witte Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Wow BambamDit is echt heftig wat je schrijft. Ik heb echt met je te doen, zo een belangrijk iemand moeten missen is echt verschrikkelijk. Net zo verschrikkelijk als die ellendige drank.Ik wens je heel veel sterkte toe en kracht om hier mee te dealen.met mij gaat t prima Vie!Ik moet er weer vandoor fijne dag allemaalLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Bam, gecondoleerd met het overlijden van een dierbare vriendin, het doet altijd veel pijn. Heel veel kracht:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Bammetje, triest is het! Ook ik heb er enkele het gevecht zien verliezen.Sterkte, en laten wij ons gelukkig prijzen, dat mocht het onze tijd zijn,dan niet door de drank! Een warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Wat vreselijk voor je BB. Inmiddels is het 4 jaar geleden dat mijn vriendin stierf aan de gevolgen van alcohol en ben ook nooit in details getreden maar vraag me vaak af zo'n verhaal een goede waarschuwing kan zijn hier of juist erg bang maakt. Weet niet wat wijsheid is hierin maar wel dat ik erg met je meeleef. Sterkte en dikke knuffel van druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik ga dansenVanmiddag een nieuwe rok gemaakt, groen sari met heel veel glitter dus die moet getest Nice !!DahagVanavond niet vergeten groen pilletje te nemen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 :present::present:Bammetje:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik wilde even bijlezen, maar dat lukt niet helemaal, moet naar de generale!!!!Borretje: KOM OP, JE KUNT HET!!!! JE WEET WAAR JE HET VOOR WILT DOEN:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Borretje dipjes zijn er om goed te komen. Ze houden je in beweging dus er mee bezig.PPPPPPPPFFFFF weet de pot alweer te vinden. Morgen tandarts dus hahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Zo water staat aan voor een pot thee want is drupjes house avond. Kan dan wel niet meer met mijn pootjes houzen maar nog wel tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ronduit dufjes hier Isa. Slaap lekker en verheug je op het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 zou het landelijk drankprobleem opgelost zijn dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 komt wel op me over als een illusie ....maar kben ook weg nu....ciao....Doe Stille Voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Bam:heart:Goedenavond allemaal,en welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Truste lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik denk dan altijd een beetje dat de stilte er ook een is van piëteit voor het berricht van Bambam.Je schrikt je toch naar! Het raakt ons extra toch? Of vergis ik me.Bam:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik zie Houtje! Is alles goed daar, na je operatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ach zag net dat mijn hulp weer een lekker pittig drankje ik de koelkast had gezet. Wat is het toch een schat en werkt zo hard altijd. Maar zoals ik al zei heb nare berichten over thuishulp gehoord maar mij hoor je echt niet klagen. Sjonge wat werkt ze altijd door en heeft altijd iets lekkers voor me. Nee tuurlijk doet ze niet zoals ik het wil maar kijk er gewoon niet naar. Ze weet wat ze moet doen en gaat haar gang maar. Schoon is schoon op welke manier dan ook. Ze is blijkbaar ook blij met mij want heeft al regelmatig met haar leidinggevende besproken dan ze me niet kwijt wil en dus niets geschoven mag worden. Elke keer weer iets lekkers vind ik toch een verassing nu was het een soort mangosap met sambal. Had ik er maar tig tenen knoflook in gegooid dan ben ik morgen zo klaar bij de tandarts hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hoe gaat het met je zus Desi?Houtje ook weer hier? Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Cathy daar heb je gelijk in met die pieteit voor BB ook daarom vroeg ik om kaarsjes hier maar gaat dus niet. Zag het hele sterven van mijn vriendin weer voor me door de drank en dat wil geen mens weten hoe dat dat gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ga maar eens met Banjo uit want zwam teveel in mezelf hier en houd niet van die kronkels hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hier Houtje in Huize Houtje weer!Ben een dag eerder ontslagen (erg kort: één nachtje ziekenhuis....) maar het was zo'n verscrikkelijkearmoedige boel dat ik het niet meer trok. De OK is me tegengevallen, aan de chirurg ook. Ik heb 2 nieuwe tussenwervelschijven gekregen van titanium,maar mijn wervels waren totaal vergroeid, en daartussen zaten de zenuwen van mijn armen klem.Nou, MIJN ARMEN DOEN GEEN ZEER MEE, en dat voor het eerst in 2 jaar.Mijn slokdarm en luchtpijp hebben 2,5 uur naast mijn keel gelegen, doet zeer. Die nieuwe wervels ook, mijn hele nek zit in de stretch (letterlijk) en moet wennen.Maar liever thuis pijn hebben dan in een ziekenhuis.Dank voor alle goede gedachten, kaarsjes en lieve wensen!Doet me heel erg goed.Voorlopig zullen jullie me lekker vaak zien, want ik moet veel rusten de komende 2-3 weken. Het nieuwespul moet allemaal vastgroeien.Allez hè, in België was de wachttijd 5 dagen, hier 5-7 maanden(en ik ben verder niet ziek of zo, daarom zo vlot naar huis). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Dat klinkt als een best griezelige operatie! Dat dat zo snel kon zeg...Maar fijn dat je van de pijn af bent! Die van je armen tenminste.Nu de boel in je bovenrug weer soepel krijgen?kalm aan er maar mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Jawel mijn jas al aan en daar was Australie met een tip. Hond weggeven of in laten slapen. Mijn vocabulaire is dan heel erg groot hoor en niemand die dit wil horen maar die kregen ze. Al word ik 7 keer gereincarneerd dan nog had ik een ban hier als de moderators me konden horen maar ze zullen best wel een idee hierover hebben mij kennende hahaha. Nu ga ik echt een frisse neus halen want wil er nog geen week meer naar toe.Sjonge alles is oke en wil alleen maar die kleine cavia mee en dat is alles. GGGGRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 welkom thuis Houtje!!!!wat heerlijk, zelfs met pijn idd,lekker je eigen bedje, kinders en in je eigen bedoeninkje.Fijn dat je er weer bent.En geen zere armen, geniet er maar van.De rest wordt steeds beter, dus wel ff investeren in uitrusten.Mogen je kids lekker spelletjes aan je bed komen doen.of voorlezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik ben maar even naar het 6e zintuig aan het kijken. I love it.Ha die Wing! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden