Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Heey Ya, goed dat je er bent want ik wilde je iets vragen.Wat voor soort (ik wou al merk zeggen, hahaha) is dat hondje van jou?En hoe hebben jullie haar genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Je bent me op voor ERwilde het zelfde vragen aaan Yalala:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hee Em,onze 'dochter' heet Lotus en ze is een Golden Retriever!we zijn totaal van de wereld hier allemaal,ik de kids en zelfs manlief!wat een scheet zeg!Vandaag geen 1 keer in huis iets gedaan,alles netjes in de tuin!Vannacht ging geweldig,had een wekker bij haar in de bench gelegd en 3 kruiken van onze kids van vroeger en half 8 vanmorgen hoorden we haar pas!Hoop op nog zo,n nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hallo, ik meld me even. Niets gelezen, is er nog wat bijzonders gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Leuk!Dit klinkt echt als een hondenliefhebfamilieIk denk dat Lotus blij mag zijn dat hij zo een thuisheeft gekregenVeel plezier met Lotus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Er wordt een meeting georganiseerd Fotograaf op 12 junije kunt het lezen onder thema's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 En verder persoonlijke dingenmaar dan moet je toch echt de draad lezenAnders raak je de draad kwijt, omzomaartezegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hee foto,welokm vanavond.Ga even kijken witte!enne...m,n foto ge-uploaded! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Altijd bij de draad, het rechte pad blijven Witte!! Concentratie!!Hoi Foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Oh? een Golden Retriever?Dat had ik niet gedacht als ik die foto zo zie.Lotus is een leuke naam.Ach ik zou ook zo graag weer een honje willen maar weet nog niet hoe het allemaal gaat qua werk enzo.Ja Foto, ga je ook mee naar Scheveningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik ben op het rechte frumpadals altijd Vm, dat weet je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoi Witte, Yalala, VM, Roos,Ik probeer de draad van vandaag bij te lezen, ben een paar dagen druk aan het werk geweest, maar heb de vorige dagen wel af en toe iests gelezen.Zal ook even kijken naar de meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 ik ga kijken of ik mee kan ivm de zaak!maar zou het erg leuk vinden!ga zeker m,n best doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik kan dat weekend niet mee, ga het hele weekend naar een vrouwencamping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 klinkt ook spannend foto! hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Een vrouwencamping? Vertel je er eens iets over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Het uitje wordt waarschijnlijk ook een vrouwenaangelegenheid Fotograaf:)Alhoewel je weet maar nooit met onze frum-mannen natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 he Cath, ik lees net dat je weggaat van het forum, ik kom hier bij vlagen. Merk wel dat het net een clubje is van leden die elkaar al heel lang kennen. Maar goed, ik lees wat links en rechts.Tegenovergestelde uitwerking schreef je. Probeer niet meer te drinken joh! Forum of geen forum, werk aan jezelf. Soms gaat het beter alles rustig in je eentje te doen, los van forums e.d. Sterkte meid in de strijd tegen de drank, blijft moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Je bent vanavond puur to the point ER;)je vraagt dingen die ik denk maar niet schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Waar zitten die mannen Witte!!Alf in z'n zwembroek aan 't jumpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoi Beate,het is inderdaad zo dat hier mensen zijn die elkaar al langer kennen. Maar als je goed kijkt dan zie je ook dt veel mensen hier nog maar net zijn en dat het contact met oudgedienden en nieuwelingen heel warm is.Je zit er zo tussen en we maken gen verschil in oud of nieuw. Voor sommige mensen is schrijven op dit forum juist een trigger om te drinken omdat er veel gesproken wordt over alcohol. Als dat zo is dan is het misschien wel verstandig om wat afstand te nemen en dat is bij Kit aan de hand denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 hoi hoi en goeienavond!lekker weekend gehaden even met jullie afsluiten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoi allemaal,Ik ben al weer effe thuis en wens jullie een goeie nacht:lips:en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hmm ik schat m in, zittend op zn stoel mijmerend over zn lekkere dagje uit VM, alhoewel de tv zou ook nog wel is kunnen.Of idd misschien de elastiek van zn zwembroek aan het testten.Zou zomaar allemaal mogelijk kunnen zijn.Hoi Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Beate,welkom,ken je nog niet maar gezellig dat je er even bent!Vm,...............pas je op met je ge-jump?hii!sebiet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden