albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nee, ik blijf thuis,de hele week moet ik al doen wat mij veel inspanning kost.Ik ben gewoon in een zeer dwarse bui vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goeie morgen Cathy, Witte en Alfje. Wat zijn dromen toch raar hé? Maar goed Alf dat je zelfs in je droom, niet mag drinken. Had je dat in je stoutste dromen durven hopen?En door een hoop katten aangevallen te worden? Katten betekenen in een droom vaak het vrouwelijke in je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHaddock laat je ff weten hoe de foto eruit ziet? Doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ok Albertina,Tis ook geen moetenn daar met ik me ook niet mee bemoeien.Gelijk heb je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heeeerlijk kan dat zijn, zo'n dwarse bui ..... Enjoy it!!Bolletje, goeiemorgen meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Lieve mensen,ik doe echt mijn best om alles positief te bekijken,vandaag lukt dat niet.Het is even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Geeft niet Albetrina,Als we geen zorgen om je hadden hadden we er niks van gezegd.Zie t maar zo.Alhoewel dat ook misschien lastig ismaar in mij geval komt t wel daardoordat ik het tegen je zeiRustig aan en blijf bij je eigen gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Tien. Weet je ook waarom je zo dwarsaf bent? Wat is dat nu toch vervelend zeg. Ik hoop dat het morgen weer een stuk beter met je gaat lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik laat dit ochtendgemoed maar voorbijvaren, het heeft geen zin.Veel plezier met uw normale gemoed.Laat u echter niet in de luren leggen!De knowitall Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik wil er liever niet teveel over schrijven,het wordt anders allemaal te persoonlijk.Daarmee bedoel ik mijn privacy.Het is niet oké dat ik er over ben begonnenen niet verder wil schrijven.Sorry, jullie zijn allemaal lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 you2:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Tina gewoon lekker binnenblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 nou alf heeft me vanacht al de stuipen op het lijf gejaagd. hij was aan het INBREKEN. net even lekker gesport. nog een verjaardag zo en dan is de rest van de dag voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Als je het niet wilt, doe het niet.Andersom, doe het wel, en dan wel van harte!Dat is wat er aan Nederland mist, VAN HARTE!De treurige feestvierder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Kan me er wel iets bij voorstellen hoor.Een echgte depressie ken ik niet maar heb ook mijn mindere tijden gehad.En inderdaad, de mensen willen je aan het wandelen, naar buiten, mensen opzoeken, en het liefst ook nog sporten Een tijd rust kan ook heel heilzaam zijn, vooral als je al hard aan het werk bent met therapie.Ach die vader van je Tina, met zijn broodjes, haha, dat is dan weer zo lief grappig.Ik voel me iets beter weer, maar blijf het ook rustig aan doen.Druk genoeg op mijn werk. Misschien gaan we even ergens lunchen. Haddock, beterschap met het beessie. Pas goed op hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 haha, die Alf maakt dus meer indruk dan hij denkt..Misschien bood jij m dat glas rode wijn wel aan, waar hij weer over droomde....Ken je nagaan wat een impact dit forum heeftNu ik jou icoontje zie Igor, moet ik ook denken aan yalalaIk hoop dat t goed gaat met haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 yal heb ik ook al een tijd gemist. maar die is natuurlijk hartstikke druk met de pup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 oh ja dat is ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Kate,dank je wel,ik ervaar het als een hel,iets anders kan ik er niet van maken.Ik moet er doorheen, dat gaat ook lukken,al is het soms iets te zwaar.Dan breekt het mij allemaal op,het gevecht om aan het werk te blijven,de onzekerheid over dit kan ik maar moeilijkeen plek geven.Plus de nodige lichamelijke ongemakken ben ik het somsallemaal zat.Het niet drinken is te doen, daar gaat het niet om.Ik ben alleen erg verdrietig dat ik zo'n periode weermeemaak.12 jaar geleden heb ik dit ook gehad en het lijkt welof ik alles herbeleef.Het is en blijft een gevecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik vind je een kanjer Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 tina sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Lieve Tien. Je hoeft ook niet te antwoorden hoor. Ik hoop alleen dat er gauw weer een positief uitzicht is en dat je weer lekker door kunt gaan met je leven.Ja en weet je wie ik ook mis? Nieneke. Die is ook al een paar dagen niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Soms kan het al helpend zijn een klein stukjeover je gevoel te schrijven.Zonder al teveel in detail te treden.Dank jullie voor het lezen.Idd Bol,VM mis ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Het blijft gezeur op tonen.De ongeinteresserdegeinteresseerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Laat 't je teneur niet naar beneden buigen, do as you please, iedere dronkelap heeft dat gedaan.De indisicive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden