Spring naar bijdragen

zaterdag 10 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Fijn Spud dat je de regenboogbrug er even hier neer zette. Was hem enkele weken geleden voor de kat van Jacc aan het zoeken maar kon hem niet zo snel vinden.

Ja leven en dood ligt dicht bij elkaar, ook bij dieren.

Igor haar hondje is onderweg naar de regenboogbrug (heel veel stekte in dit verdriet)
Ya haalt een puppie op (heel veel geluk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier in Limburg, vlakbij Valkenburg, komt het zonnetje er af en toe al mooi door.

Heb gister in het restaurant een Hertog Jan Grand Prestige gedronken, viel tegen, had er meer van verwacht na ruim 2 maanden niets.
Daarna nog een glas rode wijn en ook dat was niet waar ik zo naar uitgekeken heb, het was niet vies hoor maar ging bepaald ook niet uit mijn dak...

We gaan zo op pad, even in Valkenburg of Maastricht kijken.
Zit me af te vragen wat nu, denk dat ik het maar gewoon over me laat komen, als we ergens gaan zitten zie ik het wel.

Had mezelf eigenlijk altijd die ene herkansing beloofd en blijkbaar is dit het moment...
Eén kans, dat spreek ik met mezelf af, één keer doorzakken en dan nooit meer!!!

De rest hier, wees verstandig en een fijne dag.
Hoor mijn overleden vader nu, die zei vaak "Hoor naar mijn woorden, zie niet naar mijn daden"

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Teveel, Ja soms kan één keer doorzakken wonderen doen. Klinkt heel stom maar dan weet ik waarvoor ik niet meer kan drinken. Soms heb ik die bevestiging nodig. Gisterenavond realiseerde ik me dat ik in dit half jaar 2 x doorgezakt ben, dus 23 x niet. Dat is 75 ltr. bier, dat ik niet gedronken heb. Dat vind ik toch van mezelf heel geweldig. Dat had ik niet gedacht toen ik me hier aan melde.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Cath.
Welkom op het forum meid. Ja dat zijn leuke dingen hé? die schilderijen. Heb je zelf ook iets wat je doet aan creativiteit?
Binge-drinken is me nooit zo duidelijk geweest. Ja ik weet wel wat het is hoor maar ik dronk vroeger één keer in de twee dagen.
Maar belangrijk is, dat je nu hier bent en we gaan met z'n allen zorgen dat we de alcohol de baas blijven hé;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè, Dar ik was net een heel verhaal aan het vertellen over dagboeken, doe ik iets stoms, posting weg.
Nou ja, het bijhouden van een dagboek kan dus best nuttig zijn.
Ik heb het gedaan tussen mijn 12de en 20ste en ja, het is met al dat inplakken van dingen die er toen gebeurden, aankondigingen van films enzo, heel leuk om na te zien.
Ook zie ik daaraan (twee dozen vol schriften) hoe ik nu ben gekomen waar ik ben. Je ziet de heldin van de griezelfilm de trap naar de kelder aflopen en je gilt: NEE! Ga daar weg! Want daar zit het monster. Maar die heldin is zo onnozel... hihi, enfin.
Maar ik denk er ook wel weer eens over, een dagboek bijhouden.

Nou mensen, dat vissie heb ik binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, dan moet je wel een incriptie programma downloaden. (Bv. True crypt. org)

Vroeger was dat beveiligen met DES, maar ik weet niet wat nu tegenwoordig goed is. Het zit niet automatisch bij je word versie. Maar hiermee kan je al je teksten beveiligen. Je krijgt dan en code om ze te openen en aan jou aan wie je die geeft of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, er stond in die verloren posting ook nog: beterschap! :)
Het zijn een paar zalmmoten.
Ik weet niets van beveiligde dingen. Ik bedoel, als je iets in Word tikt en je slaat het op, is het dan onbeveiligd?
Er kan toch niemand zonder je wachtwoord in je pc kijken? Het interesseert mij ook, want net vandaag kreeg ik een brief van mijn uitvaartverzekering of ik iets voor de nabestaanden... enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik snap het Dar.
Maar als je verder nadenkt, en dit is meer in het algemeen, wie zou niet mogen weten wie je bent?
Ik begrijp dat in geval van kinderen. En ik heb het zelf ook, bijvoorbeeld mijn zus wil mijn dagboek heel graag lezen, en hoe lang het ook geleden is, nee!
Maar wat is er nou eigenlijk zo belangrijk dat een ander niet van je mag weten? En dit is echt een vraag in het algemeen, omdat ik er zelf graag iets van op wil steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath, ik vind dat je onverantwoord bezig bent met jezelf en met anderen. En dat je nu aan Dar gaat vragen of ze wat drinkt schiet me echt in het verkeerde keelgat. Geef toe dat je Kit bent en dat je een probleem hebt en schuif het niet af op een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Dar, wat betreft het ingaan op...

Nee, maar ik bedoelde het ook anders, van wat een ander niet mag weten van je. Ik bedoelde: waarom eigenlijk niet? Natuurlijk heb ik dat zelf ook. Natuurlijk heb ik dingen die ik liever niet vertel.
Mijn vraag was alleen: waarom eigenlijk? Heeft iedereen dat of is dat alleen voorbehouden aan alkies of mensen die met zichzelf worstelen?
Ik vraag me af: hebben sommige mensen het idee dat ze niet goed genoeg zijn? Zo zit het met mij dan wel, een soort schaamte.
Dat was de vraag.
Maar ik begrijp heel goed dat een dagboek helemaal voor jezelf is.

Nou, even aanpassen, ik bedoel dus echt in het algemeen: waarom zijn we bang om onszelf te laten kennen.
Gisteren zei ik het nog tegen mijn shrink: zodra ik me kwetsbaar opstel, komt de klap.
Maar, nou ja, ik kan nog wel een duizend maar's erbij zetten, ik bedoel, waarom zijn we zo kwetsbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het gevonden Dar?

Straks als ik wat meer tijd heb stuur ik je nog wel een PB met meer info als je wil!

Vie, hier wordt mijn lab ook door zoon van 9 gebruikt! Hij opent alles wat ie kan openen en is erger dan de KGB!

Zelfs voor mijn vriend zijn er sommige dingetjes die ik schrijf maar alleen voor mij wil houden!

Maar ik ben dan ook miss. wel extreem op mijn diepste privacy gesteld :huh:

Goed of juist niet pffffffff, weet niet!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...