Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Witte gaan we nu over op de moppen?Hoer A, Hoer B,...Ja Ari, heb dat al eerder gehad was toen stappenmotorlater nog eens was toen snelheidssensorallebei ping pingik weet niet of het nog zin heeftde patient op te lappenvrees toch terminaliteitof hoge ziektekosten...Heb een band met die autoeen autoband zogezegdVanmiddag eens occasion bekijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hoi allemaal,Ik val er zomaar in, heb vannacht nog even de draad van gisteren helemaal gelezen.De draad van vandaag niet gelezen.Val ik ergens midden in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nee hoor Alf, dat was niet mn bedoeling, kwam zomaar spontaan in me op toen ik t over een driewerf hoera had.Maarre das een duur grappie, Ik hoop dat je tegen wat leuks aanloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hai Emma, je valt in de jeugdherinneringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Korte samenvatting voor emaaroos:Als je in een nostachische bui bent is het zeeeer raadzaam om terug te lezenHet gesprek ging over oude reclames, beroepen, tv series.Zijn ook leuke filmpjes om tussendoor te kijken.Je valt nergens middenin. Dus je kunt ook direct meechattenits up to you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Over en sluiten ik ga uit de luchthet wordt hier al lichterZie wat tegen de paasdagen opvoorheen trekmomentenals lokale buitjesnu meer trekuren, vagerals een wolkenfrontlastiger weg te krijgen..maar ja, gewoon volhoudenlaters...zal er niet te hard tegen aanlopen als ik wat zie Wittebeschadigt de lakof mn knie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hahahaha ik heb net het filmpje van Ari bekeken over die koffie, die had mijn tante ook maar dan echt ouderwets, zonder stroom.Een snijbonenapp. heeft mijn schoonmoeder nog gehad, die hadden een volkstuin.Ooooooh, wat heerlijk he, die oude dingen, ben ik gek op.Om over tv series nog maar te zwijgen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 En Is, ik zat op de Mavo en een leraar, jaja, die vertelde eens een mop.De hele klas lachtte behalve ik.Hij was allang weer met de les bezig toen ik keihard begon te lachen en die leraar zei: Ja hoor, Emma snapt het ook.Dan ga je af.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 duhhh AlfTrouwens ik ga ook wat vaker frummen deze dagenPfff tis best lastig nu 3 vrije dagen en adb en streng dieet.Normaal is t een geregeld leventje maar dit is weer andere koek...Fijne dag en succes met je auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Goejemiddag allemaal.Ben er weer....Wat leuk jullie nostalgische bui. heb ook zo mijn herinneringen. Harstikke leuk.Ha Ema.aan de Refusal begonnen? Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Leuk als jij er ook bent Dar.Trouwens ik hoop dat t helemaal lekker druk is.Maar ja er moet natuurlijk ook nog iets aan de paas gedaan worden he,zeker voor de mensen met een gezin.Anyway, als het hier gaat zoals met de kerst, dan komen we de dagen vast weer goed door.We zette gewoon de arreslee weer in gang,alhoewel nu weer met "zomerbanden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Heey Dar (ook fluistertoon) dat meeeeeeen je niet, nou dan zijn de toch al heeeel erg lang geleden de 50 gepasseerd?Dees, ja goed he, maar ben nog wel bang hoor voor de bijwerkingen maar dat zien we dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Boodschappen binnen.Tapas ik had vroeger een heel mooie vriendin, zo eentje van wie vroeger iedereen zei, ooooh, wat een schattig meisje! En ik was dat kind met dat brilletje En toen zei men, dat vriendin maar met Floris moest trouwen, en dat ik Sindalah wel kon krijgen.Nu moet ik er wel erg om lachen.Lassi is nog niet genoemd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hihi, vie, en eigenlijk was sindalah achteraf veeeeeel leuker. en thierry de slingeraar.... was ik ook zoooooooo verliefd op:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 lieve mensen, gewoon in friesland komen wonen, heb je veel minder vaak een plu nodig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 In nFriesland komen wonen, k heb 17 jaar in Leeuwarden gewoond.Ik ben nu bezig met de badkamer een grote beurt te geven en dan is mijn huis op zijn paasbest. Ben zo aan het poetsen geweest, het is hier nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik kom naar je homeland Dar morgen waarschijnlijk.Is nog niet helemaal zeker of t doorgaat.http://www.westergasfabriek.nl...398&year=2010&month=04 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Koekkoek hier ben ik weer ff. Hey die Emma:present: Hoe is het nu met je meid? Had je ook gelezen dat Woman een appart draadje geopend heeft voor de groenepilletjesgebruikers onder ons? Ik heb "ja"gezegd. Kijk maar ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Aan je huis is vaak te zien hoe je gemoedstoestand is Emmaroos.Ziet er nu rustig uit dus waarschijnlijk in je koppieMisschien toch wel een goeie stap dan die refusal........Rust in de tent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Volgens mijn arts zijn na 1 week de meeste bijwerkingen verdwenen. Trouwens die extreme moeheid heb ik ook. Heb een B12 spuit gehad en heb bloed laten prikken waar ik donderdag de uitslag van krijg.Trouwens dat snybonen machientje heeft mijn moeder nog maar ze koopt bij de Appie gesneden bonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Lekker he Emma, de boel schoon en aan kant. ik ben al door de badkamer heen, nu de woonkamer even dweilen.... en nog even strijken... en vooral telkens tussendoor hier binnenwipppen, hihi... over veslaving gesproken,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 En ja hoor, ik wist het, het wordt afgestraft dat pochen dat het in friesland mooi weer is: nu regent het hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Deesje lieve meid. Kijk eens even wat je nu allemaal meemaakt? Dat is toch een hele hoop? Niet gek hoor, denk ik, dat je zo moe bent. Je hebt nu toch een hele hoop te verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hee Bol, ja dat zag ik vannacht, nou ik zal ook even ja zeggen want wehebben hem samen genomen immers.Dat komt er nou van Yv dat je je mooie provincie zo promoot.Nee, dan Groningen, hier schijnt de zon.Dees, je hebt de NPO al gehad he, ik laat het tijdens mijn revalidatie ook weer doen.Witte, ja he, wel een goed idee, als ik al eens trek zou krijgen dan kan het toch niet, wil nooit meer zo ziek zijn als vorige week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Em, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden