Spring naar bijdragen

Iedere dag een nieuwe kans om te starten, laat de dag van gisteren achter je. 11-4-2010.

bolletje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 400
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huh Patatteke. Luikjes staan nog open hoor. Ik ga graag mee en als je wil dan blijf je hier pitten en gaan we met mijn auto naar Scheveningen, dat is zo'n 70 km hier vandaan. Je kunt dan de sneltrein naar Amsterdam en dan pik ik je wel op. Mijn neurologische keuring is afgelopen week geweest dus moet goed zijn. Hoop dat woman ook mee gaat met Zowie want dat ging toen in de mist maar hoop met ons drieen te gaan en 2 doggy's. Verhip zit weer op het verkeerde draadje hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, ben ik weer ff weg, heb ik ff visite, wordt er al gelijk een draadje geopend voor een nieuwe meeting.
Co zou mij komen halen? Wel een mijl op 7 dan hé.? Moet ze eerst van huis naar mij, en dan weer naar Scheveningen.

Nou net de werkster van Jos op bezoek gehad. Ze zag het ff niet meer zitten. Dus maar een tijdje haar laten praten en nu is ze weer wat rustiger. God wat kunnen mensen soms toch erg druk zijn zeg. Ben er moe van.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik wil heel graag mee, leuk !!
Neem ik ook mn belletjes mee haha
En wie weet spring ik ook wel, zou wel goed voor me zijn, dus het hangt er van af hoe ik me dan voel die dag, en een tandemsprong ben ik misschien wel voor te porren. Anders hang ik daar zo in mn uppie.

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Huh Patatteke. Luikjes staan nog open hoor. Ik ga graag mee en als je wil dan blijf je hier pitten en gaan we met mijn auto naar Scheveningen, dat is zo'n 70 km hier vandaan. Je kunt dan de sneltrein naar Amsterdam en dan pik ik je wel op. Mijn neurologische keuring is afgelopen week geweest dus moet goed zijn. Hoop dat woman ook mee gaat met Zowie want dat ging toen in de mist maar hoop met ons drieen te gaan en 2 doggy's. Verhip zit weer op het verkeerde draadje hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd best wel
Zulk lekker weer was t niet heel echt vandaag
Maar aan de andere kant gaan we er dan maar vanuit dat het goed gaat met iedereen
en dat is natuurlijk wel geweldig.

En daarbij,
ik lees wilde plannen over een meeting, zo zie je maar dat er niet veel mensen
voor nodig zijn om de mooiste ideeen met elkaar te creeeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...