fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoi Witte, Yalala, VM, Roos,Ik probeer de draad van vandaag bij te lezen, ben een paar dagen druk aan het werk geweest, maar heb de vorige dagen wel af en toe iests gelezen.Zal ook even kijken naar de meeting.
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 ik ga kijken of ik mee kan ivm de zaak!maar zou het erg leuk vinden!ga zeker m,n best doen!
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik kan dat weekend niet mee, ga het hele weekend naar een vrouwencamping
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Een vrouwencamping? Vertel je er eens iets over?
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Het uitje wordt waarschijnlijk ook een vrouwenaangelegenheid Fotograaf:)Alhoewel je weet maar nooit met onze frum-mannen natuurlijk...
Beate Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 he Cath, ik lees net dat je weggaat van het forum, ik kom hier bij vlagen. Merk wel dat het net een clubje is van leden die elkaar al heel lang kennen. Maar goed, ik lees wat links en rechts.Tegenovergestelde uitwerking schreef je. Probeer niet meer te drinken joh! Forum of geen forum, werk aan jezelf. Soms gaat het beter alles rustig in je eentje te doen, los van forums e.d. Sterkte meid in de strijd tegen de drank, blijft moeilijk.
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Je bent vanavond puur to the point ER;)je vraagt dingen die ik denk maar niet schrijf
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Waar zitten die mannen Witte!!Alf in z'n zwembroek aan 't jumpen???
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoi Beate,het is inderdaad zo dat hier mensen zijn die elkaar al langer kennen. Maar als je goed kijkt dan zie je ook dt veel mensen hier nog maar net zijn en dat het contact met oudgedienden en nieuwelingen heel warm is.Je zit er zo tussen en we maken gen verschil in oud of nieuw. Voor sommige mensen is schrijven op dit forum juist een trigger om te drinken omdat er veel gesproken wordt over alcohol. Als dat zo is dan is het misschien wel verstandig om wat afstand te nemen en dat is bij Kit aan de hand denk ik.
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 hoi hoi en goeienavond!lekker weekend gehaden even met jullie afsluiten dus!
AlbertRemmo Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoi allemaal,Ik ben al weer effe thuis en wens jullie een goeie nacht:lips:en tot morgen
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hmm ik schat m in, zittend op zn stoel mijmerend over zn lekkere dagje uit VM, alhoewel de tv zou ook nog wel is kunnen.Of idd misschien de elastiek van zn zwembroek aan het testten.Zou zomaar allemaal mogelijk kunnen zijn.Hoi Beate
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Beate,welkom,ken je nog niet maar gezellig dat je er even bent!Vm,...............pas je op met je ge-jump?hii!sebiet!
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hahaha, wat durf je niet te vragen, Witte? Ik hou wel van die directe vragen, Em.Dit is dus eigenlijk geen vrouwencamping maar een vrouwenweekend op de camping.En dan nog specifieker, het betreft hier dan vrouwen die (ook) op vrouwen vallen.
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoi AR en doei, goeie werkweek gewenst voor morgen alvastHee Jane... vakantieganger!!Was t moeilijk zonder t frum??Hoop dat je weinig aan ons gedacht heb, in de goeie zin vh woord....
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 ps...............zoveel lieverds on line hier maar toch zoooooooooooooooooooooooooooooooooo stil!
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 nou no problem toch foto,vrouw die op vrouwen valt en nog een leuke vakantie gaat hebben ook toch?? what,s the problem!!!! ik zeg.................ENJOY!!!!
Beate Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik vind dat er heel weinig over alcohol wordt geschreven door iedereen, meer het leven van alledag.t Laatste half jaar was een hel hier voor mij, mn alcovriend heeft aardig huisgehouden, gek dat jezelf dat ook nog steeds zoveel drinkt. Om het aan te kunnen, dacht ik. Onzin, nu voel ik me veel beter zonder die rotdrank en pillen. Moeilijke 3 "droge" weken gehad, nu gaat het wel. Ik wil doorzetten zo graag en niet terugvallen.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Zal ik es HEEEEEEEEEEEELLL HAAAAAAAARD ROOOOOOOEEEEEEEEEEPPPPPPEN ya?
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 To the point Witte??? Hahaha.Oh, dat klinkt nog gezelliger Foto.Ya, het is wel rustig mar we kletsen nu ook lekker toch?Jane, heb je het leuk gehad? Nu wel moe zeker?
lady jane Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 hoi Witte,ik heb jullie niet gemist:$maar vind dat een heel goed tekenminder verslaafd als ik bang voor wasmaar genoeg betrokkenheid om te gaanlezen en mijn vuile was nog te laten staanvan vandaag nog niet gelezenen van vrij-en zaterdag hap snapIk heb een avond gedanst, gezongen enIk houd van holland gespeeld met aangeschoten mensenen was zelf het uitbundigst van allemaal.ff eng, maar toen ineens zoooo bevrijdend'ik heb geen alcohol meer nodig om mezelf te durven zijnen durfde zelfs tijdens een spel dat ik niet leuk vondonbeleefd op de bank boek te lezenwow!
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Haha eh.... ja... eh fotograaf zo een vrouwenweekend daar ben ik dan ook benieuwd naar.Ik wist wel dat je vd vrouw was, dat had je al eerder verteldMaar om je het dan zomaar te vragen rechtstreeks vind ik weer wat anders.Ik ga er altijd vanuit dat mensen zelf wel uitmaken, wat ze hier kwijt willen en wat niet.Neemt niet weg dat ik en nieuwschierig typje ben en blijf:)Maar ok, aangezien je dus blijkbaar van rechtstreekse vragen houd, dan ben ik ook nieuwschierig wat er dan op t program staatin zo een weekendOh en nee dat is niet nieuwschierig naar de doelgroep, maar meer nieuwschierigheid in de zin van ik ken dat totaal nietPure onwetendheid dus...Maarre nogmaals, je hoeft het niet te beantwoorden hoor, ben zelf ook niet het type die het achterste van mn tong laat zien, integendeel zelfsEnne dit is nou eenmaal een world wide web dusssss
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Beate,sommige van ons hebben het er moeilijker mee omdat ze pas net beginnen aan de strijd tegen alcohol,ook hebben we anderen onder ons die al langer droog staan.maar vraag gerust wat je wil vragen,er is allijd wel iemand die je zal en wil steunen en vergeet niet.....je staat hier niet alleen!!!!!............!!!!!!!!!Vragen staat hier vrij en moet je gewoon hetb doen en dan weet ik zeker dat je reacties krijgt!Dikke kus!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden