witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 jaaaa precies Carolien en dan t liefst een paar afgetrapte sneakers ofzo. Waarvan de bovenkant omgevouwen is van 1 schoen en de veters er zo los naastliggen.Tenminste dat beeld krijg ik erbij.Leuk deze vraag, mag je vaker doen wat mij betreft:DEn niet datje het dan zo moet doen, maar ik vind het leuk om zo over na te denken.Trouwens Albertina,vergat ik net nogIk hoop voor jou volgend jaar natuurlijk ook op een betere Paas.En natuurlijk met weer net zo een mooi verhaal over je pa, die onafgebakte broodjes at.Geweldig, dat is toch net een mop...Eet smakelijk fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb een makkelijk recept bij tips en adviezen geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte,ja grappig hé?Ach ja hij is bijna 80,dan ontgaat je soms wel iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: albertinaIk heb een makkelijk recept bij tips en adviezen geplaatst. Hoe vind ik die/ Moet je dan alles doorscrollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik moest ook aan een verhaal denken.Ik had is ergens schoongemaakt in een verhuurhuisje en nog geen 10 minuten na mij begon de vrouwalles weer opnieuw schoon te maken. Zag ze opeens mij verontwaardigde gezicht, zei ze; sorry maar ik moet de keuken koosjer maken. Ik was toen jaar of 16 denk ik en ik zei ohhh natuurlijk.Maar geen idee waar ze het over had.Komt nu ook zomaar weer bovenborrelen, grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dar,wil je voor foto even de link plaatsen?Ik weet niet hoe dat moet..Nou dan moet je eens op een kippenslachterij inde kibboets gaan kijken.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb een tante die koosjer kookt,erg lekker maar zeer bewerkelijk.2 vaatwassers om bepaalde voedingsmiddelengescheiden te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb joods bloed (oma van vaders kant), herken wel veel eigenschappen, maar doe er verder niets mee. Heb wel vaak bij joden een soort 'wij'gevoel, kan het niet verklaren, maar is wel zo.Mensen, ik ga nu uitloggen, anders kost het me teveel (uren en stroom). Ik ga de tuin in, lees later alles wel weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja Dar,ik vond het ook niet zo lekker vandaar de leverttjes.Véél lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 en die matzeballetjes dandat recept mis ik er nog bijik zou de hartjes en de levertjes weglatenanders eet ik er weer dagen van, als enige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Staat er nu ook bij Jane,als je het teveel werk vindt kan je ookvermecellie nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Bedankt Tinusnee ik vind het juist wel leuk om het zo autentiek mogelijk te doen, zeker als mijn zusseneens komen (ff indruk maken;))matzes zijn toch die platte rond crackers?kan ik er dan leuk bij serveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hahahaha, Jane,ja leuk hé?ik heb het al een paar keer gemaakten had er echt succes mee.Trouwens het is echt veel lekkerderdan onze kippensoep.Het wordt wel Joods antibioticum genoemd,de mensen maken het voor iemand die ziekis of een moeilijke tijd heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Waaah, ik lees het nu pas goed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 was laatst op t nieuwsdat er teveel antibiotica in de kippen zittenAls je nu een kuur nodig hebt en je eet veel kipslaat de kuur niet eens meer aan:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Inderdaad witte,dat heb ik gezien.Ik probeer er maar niet al te veel bij na te denken,gewoon niet teveel kip eten of een scharrel of biologischkipje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja Witte. Je wil niet weten wat we allemaal aan troep binnen krijgen. Ik heb nog nooit antibiatica hoeven slikken. Nu is het niet meer nodig, krijg nu genoeg troep binnen.Zo de tuin is een heel eind klaar. Zou het morgen ook wat redelijk weer worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja morgen mooier weer Bol.Hogere temperaturen en zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja gek eigenlijkZijn we bezig t vergif uit ons lijf te houdenStoppen ze t weer in ons eten pfffIk heb m ook gehad Dar dat dikke dingNou ja de kerk is er blij mee als ze oud papier ophalenDient t toch nog een goed doelalhoewel t zonde is vd bomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Inderdaad Dar,als ik de gids in de bus krijg doe ik hem gelijk bij het oud papier.Er wordt idd veel gerommeld met voedsel,koop maar eens biologisch brood, dat is naeen dag al veel ouder dan gewoon brood.Je eet er ook veel minder van.Het vult meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 En dan mogen we allemaal weer werken.hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dar,je moet je baas ook weer niet te rijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Drupje,is de douche droog gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoe zou het nu met Suus gaan. Heeft iemand nog iets van haar gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Grappig Dar.De pc staat voor niks.Ik vraag me altijd af hoe krijgen ze t voor elkaar...Ik nog een poging naar buiten toe doenZonnetje schijnt weerLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden