Spring naar bijdragen

Maandag 12 april 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

VM dat bahh gevoel heb ik nog steeds, ik heb mezelf wel een schop onder de billen gegeven vandaag, als er dingen moeten veranderen dan moet ik het zelf doen! Misschien moet ik wel eens aan de antidepressiva, ik weet het niet.. Ben op het ogenblik in een fase dat ik me erger aan alles en iedereen, bovenal aan mezelf omdat er niets uit mijn handen komt, gewoon emotioneel leeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jacc de dierenarts komt haar om 21 uur brengen. Slapen kan ze thuis ook maar dan op haar eigen plekje. Hij heeft haar inmiddels al een paar keer een injectie gegeven om wakker te worden maar ze vertikt het. Nee ze staat niet op eigen benen want valt telkens plat. Ja ben idd in paniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar begrijp ik nu goed dat ze nog niet bij jou thuis is? Aha ik lees het al. De dierenarts komt haar brengen. Nou ik zou als ik jou was, maar proberen te vertrouwen in die d.arts. Het gebeurd wel vaker dat dieren wat moeilijk uit de narcose komen hoor. Meestal de volgende dag dat ze zich betere gaan voelen. Net zo goed dat sommige dieren moeilijk op narcose reageren, zijn er ook dieren die moeilijk reageren op die antistof. Spreek met de d.arts af dat je, als je je bezorgd maakt, je hem kan bellen? Maar hoogstwaarschijnlijk zal hij je wel tot rust kunnen brengen. Echt het gebeurd vaker hoor. Vaak mee gemaakt bij de D.A.:):musicnote::sun::present:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, Logisch dat je in paniek bent, zou ik ook zijn denk ik, maar vergeet niet dat een beest dit haarfijn aanvoelt. Ik ga mee met Bol, maak je niet al te veel zorgen, ik denk als ze weer terug is in haar eigen omgeving ze zelf ook rustig wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie, heb je nog de moed om te wachten tot 21.00 en misschien kun je dan vragen aan hem of dit vaker voor komt? Misschien kan hij je dan wat gerust stellen. Ik hoop het zo voor je lieverd, want anders ben ik toch erg bang dat je vanacht niet kunt slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de dierenarts je hondje komt brengen dan zal hij enkel afspraken maken over drinken, want uitdroging is het grootste gevaar. Ik denk dat de narcose toch harder is aangekomen dan ze hadden verwacht.
Met een fretje hebben wij eens meegemaakt dat die niet bij kwam uit de narcose, maar die kwam helemaal niet meer bij, Tuurlijk kunnen er fouten worden gemaakt.
Maar ik denk niet dat hier echt iets heel ernstigs is. Ze is min of meer bij bewustzijn. Alleen nog hangerig als ik het zo hoor.

Sterkte in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je denk iets nodig te hebben kun je misschien eens in de reformsector kijken.
Bv Ginseng kan je net even wat meer energie geven !

quote:


Originally posted by:
jacc

VM dat bahh gevoel heb ik nog steeds, ik heb mezelf wel een schop onder de billen gegeven vandaag, als er dingen moeten veranderen dan moet ik het zelf doen! Misschien moet ik wel eens aan de antidepressiva, ik weet het niet.. Ben op het ogenblik in een fase dat ik me erger aan alles en iedereen, bovenal aan mezelf omdat er niets uit mijn handen komt, gewoon emotioneel leeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, dank voor de tip, ik zat vandaag zelf al te denken aan St. Janskruid, dat heb ik op het forum ook al een paar keer gelezen, in mijn ogen gaan depressiviteit en lusteloosheid samen, als ik het een weg kan halen gaat het ander ook wel over denk ik dan, simpel gedacht maar misschien toch de moeite waard..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem dan wel van het merk iraK (verkeerdom gespeld), dat is de enige die echt werkt.

quote:


Originally posted by:
jacc

Woman, dank voor de tip, ik zat vandaag zelf al te denken aan St. Janskruid, dat heb ik op het forum ook al een paar keer gelezen, in mijn ogen gaan depressiviteit en lusteloosheid samen, als ik het een weg kan halen gaat het ander ook wel over denk ik dan, simpel gedacht maar misschien toch de moeite waard..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banjo is al thuis. Mijn hemel wat een gods hoopje ellende. Heb een speciaal tuigje, bandje of weet ik veel om haar uit te laten want kan niet meer op haar pootjes staan. Kijkt scheel of niet (draait de ogen weg), tongetje hang uit haar bek. Ik vroeg of dit normaal was of dat ze een insult had gehad. Neu niks van dit alles. Was zo woedend want dit kan echt niet. Afgesproken de nacht af te wachten en morgenochtend te bellen. Dit was zijn afspraak dus want de mijne gold dat ik hem om zeep zou helpen als dit niet goed gaat. Kee er kan altijd iets gebeuren maar zeg dan wat er aan de hand is en hang niet het suffertje uit. Naja ze is thuis, laat haar dadelijk uit en leg haar lekker op bed, bekijk het deze nacht en anders is er morgen Utrecht nog en een moord te begaan. Diertje had al lang wakker moeten zijn en zeker niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Buiten zit de eerste vogel al vreselijk zijn best te doen om iedereen en alles wakker te roepen,


het schemert.


Ik heb een beker koffie naast me staan en een beschuitje met halvajam, jammie.


Lieve Tass ik zal aan je denken vandaag hoor.


En Isa: je eerste "maandag" , succes en plezier.


En nu moet ik gaan rennen.....


Jammer dat ik niet alle draadjesleesvoer kan teruglezen.


Voor allemaal: een hele fijne, zonnige (?!) dag.....



Ik lees dan even het eerste berichtje, want daar startte de dag mee hier op het forum. Ik hou het veilig en het was een zonnige dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...