Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ikzelf ben weer terug van Piet Peut. Wat is dat toch zaaaaalig als je ff lekker kan brullen en kan spuien, zeg. Ik voel me weer een stuk beter. Heb hem beloofd dat ik de volgende keer weer wat eieren wil mee brengen. Moet ie maar goed eten, zijn veel eiwitjes en zo blijft hij lang in leven.
Kreeg een compliment dat ik standvastig gebleven ben door te weigeren op de vraag van Jos om een fles wijn te halen. Fijn hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neenee, Bol, die plantjes moeten echt nog binnen slapen. Het is 's nachts nog tegen het vriespunt, daar kunnen die tere blaadjes echt niet tegen.
Wacht in ieder geval tot ze hoog genoeg zijn (minstens 10 cm), dan moet je ze sowieso verpotten. En dan in de volle grond na ijsheiligen (rond 19 mei).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fo. Lieverd dank je voor je antwoord. Ja dan maar blijven wachten. Ga jij nog iets planten dit jaar? En wat zijn jouw lievelingsbloemen? Ikzelf vind ijsbloempjes zo ontzettend mooi. Heb weer twee zakjes zaad liggen maar zou zo graag zelf zaadjes opvangen maar dat lukt met ijsbloempjes niet. Heb me het ongans gezocht op internet maar er is helemaal geen informatie over te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh, nog even antwoord aan lieve Bol.

Ik vind ijsbloemetjes ook schattig, maar ik heb altijd de grootste moeite om ze goed te houden. Misschien de verkeerde grond? Jij woont geloof ik in het zuiden, met zandgrond? Ik woon in Flevoland, veel klei dus.

Ik heb meestal niet zoveel eenjarigen. Alleen vlijtig liesje plant ik veel. Verder houd ik een beetje de aanbiedingen in de gaten, vooral va de bouwmarkten. En oh ja, geraniums!!! In de potten.
Verder heb ik veel vaste planten en struiken. Ik stuur wel wat foto's zodra ik weet hoe dat moet, hihi.

Doeiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Fo. Hopelijk is alles goed.:heart:
Ja fo. foto's zijn altijd welkom.
Moest in ene aan dat liedje denken.

Fo met de Banjo,
En Nien op de trampolien.
Kaatje met haar mondharmonicaaaaaahhhhhuuutje.
Truitje met haar fluitje,
Je moet dat cluppie zien.
Dol op een man, dol op een man, dol op een mandoliehiieeeen Pompidompidom.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dit is leuk: ik keek even op internet voor ijsbloempjes en vond kwekerij De Bolle....
Echt waar, maar volgens mij in Friesland. Tenminste Finkum klinkt nogal Fries.
Ik doe het deze zomer met lathyrus, dat is wel heel gemakkelijk te kweken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dr ook weer
Heb echt hele fraaie kopjes op de kop geticht voor 0.50 per stuk bij de kringloop.
Zal straks wel even een foto plaatsen.
Zojuist uitgebreid gelunched met broodjes, groente en fruit en koffie maar ik zit wel behoorlijk weg te trekken nu. Zo van: dutje ?
Maar misschien zakt het straks en voel ik me juist beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag die Vie. Lathyrus? Nog nooit van gehoord maar het zal best een erge mooie plant zijn. Ikzelf ben ook helemaal weg van fuchsia's. Of hoe schrijf je die dingen:angry:
Ja en geraniums zijn ook erg mooi. Dit zijn planten die ik altijd over heb kunnen houden maar omdat het afgelopen jaar zo anders was, ben ik ze helemaal vergeten. Heb al in de winkels gekeken maar ze zijn hier nog niet te kooop.
EEn kwekerij die de Bolle heet? Gaaf zeg. Zal daar eens naar toe gaan, misschien krijg ik korting:P

Woman laat je maar ff lekker in elkaar zakken hoor. ff lekker niksen op de bank en mijmeren over de bedstede die je wilt veranderen. Heb je dat al gedaan?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol heb jij nog nooit van lathyrus gehoord? Het is een schandaal.
Een erg mooie bloem die lijkt op een vlinder, in tere kleuren wit, roze, lila of blauw, die elke gelegenheid aangrijpt om te groeien en te bloeien.... doet het je soms ergens aan denken meid :heart:

Trouwens jwe schrijft fuchsia's goed, maar ik moet wel meteen denken aan jazusterneezuster: van de fuk-fuk-fuksiaaaaa...
Oeps ik weet niet of dat mag van de moderator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie toen ik het op schreef, ben ik ook ff stil in een hoekie gaan zitten en ben me ff heel diep gaan zitten schamen.;) Nee echt niet, ik kende het bloempje niet maar heb net ff geinternet en het opgezocht.
Inderdaad een ontzettend mooie bloem zeg. Ik vind bloemen die zich niet op dringen, dus niet overal overheen walsen om zelf te kunnen groeien, erg mooi. Dat geeft een heel apart gevoel bij mij. Zo kan ik ontzettend genieten van dat onkruid dat kleine gele bloempjes geeft. Of iniminiviooltjes die ieder jaar bij mij terug komen. Als ik er soms een om hark met mijn geweld, zet ik het altijd terug. :present: hier Vie, zet deze ook maar bij de lathyrus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha een Malcedes zo gezegd. Heerlijke duveltjes. Ikzelf heb geen honden meer maar heb ze in alle soorten en maten gehad. Allemaal even lief. Mijn grootste hond was een Ierse wolfshond. Schofthoogte 97 cm. en mijn kleinste was een chihuaha ofwel een Tempelhondje. De Maya's gebruikten ze om zo hun goden te aanbidden. Ze zijn voor de duvel niet bang en vallen je van achteren aan. Ze gaan aan je hiel hangen en laten never nooit meer los. Die kleine opduvels zijn niet bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb jij een malthezer Alcohol? (Ik vind je naam trouwens niet zo leuk, want ik acht je meer).
Ik heb als oudste hond een cocker-whestie, dat lijkt wel veel op een malthezer. Ik hou wel van terriër-soorten, die geven nooit op.
Heb gegoogled op jouw gemeente, en julie hebben daar "het kleinste hotel van de wereld". :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het dorp:P. Maar Marnehuizen is een oefendorp voor het leger. staan auto's huizen en alles wat je kan bedenken, alleen kan je er niet wonen. mijn naam kwam gewoon in mij op omdat ik anoniem wou blijven zeker omdat meer mensen dit forum kunnen lezen.

Heb zelf ook 3 chihuahua's gehad. Inderdaad, rotbeestjes.
Naast mijn hond heb ik trouwens ook nog 2 vogeltjes, en een schildpad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...