bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 april 2010 Lieve Jannigje. Je bent nu met zoveel dingen bezig, en voelt je nog steeds niet toppie, dat komt wel.Maar als je al niet zo prettig in je vel zit, geeft je geest zelf aan, stop met andere dingen, ga aan de slag met je zelf. Je hebt dan ff geen energie om entousiast aan andere dingen te gaan beginnen. Daar heb je gewoon de engergie niet voor. Maar houd je maar vast aan het feit dat dit ook allemaal weer komt, als je eenmaal weer wat beter in je velletje zit. Geloof me.
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Wat stom zeg... posting weg omdat de service temperoraly etc uit de lucht was
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik wilde Harry vragen of dat serieuze boeken zijn over bindingsangst of lollige romans...?Ben toe aan iets voedends lezen over dat thema. Hechting.Hier zijn we ook druk pratende over afhankelijkheid, weerstanden, angst, weglopen, etc.Wie wat weet: ik hoor het graag!
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 GoedenavondHeb een heerlijke dag gehad.O.a. gewandeld op de boulevard van ScheveningenWas een uitgebreide braderie gaandeMet af en toe een verwarmend zonnetjeHeb er de heetste sambal van NL gekochtGemaakt van habanero'sEven geproefd net, minuscuul stukjede blaren vlogen erop, de koopvrouw had gelijk..heerlijk.En zo dadelijk eten...
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Arikon er net ook niet op komenmaar nu welzoals je ziet:)
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 'k zou een nieuw brilletje aanschaffen Ari:huh:
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Volgens mij kijkt Ari over haar brilletje heen Hermie. hihihi
Teveel Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nee Cathy, daar heb je niets aan, of je moet willen lachen...
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Dank je wel Harry; hoewel lachen ook ehh leuk is natuurlijk.Nou ja, misschien weet iemand anders iets?
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 I mend it in the nicest pocssible way possom:heart:
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hey Vriend Alf. Scheveningen? Tralidadida wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn. Die zeelucht op snuiven. Garnaaltjes vangen. De haven bekijken. Owowowow wat ben ik een beetje van janloerst zeg.
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 april 2010 Yes lieve Cootje Yes. Dat doen we. Gaan we een bakkie doen bij Jane hé?Neem ik Bossche bollen mee.
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Heey hallo allemaal,ben er ok weer. We hebben zo heerlijk gewandeld in de drentse bossen, in Drouwen waren we dit keer.Wel even wat anders dan Scheveningen he?Maar meiden, dat zit nog in het verschtiet, nietwaar? Lijkt me toppie.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Mag ik ook mee, garnalen eten in Scheveningen ? Of moet ik daarvoor eerst het vliegtuig nemen???
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Een nieuwe meeting, ja maar dan hopenlijk met meer mensen dan de vorige meeting.Toen waren er wel echt heel weinig mensen, hahahaha
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Kunnen we gelijk gaan bungee jumpen vanaf de pier. Heeft prins Pita van Shoarmaland ook gedaan en als het touwtje hem houdt...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ok Co!Ik weet wel iemand die me via de Oosterschelde naar daar roeit!
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoi Isa!!Klaar voor een nieuwe werkdag morgen?
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Tssss watje. Tuurlijk gaan we dat wel doen. Dat heet grensverleggende activiteiten, daar groei je van. Desnoods vragen we een dubbel touwtje voor jou:D
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Gaan we samen Co. En VM erachteraan om ons op te vissen;)
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou Coco, beetje stoere meid.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden