Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Are you talking to me Soothe?Het is lekker lopenop dit momentdat is weer een voordeel van een hondMisschien ga ik even mndenkbeeldige hond uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hé Robert de Niro.Wandelse Alfie."You talkin' to me" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 WomanIk herken je vertwijfelingen je wanhoop en verlangenIk zit nu achter de pc, niet voor nietsnet thuis gekomen, open flessen in de koelkast(niet van mij natuurlijk)de tuin lokt, het terras...even ontspannenen een langdurige trek, steeds vaker en langer maar minder intens dan eerderEn ja ook het idee...missch. eentje?Nee, niks, geen één, want de eerste gedachtedie tegenwoordig bij me opkomt is: ik wil helder blijvenheel paradoxaal, want wil door een drankje juist even niks meer voelen, even van de wereld zijnmaar ik weet dat dat onherroepelijk zal leidentot de afgrond en afgang ook. Liever gooi ik me vol met cola en koffie of thee dan drank, het is gif, ook bij eentje al. En wat doe ik tegen de trek?Niks, ja hier wat typen en cola drinken en wachten tot het overgaatniet verzetten, accepteren, het gaat voorbij, ik win het toch.En jij ook, dat weet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Wilde ik nog ff schrijven over het bezoek aan Jos, krijg ik tel. Nou ja dan doe ik het nu maar.Het is goed gegaan. Jos was beter dan de afgelopen maanden en dat gaf een goed gevoel.Nu hebben we afgesproken dat er iedere dag iemand naar hem toe gaat dus ook de werkster, om te kijken wat we voor hem kunnen betekenen.Verder was de h.a. ook meer tevreden maar heeft Jos toch nog op z'n hart gedrukt dat hij zelf ook meer moet doen. Hij is volgens de arts lichamelijk helemaal gezond, zeker voor zijn leeftijd.Wel Geeft Jos mij nog steeds het gevoel dat ik er niet zo bij hoor, hij is erg koel naar me. Zei vanmiddag dat hij erg veel steun heeft aan onze vriendin en aan de werkster. Daar kan hij een hoop aan kwijt.Ik voelde me weer somber worden, dacht, en ik dan ik doe toch ook veel voor je?Maar volgens onze vriendin is het nog steeds manipuleren wat Jos doet in de hoop dat ik weer iedere dag bij hem kom. Doordat zij dat zei werd ik weer wat vrolijker, had dit nog niet zo bekeken.Maar goed ik ben in ieder geval na dit bezoek veel minder moe dat de afgelopen tijd na de bezoeken aan Jos.We gaan er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Robert de Nis mijn favoriete acteureen method actor heet dat geloof ikiemand die zich helemaal in de rol inleeft en er zelfs niet voor terugdeinst om kilo's aan te komen of af te vallen...Midnight Run is een hele grappige en spannende actiefilm met Grodin als tegenspelerEn natuurlijk onnavolgbaar als Al Capone..Ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 BolZég je dat wel eens tegen hem, dat je vindt dat hij je koel behandelten je het idee geeft dat je er niet bij hoort?Hij heeft veel aan de werkster en de vriendin, zegt hijen jij denkt: ik doe toch ook veel? Je zegt het gelukkig niet want daar hoopt hij op!Wat je had kunnen zeggen is: fijn voor je dat je zo veel aan die 2 hebt,dan hoef ik niet meer zo vaak te komen..paradoxaal, weet je nogMaar missch zwets ik maar wat...Goed dat je je over je somberheid heen hebt kunnen zetten want die somberheid is nergens voor nodigDikke pluim voor je.Of een roos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 He Darcy Klaar met werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Nou dit schiet niet opik log maar even uitToch maar in de tuin zittendan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ik heb foto's van gisteravond. Even uitzoeken welke onherkenbaar zijn en uploaden. Ik haal ze er later vanavond wel weer af xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Komt ie:*Enjoy ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Cool W.!!!Jammer dat je de muziek er niet bij hoort!!Hoe maak jij je haar zo mooi? Henna?Ps. hoi Dar! Wat zei je?Ik wil niks schrijven? Ik heb mijn bril moeten boven halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hoe weet jij nou weer wie ik ben ?Nee ik heb gewoon verf uit een pakje, lichtkoperblond. Ik ben die groene he, die bedoel je toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja die bedoelde ik! Hoe doe je dat met die haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Maar ik heb heel donker haar, met al redelijk wat grijs! Ben ook al 43 hè Heb vroeger vaak rood gehad ,met henna maar dat dekt niet echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Alf, vorige week had ik ook al tegen hem gezegd dat hij erg koel was. Daarna was het ook af gelopen. Misschien wilde hij ook bereiken dat ik daar wat van zei zodat hij wist dat het mij opgevallen was. Ik bevestigde zijn negatieve houding en dat was misschien wat hij ook graag wilde horen.Darrie, Jos heeft nooit iets kunnen verstoppen of zich anders voor gedaan. Onder het mom van "Ik ben eerlijk en laat mijn gevoelens zien" heeft hij maar alles kunnen zeggen.Nu is dat erger geworden en inderdaad, hij heeft er poep aan wat een ander daar nu van vind.Vroeger kon hij wel wat meer genieten, maar is altijd wel erg somber geweest.Ja en op zijn werk was hij de man die het voor het zeggen had dus mocht hij ook kwaad worden en de anderen moesten dat maar pikken. Och ja we zien wel, ik houd me toch vast aan hoe ik hem vanmiddag gezien heb. Het was echt een stuk beter. Maar lief dat je er zo uitgebreid op ingegaan bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman ik zie een Rode een paarse en een gele vrouw dansen maar groene, die zie ik niet. Wel allemaal prachtig haar zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 De gele Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja Woman, geweldig mooi zeg. Prachtig die figuren. Past zo mooi bij buikdansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 DIT MOETEN JULLIE ZIEN!!!!!!!!!!Ik kan de link van You Tube niet hier plaatsen, dat lukt me niet maar in China is een jongen die Whitney Houston na doet. Kippenvel krijg ik er van. Zooooooo goed en mooi. Geweldig gewoon.Als je bij You Tube, x factor China whitney, in typt dan krijg je hem te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Deze Bollie?<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=14q3m...lt;/param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=14q3mKch-1o&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja Nieneke die bedoel ik. Wat goed hé? Ik kreeg echt kippenvel net ook weer. Ik vind dit zo knap, zeker voor een jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Goedemiddag,wat een prachtige dag.Ik heb vanmiddag heerlijk op een terras gezeten met eenpaar groepsgenoten.Het enige jammere vond ik dat er 2 mensen wel erg veel dronken.Als iemand normaal drinkt heb ik er geen moeite mee echter als mensengaan veranderen qua gedrag wekt het bij mij irritatie op.Dus ik ben wat eerder naar huis gegaan.Wellicht zitten ze er nog en hebben morgen een flinke kater.Mij best, ik sta morgen lekker fris weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Applaus voor Tien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Na het vreselijke paasweekend en de afgelopen maandenis dit de eerste week dat ik denk, ja er zit vooruitgang in.Na maanden tussen hangen en wurgen heb ik eindelijk weer eens een redelijke week achter de rug.Dat geeft moed!!Ik heb geen enkel idee of ik er ooit tegen zal kunnen als mensen qua gedrag veranderen door drank.Ik heb vaak genoeg in de groep besproken wat mijn alcohol verleden met mij heeft gedaan,of liever wat ik zelf heb gedaan.Wat mij vanmiddag opviel was dat er een paar mensen waren die vroegen of ik het lastigvond als ze een biertje zouden bestellen.Nee, dan vind ik niet lastig, anders zou ik nooit meer ergens heen kunnen gaan.Natuurlijk heb ik de afgelopen maanden best geisolleerd geleefd,dat neemt niet weg dat de mensen die ik wel zag allemaal drinken.Maar wel op een normale manier.Het grappige is nu dat de mensen die mij vroegen of ik er moeite mee hadhet meest dronken.Nu ben ik blij dat ik altijd open ben geweest,ik denk dat denk dat zij die zoveel dronken nog een weg hebben te gaan.Tja, ons kent ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hoera Isa heeft WEEKEND!!Was het leuk ies?Borretje sterkte nog met je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden