VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoe ver is Scheveningen met de auto van hier? Of zijn er goede treinverbindingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 IsaWil jij een apart draadje maken?Gaan we daar even verder ok.Geen idee VMeven op de routeplanner van de anwb kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Voor mij is 12 juni goed VM, nu de rest nog he?Is altijd moeilijk plannen met een groep.Isa, ik wil je wel helpen hoor, ben toch voorlopig niet aan het werk, alle tijd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 en ik wil ook helpen, je zegt het maar.Bedankt Isa.Je hebt al een draadje geopend en het staat onder thema's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zo en nu ga ik tievie kieken,lekker onderuit op de bank.Heb wel zin in Scheveningen!Fijne avond nog allemaal laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Laters Co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik ga er ook van tussen. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Huh Patatteke. Luikjes staan nog open hoor. Ik ga graag mee en als je wil dan blijf je hier pitten en gaan we met mijn auto naar Scheveningen, dat is zo'n 70 km hier vandaan. Je kunt dan de sneltrein naar Amsterdam en dan pik ik je wel op. Mijn neurologische keuring is afgelopen week geweest dus moet goed zijn. Hoop dat woman ook mee gaat met Zowie want dat ging toen in de mist maar hoop met ons drieen te gaan en 2 doggy's. Verhip zit weer op het verkeerde draadje hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Tievie time, NCIS.Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ok Drup! Kom ik met de trein!! Blijf logeren!!De luikjes mogen dicht blijven, alhoewel je weet nooit dat ik er 's nachts vandoor wil!!Hoop de kids thuis te laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Altijd welkom Patatteke en dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja hoor, ben ik weer ff weg, heb ik ff visite, wordt er al gelijk een draadje geopend voor een nieuwe meeting.Co zou mij komen halen? Wel een mijl op 7 dan hé.? Moet ze eerst van huis naar mij, en dan weer naar Scheveningen.Nou net de werkster van Jos op bezoek gehad. Ze zag het ff niet meer zitten. Dus maar een tijdje haar laten praten en nu is ze weer wat rustiger. God wat kunnen mensen soms toch erg druk zijn zeg. Ben er moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Voor straks: welterusten allemaal Nu de Tudors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja Isje inderdaad. En zit jij al weer in de startblokken om morgen te gaan werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Welterusten IsaVeel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Trusten Isje, en de rest, want deze dame gaat ook weer afsluiten. Tot morgen, slaap lekker en lekker dromen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Truste Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja ik wil heel graag mee, leuk !!Neem ik ook mn belletjes mee hahaEn wie weet spring ik ook wel, zou wel goed voor me zijn, dus het hangt er van af hoe ik me dan voel die dag, en een tandemsprong ben ik misschien wel voor te porren. Anders hang ik daar zo in mn uppie. quote: Originally posted by: druppeltjeHuh Patatteke. Luikjes staan nog open hoor. Ik ga graag mee en als je wil dan blijf je hier pitten en gaan we met mijn auto naar Scheveningen, dat is zo'n 70 km hier vandaan. Je kunt dan de sneltrein naar Amsterdam en dan pik ik je wel op. Mijn neurologische keuring is afgelopen week geweest dus moet goed zijn. Hoop dat woman ook mee gaat met Zowie want dat ging toen in de mist maar hoop met ons drieen te gaan en 2 doggy's. Verhip zit weer op het verkeerde draadje hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Welterusten allemaal....Tot morgen maar weer he, met hopenlijk wat meer erbij!Isa: lekker genieten!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 ja cathy, wat is het rustig hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zo iedereen weer naar bed???Gezellie hoor:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zeg dat wel Witte...Het was zowiezo een rustig dagje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 heeeeeeeeeeeee drup,Em en Witte,kom jullie nog even een hele goedenavond wensen!Alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Vreemd best welZulk lekker weer was t niet heel echt vandaagMaar aan de andere kant gaan we er dan maar vanuit dat het goed gaat met iedereenen dat is natuurlijk wel geweldig.En daarbij,ik lees wilde plannen over een meeting, zo zie je maar dat er niet veel mensen voor nodig zijn om de mooiste ideeen met elkaar te creeeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 en Teveel en VM:heart:en iedereen die ik nog geen gedag heb gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden