witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Beate het klopt hoor wat je zegt dat het hier meer over het leven van alle dag gaat.De meeste hier zijn al een tijdje ADB en dan gebeurd dat als een soort vanzelf denk ik.Ik weet niet hoe andere daar over denken???Maar dat neemt niet weg dat als jij vragen hebt of iets wil vertellen over je ADb dat wij daar over heen lezen hoor.Dus kom alsjeblieft hier naar toe als je een moeilijk /lastig moment hebt.Wij hebben hier ook heel wat tijd doorgebracht en soms nog.Bijv ik had een heel teleurstellende paas dit jaar, zat hier bijna vast toen.Niet dat je dat moet doen, maar wil maar zeggen dat de mogelijkheid er zeer zeker is.
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou vat ik hem even niet Witte,Kwam ik nou zo lullig over dan/foto schreef dat ze naar een vrouwencamping ging en ik vroeg vertel er eens iets over.Ik wist trouwens niet dat Foto vd vrouw was...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Mag ik even mee komen Foto en de eerste dans ....Witte jij gaat met mij de 12 juni op het strand van Scheveningen dansen!
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Klinkt alsof je heerlijk jezelf bent geweest dit weekend Jane??Hieraan kun je ook afmeten volgens mij hoeveel er verandert is de afgelopen tijd?
Teveel Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Welterusten dames,Heb even gespiekt en zag dat ik de enige van het zogenaamd sterke geslacht ben op dit moment.Daarom ga ik niet weg hoor, heb gewoon slaap, nog even een stukje lezen in bed.Ik laat het forum aan het schone geslacht, fijne avond nog en straks lekker slapen en mooi dromen.Harry
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nee joh ER helemaal niet!!lees mn positing ffmaakt t trouwens wel grappig dat je niet wist dat Foto een vrouw was.Niets aan de hand hoor ERNOu.... Vm dat denk ik eigenlijk nietIk kan wel een heel verhaal ophangen dat ik ook meega, een hoop bla bla hebben en dan niet meegaan,maar heel eerlijk gezegd ben ik er niet zo van.Ik hou wel van de anonimiteit.Alhoewel niets veranderlijker dan een mens....Maarre bedankt voor je lieve aanbod;)Die waardeer ik zeer.
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou ik had een rotweek gehaden dan is een weekend met vriendinnen weleen verademing, en we hebben niet eens echt veel gedaan.meer realxed en simpele dingen, maar vandaag waren we in een deel van hetApenheulterrein in een klimbos met 4 parcoursen, tochten door de bomenop lage, hogere, hoge en superhoge niveaus. klimmuur, tokkelbanen op 16 m hoogte,evenwichtsbalke zo hoo, in boomtoppen, wel goed gezekerd natuurlijk. Net van die soldatentrainingen.morgen wel spierpijn denk ik, maar leuk nog weer iets nieuws te leren en durven. De jongen die de instructies gaf, en ons goed in de gaten hield, zei dat we het erg goed deden (voor oudjes, zag je hem erbij denken). vaders die met hun kinderen aan het suvivallen waren en afgehaakt waren, gingen na ons, alsnog een niveautje hoger, was echt kicken hoor.
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Harry...............ik ben je stille fan!
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hmmm ben bang dat Teveel nu niet meer terug komtTja niets lekkerder dan je eigen bed natuurlijk.....
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Jane Het kampeerweekend is voor lesbische en biseksuele vrouwen, zo rond de 240 deelneemsters. Er komen zowel stellen als alleenstaanden, of vriendinnengroepjes.Aankomst vanaf vrijdagmiddag, tent opzetten enz. Beetje rondkijken. Avondeten naar keuze zelf meegebracht of gezamenlijk in de grote tent na vooraf inschrijving.In het donker in hele grote kuil groot vuur aan. Soomigen maken muziek. Alles heel vrijblijvend.Volgende dag allerlei worshops en andere activiteiten (massages e.d., cursus tangodansen, jembee-spelen, zingen......), voor en door kampeerders. Of zwemmen of wandelen of gewoon luieren voor je tent.'s Avonds met z'n allen eten op centrale terreein, iedereen moet dan zelf iets maken en meenemen, dat wordt een heel groot en gevarieerd buffet.Daarna in de grote tent live optredens van vrouwenbands en dansen.Zondagochtend nog wat activiteiten of uitslapen en dan in de middag weer naar huis.
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Wow Jane wat klinkt dat gaaf!Enne oudje???Ik zou er niet aan moeten denken ben geen fan van survival (als je dat zo schrijft)
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 lieve allemaal............... ik krijg straf als ik nu niet ga afsluiten! manlief is klaar met de computer!tot sebiet! hihi!kkuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 OK Witte, ik ben altijd als de dood om iets te hard te zeggen, kan ik soms nog wel eens doen, haha.jane, wat leuk allemaal zeg, is leuk voor een vriendenuitje
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Wow fotograaf, dat klinkt echt heel leuk.lekker relaxed, vuurtje, dansen, veel muziek, kletsenKlinkt mij beter dan een klimtocht in ieder geval:)
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 En foto, dat klinkt eht heel gezellig, daar verheug je je vast op.
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou zeker 30 zinnen weer verdwenenben het weer verleerd hier.Eerst maar bijslapen dus en morgen verder bijlezen.welterusten lieverds,fijn weer hier te zijnslaap lekker!
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Klopt Witte, ik ben ook niet zo van het klimmen en al helemaal geen bungy-jumpen. Ik ben al bang in een 8-baan hihiNina, voor jou en natuurlijk alle anderen een vrolijk dansje: Elsa
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Wee je Er,mocht dat zo zijn, dan geven mensen dat vanzelf wel aan hoor.En als dat dan al zo is, dan kun je daar alleen maar van lerenIk heb al vaker hier gezegd dat dit frum voor mij 1 groot oefen terrein is.Dus mij (ongevraagd) adviesis probeer het ook zo te zien.truste Yalalaen hopelijk een rustige nacht..Moet opeens denken dat ik 2 maanden terug een ansichtkaart in de bus kreeg van mn nieuw buurmeisje.....Mijn buren hadden ook een nieuw hondje die nogal tekeer ging, 's morgens.Ik heb mn buurvrouw direct gerust gesteld door te zeggen dat mn nieuwe buurmeisjedoor de week een prima wekker was (echt waar!!)en in het weekend slaap ik, zoals jullie weten als een blok s morgens...Ik vond het eigenlijk alleen maar zielig, want volgens mij miste ze gewoon haar moeder
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Truste Janedroom maar lekker van je heerlijke bijtank-weekend30 zinnen weg is idd een teken dat je beter lekker je bed in kunt gaan:)Hopelijk morgen niet veel spierpijn!
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Is ook zo hoor Witte.Ya en Jane welterusten, slaap lekker.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Bedankt voor de dans Wijze els!Heb ervan genoten!!Ik neem mijn blauwe beer ter hand en verdwijn!! (ps heb nieuwe batterijen gekocht!)Tot morgen!
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Eh..... VM.....????Ehh.... als ik denk wat t is, dan ... eh.... nou ja veel plezier dan maar ofzo....In ieder geval slaap lekker!(zpelvoudje, weet niet meer wie het zo schreef maar ik hou m erin)
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Haaaaaaaaaahahaha Witte, dat dacht ik vandeweek ook maar het is niet zo, hahahahahha
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Dirty minds, Witte? Welterusten, Nientje, wij weten wel beter, he?
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik lig helemaal in een deuk nu ER.Tja... eh.... gelukkig heb ik dus niet alleen die gedachte...(wist ff niet wat ik er mee aan moest hahahahaha)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden