Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Om het bij jouw eigen onderschrift te houden: Hij heeft vast het licht gezien, hihi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 En bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Goedemorgen allemaal.Ya wat een heerlijk vooruitzicht vandaag.! Geniet ervan!Igor ben jij eeen meisje???Bol hoe is het nu gegaan meisje, of heb ik wat gemist?Tine, Dat vogeltje heeft je gehoord en wil weg. Goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 ook goeiemorgen Dar. Vreselijk he, zo wakker worden, kan mijn humeur/gevoel soms nog wel uren beinvloeden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dar,soms is het handig een droom op te schrijven.Later kan je het dan nog eens rustig overlezenen kijken of het betrekking op je leven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 overigens ook hele goeie morgen witte. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ff rustig bijkomen dan Dar.Jammer dat je dromen niet in controle heb he, dat zou ik ook wel graag willenMaar ja helaas, zo werkt t niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dar goeiemorgen, een tijdje geleden heb ik een dromendraad geopend, geen idee meer waar die gebleven is. Dacht ergens bij "thema's rondom..." Tien heeft gelijk, opschrijven kan verhelderend zijn, maar het hoeft natuurlijk niet hier, en je hebt ook wel wat anders te doen.De vraag is eigenlijk, waar schrik je zo van.Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ha, dank je wel Yvonne,Trouwens mooie spreuken waren dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Heee Spud,Echt waar??Lijkt me geweldig als dat zo is.Ik ga is googelen, want het lijkt me fantastisch om niet mer overvallen te worden door paniek in mn slaapThnx voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Een echt dagboek heb ik niet.Wel een heel mooi schriftje waarinik elke dag opschrijf wat goed is gegaan.Daar ben ik een paar maanden geleden meebegonnen, op advies van de psycholoog.Om de negatieve cirkel te doorbreken alleenopschrijven wat positief is, vaak is dat meerdan ik zelf denk.En ik moet zeggen dat ik er wel baat bij begin te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Goeie morgen Witte, Spud, Dar en Tien.Spud hoe is het met je? Hoe is het nu op het werk? Gaat het weer een beetje?Ja dromen kun je leren om te sturen. Ik vraag mezelf wel altijd af of dat zo goed zou zijn voor mijzelf. Heb toch altijd het gevoel dat ik in mijn onderbewuste ga zitten wroeten, waardoor ik niet alles verwerk. Maar voor het zelfde geld is het wel goed en kom je er verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dat klinkt goed SpudMaar echt dromen doe ik niettenminste.... niet dat ik weetMaar ik zal t is nakijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ik ga afsluiten.Ik wens iedereen letterlijk en figuurlijk een droge zaterdag toe!!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Witte,jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Spud ik weet het niet hoor, maar... kan loslaten een optie zijn? Ik denk soms wel eens dat jij het leed van de hele wereld op je schouders wil nemen en als dat niet lukt, dan in uitbarstingen erg van je af trappen. (Niet nu hoor.)Ik weet niet, maar je kan wellicht ook gaan denken: ik doe wat ik kan en meer is er niet.Ik ga een eitje van onder de kont van een kip rapen en koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ik heb af en toe een dagboek. Soms een paar maanden achter elkaar om goed terug te kunnen lezen.... en op die manier structuur te ontdekken of aan te kunnen brengen . En af en toe een dagboek waar ik dagelijks in opschrijf hoe een en ander verloopt met betrekking tot Kees. Er zijn periodes dat er elke dag wel een heel nare sfeer is. Op een gegeven moment ga ik de situaties beschrijven voor mezelf..... gek genoeg geeft me dat een stukje bevestiging dat niet ik degeen ben die fout zit...... Het maakt ook dat ik op eeen gegeven moment kan vaststellen dat het echt weer een fase is......En van dat soort dagboek weet ik niet of ik daar echt beter van wordt.Na verloop van tijd vernietig ik zo;n dagboek. Stel dat ik plots zou gaan hemelen... de kinderen gaan de boel opruimen en komen dan een boek vol ellende over hun vader tegen.... zou ik echt vreselijk vinden. En een beveiligd document ervan maken op de pc..... code is altijd vrij eenvoudig te kraken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Spud,meis een knuffel terug.Ja dat was idd een erg leuk gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Is Spud een meisje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Heel mooi gedicht overigens Spud. Hoop dat het later inderdaad zo gaat gebeuren..... wooooow, zit nou al met tranen in mun ogen: al die lieverds bij elkaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dar, jarenlang heb ik een dagboek bijgehouden, waar ik ook foto's inplakte en aankondigingen van films waar ik erg van genoten had enzo.Sinds er internet bestaat doe ik dat niet meer. Jammer eigenlijk.Wat schrijf jij in je dagboek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hahaha die Vonnie, ja hoor Spud is een op en top meisie.Spud ik merk hier bij de D.A. niet iets van dat geld moet rollen over de rug van een dier.Wel merk ik dat katten bij ons het belangrijkste zijn. Er zitten bij ons veel kattenmensen, maar honden niet.Van de week had ik een tortel die uitgehongerd was. Ik heb hem gekropt en duidelijk gezegd dat ze dat de volgende dag ook moesten doen.Ben er van overtuigd dat dat niet gaat gebeuren en zo'n diertje toch dood gaat. Hopelijk had hij voldoende kracht om, na één dag, weer een beetje op z'n pootjes te gaan staan en verder zou kunnen.Daar heb ik wel eens moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dag Ari, hoop dat het goed met je gaat. Nu ga ik uitloggen en naar de markt om een vissie te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 ook goeiemorgen Ari, tot later dan maar vie. spud, nou vergeet ik dus never nooit meer wie je bent hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Spud dat je geen echt meisje meisje bent had ik al begrepen hoor. Daar kan ik wel mee leven:)Mij zien ze ook altijd voor een man aan en anders wordt je wel aangesproken met meneer, door de tel.Vind dat ook best leuk omdat ik niet echt een dame wil zijn. Ben erg ruig opgevoed tussen twee manskerels dus heb ik wat over genomen. Vind ik ook al prima.Zo nu weer eens ff in de tuiin. Verder het gat uit graven voor de enorme vijver. Wat? Een echte vrouw? Neu ik dacht het niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden