VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Goede morgen Bollie, Vie, Tien, Alf en Yvonne!!Wat een zalig zonnetje hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bedoelen jullie met lopen wandelen, stappen of rennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 quote: Ik heb van meerdere mensen positieve berichten ontvangen die van het forum weggepest zijn en tevens dezelfde namen noemen van de vrouwen die dit doen. Die namen noemen lijkt mij overbodig maar ik wil wel deze dames laten weten Als ik dit lees krijg ik spontaan eczeem. Wat een negatieve bijdrage. Ik ben zelden opgewonden over wat hier geschreven wordt, dit is denk ik de eerste keer.Vage insinuaties, projecties waarschijnlijk of misschien wel verzonnen. Bah,echt jammer dat ik dit nog moest lezen voor dat ik een leuke dag tegemoet ga.Als dit je manier van schrijven blijft, blijf dan aub weg. Totaal niet helpend.Noem die namen of zeg er helemaal niets over en los het prive op.Ik heb grote bewondering voor al die mensen hier die je na gisterennog zo positief benaderen. Ik kan het echt niet.Een prettig dag verder. De anderen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Alf,jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik hoop dat ik het een beetje uit mn hoofd krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Dag VMDag Albertina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Alf,ik zou zeggen, het is de sop de kool niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja dat is het welje gaat hier niet iets vaags insinuerenik ben blij dat ik nu weggawant had nog veel meer akelige dingen kunnen schrijven.Ben echt over de rooie van zoiets. En dan nog alle steun die zo iemand krijgtZelfs van degene waar ze mot mee had. OngelooflijkIk ben nu echt weg.Wind me alleen maar meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hè Alf wat jammer nou dat je je goeie zin er door laat verpesten. Kop op! Zie het anders zo: waarschijnlijk heeft Cath het erg moeilijk en schrijft ze daarom dat soort ondoordachte dingen.Hoop dat je toch iets leuks gaat doen vandaag.Kreeg net via de mail een Dr. Phil-test toegestuurd (en ik heb een hekel aan die vent) maar toch de test gedaan. Ja, nieuwsgierig. Ik ben intelligent en bescheiden..... Nou geloof ik helemaal nooit meer wat die man beweert, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik begrijp je wel Alf,helaas is zoiets hier al eerder gebeurd.Ik probeer het nu bij de ander te laten.En dan mijn uiterste best doen om mij niet kwaad te maken.Ik schiet er namelijk niets mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Geniet van je dag Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ook ik heb me gisteren al boos gemaakt,maar dank zij de wijze raad van anderen er toch maar niet op ingegaan!Negeren is ook niet leuk maar soms beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Goeie morgen Nieneke en grote vriend Alf.Ik denk dat iets insinueren gewoon is om jezelf sterker te voelen. Denkbeeldige mensen er bij halen om toch maar je gelijk te krijgen. Stom want daarmee neem je jezelf in het ootje.Vriend probeer het van je af te zetten en te genieten van al het mooie om je heen.Kijk als Kit bereid is om zand er op te gooien en te proberen om een normaal kontact hier te krijgen zal ik de eerste zijn om de dingen uit het verleden te vergeten. Ik zit niet in elkaar om een ander pijn te doen. Alleen als iemand een ander moedwillig pijn doet, dan word ik razend. Zeker als het onterecht is.Maar als veel mensen hetzelfde reageren, dan zou ik naar mezelf kijken en me af vragen waarom die mensen zo naar mij doen. Dan zit er toch iets goed verkeerd bij mezelf.Zolang je een ander de schuld geeft van jou problemen, ben jezelf niet verantwoordelijk voor jouw daden, en hoef je er nooit iets aan te doen. Lekker makkelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ohoh, heb een hoop postings gemist, was met mun ADB huiswerk bezig.... Alf hoop dat je toch een fijne dag hebt hoor, echt , laat zo iemand jouw humeur toch alsjeblieft niet vergallen en dat geldt ook voor Dar. Inmiddels is wel duidelijk dat KitCat niet zulke vriendelijke bedoelingen heeft en iedereen die een sneer van haar krijgt moet dat maar naast zich neer leggen. Als je op een forum zal zoveel gif kunt verspreiden zal dat in het dagelijkse leven niet veel anders zijn..... dan hou je niets of niemand over ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Goeie morgen Witte, en Dar.Ik noet even schreeuwen dus niet schrikken hoor. YYYYYYEEEEEEEAAAAAAA, ik heb m'n struik er uit. Het was een hele zware bevalling maar het is achter de rug.Hij is zo groot dat ik hem moet gaan ontleden, anders kan hij de groenbak niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Het betere chirurgenwerk dus bol, hahahaha. maar gefeliciteerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Wat ruist er door het STRUIUIUIUIUIKGEWAS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hier heeft de reiniging overigens de regel dat je in het voorjaar en in het najaar alle snoeispul op hopen langs de weg mag gooien...... worden dus echt gigbulten en dan halen ze dat een of twee keer op... bij ons ergens eind april, maar nu liggen er al metershoge hopen met complete struiken en kleine bomen en zo, best makkelijk dus. In het begin dat we hier woonden dachten we dat dat illegaal dumpwerk was, maar nee dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hee vroeg vogeltje Isa,de was al weggewerkt inmiddels?Ben jij eigenlijk een uitslaper?Ben benieuwd straks als het weekend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 quote: Originally posted by: witte Wat ruist er door het STRUIUIUIUIUIKGEWAS :moon:Bollllleeetttttjeeee:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Heerlijk Albertina,doet me goed te lezen dat je zo een lekkere week hebt gehad.Pfff dat paasweekend was me er 1 tje he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zeg dat Witte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Albertine, zeggen ze dat bij jullie ook als ze in het zwembad springen? Of is dat iets Vlaams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden