Spring naar bijdragen

vrijdag 9 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou zeg, nou Isje moet gaan werken is er niemand meer op het frum. WAAR ZIJN WE ALLEMAAL?
Goeie morgen kanjers.

Isje een hele fijne dag meis. Ik hoop dat het goed bevalt.

Verder hebben we vandaag weer een evaluatiegesprek met de h.a. van Jos. Ben heel benieuwd.
Verder vanacht heel slecht geslapen, veel liggen prakizeren over Jos. En ik merk toch wel dat ik erg kwaad ben op hem. Dacht ineens dat hij als hij het niet meent om euthanasie te laten plegen, hij hier mee iedereen in het ooitje neemt. Maar dan ben ik aan het invullen. We kijken vandaag wel.
Verder ben ik gisteren vergeten te vertellen dat ik een nieuwe bureaustoel gekocht heb. bij neeL rekkaB.
Waren in de uitverkoop. Die ga ik dadelijk lekker in elkaar zetten. Ben mezelf de laatste dagen wel erg aan het verwennen.:) Moet ook want ik heb het verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag mijn dag niet. Ben behoorlijk sjagerijnig.

Bus nét gehaald, met een zware tas mee. Daarna de trein en tot slot de fiets. Hadden ze mijn fiets in de stalling op een andere plek gezet; ik moest de maandkaart van April nog betalen. Dat moet contant, dus lopend naar de bank gegaan om te pinnen. :angry:

Ik heb me de hele ochtend al afgevraagd waarom ik niet drie keer het dekbed over mezelf heb heengetrokken en ben blijven liggen. Maar ja, ik moet naar werk. Dat is de andere kant van werken, als je écht niet wil, dan moet je toch.

Net was er wel weer een leuke collega hier. één voordeel: al mijn collega's zijn mannen :D
Het nadeel: meestal zijn ze hier niet aanwezig, maar als iemand er is dan is het wel heel erg leuk.

Nou ja, ik ga maar weer werken. Hopen dat mijn bui snel overgaat. Ik heb al een kop van mijn lievelings-thee gemaakt.

Vanavond zie ik dochter weer :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik 't nu goed? Meiske??????? Hoe is het met je? Gaat het nog goed?

Tatum, ja die buien waaien over hoor maar als je er middenin zit dan voelt dat vervelend aan. Zeker als je moet werken. Je kunt je niet ff lekker terug trekken. Sterkte meis.

Babble, ja..... ja..... Ik zie het puntje van je neus al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen
tja Tatum, soms heb je van dat soort dagen...
maar gelukkig gaan ze ook weer voorbij!!

Isa eindelijk aan het werk! Isa, wat een ontwikkeling heb jij doorgemaakt het afgelopen jaar
je komt uit een heel diep dal waar je alles kwijt was en kijk nu eens waar je nu bent!
en dat allemaal op eigen kracht!!

Ik ben net mijn bed uit, niet zo lekker vandaag
Over een paar uurtjes komt de zon op het balkon en maak ik van mijn huis een kuuroord ;)
ben ik zo weer opgeknapt!!!

Iedereen een fijne dag toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Allemaal
Haha Jaja bollie jij ziet het goed hoor mankeerd niets aan je ogen:D

Ik had hier in een apart draadje wat neer gezet over m,n vakantie
Maar het gaat goed met mij hoor het gaat lekker z,n gangetjhu hiero

en Bol voor jou neem ik m,n petje af hoor dapper ding dat je bent:present:
maar ik ga weer ben lekker druk bezig

Lieve knuffel van me voor jou:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Heey Meiske, dat is lang geleden, hoe is het met je?
Isa is lekker aan het werk en inderdaad heb je een hele ontwikkeling doorgemaakt het laatste jaar.
Vind het zo ontzettend knap van je.
tatum, rot voor je die bui maar ik hoop dat het werk je wat afleid.
Heey Bol, succes vandaag bij de evaluatie en ik kan me wel voorstellen dat je boos bent, Jos heeft immers wel vaker alles in rep en roer gebracht door zijn gedrag?

Ik zit lekker aan mijn eerste bakkie koffie, krantje ligt voor mijn neus maar de zon is nog niet wakker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emma en Bolleke. Voel me nog steeds erg verdrietig om wat gebeurd is en erg onveilig hier. Wil er niet meer over praten maar maalt wel door mijn kop. Gelukkig lieve pb's en fijn opgevangen door de moderators alleen er is zoveel kapot in mijn hart. Heb nu te maken met een welles-nietes verhaal en dat maakt me bang gemaakt. Bang dat ik niet meer geloofwaardig ben. Bang dat ik verder moet als een ontkenner terwijl ik me voor schut voelde staan. Bang om weer vriendschappen aan te gaan. Maar vooral bang voor mezelf om het op een zuipen te gaan zetten zodat iedereen kan zeggen: zie je nu wel?

Moet dit laten bezinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Druppie. Als jij van jezelf weet dat je niet drinkt, dan is dat zo. Soms kunnen mensen denken gelijk te hebben. Jij alleen weet hoe het zit en houd je daar aan vast lieverd.
Als andere mensen toch anders gaan invullen is dat hun probleem en moeten ze bij zichzelf te raden gaan.:heart:
Kop op meid en probeer niet te gaan drinken. Als dat niet lukt, probeer dan in ieder geval eerlijk te blijven naar jezelf want dat is zo belangrijk.
Ja w.b. de ruzie. Zoalng jij loopt te malen, is het toch verstandiger om iemand een p-.b. te sturen zodat je er niet alleen mee blijft zitten, want dan heb je kans doordat je het wat rustiger in je bol wil hebben, dat de drank parten gaan spelen.
Maar probeer je sterk te houden lieverd.
Heb je nu dan trek in drank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...