bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Zo binnen is alles schoon, nu naar buiten Jhiiiihhhhaaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hee kapitein, hou je oogjes goed open op de weg he! Slaap wel voor straks.Mogge, alweer geen kater. Lekkerrrrrrrrrrr. Zonnetje hier, fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Kransgenoten, zet door!Kijkt allen naar Peter R. de Vries, stelt vele kamervragen, en alles sal reg kom! De komkommertijdnieuwslezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Tssssss, wil je nou dat ik PRDV als voorbeeld neem:huh: HumGa goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamHee kapitein, hou je oogjes goed open op de weg he! Slaap wel voor straks. Thuis hoor, Bammie. Wel knap moe, tussendoor ook nog met hondje mine naar dierendokter geweest, kotste bloed. Maagbloeding, dacht Tante Dierendokter.Lijkt nu aardig, maar ik heb m'n twijfels, ze is erg kortademig. Hoop niet dat het de longen zijn. Zal er erg goed op letten.De bezorgde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamTssssss, wil je nou dat ik PRDV als voorbeeld neem:huh: Hum Ga goed. NEEEEHEEEE, bepaald niet!De cynicus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Moghu Haddock en Bam.Vandaag nog naar het tuinhuisje toe Bam?Oei Haddock dat klinkt nie goe zeg. Hopelijk is het niets ernstigs met de doggie. Kunnen ze geen foto maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goeiemorgen allemaal,Albertina, ik voel me net als jou vandaag....Straks komt er een vriendin en dan gaan we lopen en ik hoop maar dat dat me erwat uittrekt. Misschien moet je ook zoiets gaan doen?Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Oeii Haddockje, hou dr maar goed int snotje. Fijn dat je alweer thuis bent.Bol, denk het niet. T is er wel prachtig weer voor. Nog visite hiero, straks ff toertje door de stad. En heb er de puf ook nog niet voor. Voor de tuin bedoel ik.Later. Heb een goeie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dame houdt zich zoals vanouds groot, Bolletje, maar morgen gaat ze mooi op de foto.De vastberadene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamLater. Ook vanaf hier, Bam. Wanneer ga je nou 's wat spillen?De benieuwdeouwezak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 GoedemorgenVandaag maar eens lekker naar buiten want het ziet er goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik woon zeker op de enige plaats waar geen zon schijnt.Nee, Cathy ik ga niet naar buiten,het weer lokt niet echt en ik blijf vandaag in mijn badjasrondhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Vanochtend een glas rode wijn gedronkenin mn droom natuurlijken in mn droom wist ik dat ik dat niet moest doen eigenlijkblijft raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goeiemorgen op deze tweede paasdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Tja, Albertina..... ik word mijn badjas gewoon uitgetrokken.,.... pff, weet ook niet goed wat ik het liefst zou doen!!Alf, ik schrok me harstikke rot, pff joh, niet doen hoor.... !!Maar idd, de meeste dromen zijn bedrog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf,ouwe grapjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja das schrikken idddeed ik in mn droom ookkom op Tina lekker naar buiten de geur van het voorjaar opsnuivennog even dan barst het losmoet nog iets groener worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ga een proefrit makenzo dadelijknee, geen wijnproefritmet een echte auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb vannacht gedroomd dat ik aangevallen werd door eenheleboel katten de één nog groter dan de ander.Het was best een nare droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik schrok ook van je berichtje Alf:DOp de ochtend ook nog dacht ik direct....Alertina een klein ommetje misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Haddock laat je ff weten hoe de foto eruit ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf, raar is dat he, ik droom het heel soms ook, dat iemand me een glas geeft en dat ik na de eerste slok pas door heb dat er alcohol in zitIk ben nu wel zo ver in mijn dromen dat ik het dan weer teruggeef. Goed geprogrammeerd dus!!Het is hier lichtgrijs dus wie weet komt er nog een zonnetje in de loop van de dagmorgen wordt het een stuk warmer en zonniger, gelukkig ben ik dan ook nog vrij, vandaag dus maar binnenklussen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ohh ja Dargisteravond kwam het ineens bij me op,wat jij zei over die 9 maanden.Ik had het helemaal niet door en begreep t verkeerd.Idd 9 maanden, toen pas viel t kwartje....Grappig dat jij t eerder door had mijtssss nou ja, in dit geval maak ik ff gebruik van mn blondzijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ff teruggelezen, woman, Sly, go for it!Family affair nog op single hier, op de elpee STAND staat Everyday People, kort, maar ZOOOO mooi!!En de eerste elpee van Bood, Sweat and Tears, though very white, is ook niet te versmaden.The sly and cunning one Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden