreselijkste valpartijendie nog grappig zijn omdat ze geknipt zijndirect na de val, je ziet het vervolg nietik denk soms: wat een pijn wordt er geleden wat bewust niet in beeld wordt gebrachtOf verpest ik de pret nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik ga het ook proberen, quote: Originally posted by: druppeltjeJa online boodschappen vind ik ideaal voor mij want idd als je gaat winkelen kom je met teveel thuis waar je niet voor ging maar vind het zo makkelijk voor de zware dingen want je sleept je een bult. Laat hem een keer per 2 weken komen en kost me 4.95 nou daar kan ik niet voor slepen hoor want tis toch karretje in/uit dan de wagen in en naar binnen. Nu zetten ze het keurig op de aanrecht en hoef alleen maar uit te pakken. Bovendien heb ik het idee idd geodkoper uit te zijn hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dar Ben groot liefhebber van sambalKreeg het vroeger van een indokennisdie het zelf maakteen wel de meest pittige versieGraag zou ik een goed recept willen vinden..Kennis is uit beeld helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wachtik zie het alMadame Jeannette dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Elfje (haha) dan hou je vast ook van harissa, en ik zal er een recept van zetten op de receptendraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Woman nog filmsvan enige waarde vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Harissa? Nooit van gehoordmaar ik zal het bekijken Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden