Spring naar bijdragen

24 uur/ 15-4-2010

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Harry

vr 1 + 1 = 2
za 1 + 2 = 3
ma 1 + 3 = 4
di 3
wo 2 + 3 = 5

De lijn lijkt mij overduidelijk
Ik zou het woord kappen met hoofdletters schrijven : KAPPEN

Jouw ontboezeming leert mij voor zover ik dat nog niet wist, dat je in no time weer in je oude vertrouwde ritme zit.

suc6 met het definitief stoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Soothe. Hoe is het met je?

Drup. Weet dat je diertjes altijd hier heen kunnen hoor. En och, als poeziebeest dement is, heeft ze toch niet in de gate dat ze ergens anders heel gaat;)

Teveel. Heel goed hoor dat je tot inzicht gekomen ben.

Em. Wat heerlijk dat je een kleurtje gekregen heb. Voelt gelijk al zo gezond aan. Denk jij ook nog aan je Refu. vandaag? De mijne zit er al weer in, dus hier weer rust in de tent.

Moghu Jane, en Borretje:heart:;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte weer met alles Desi. Volgens mij ben je een heel lieve zus voor haar. Kaarsje brand weer.

Wat leuk Rapilos waar heb je gewoond? Mijn vriendin woont in Wollombi. Ja begreep al zoiets met dat invoeren. Schijnt idd een hele heisa te zijn als het al gaat lukken. Het laatste wat ik vernomen heb is dat ze een half jaar in quarrantaine moet en ik ga maar 3 maanden hahaha en dan hier ook weer 6 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah1, die was van mij, dat: "ik prambeerde... en het gong!" Dat komt uit een boekje met als titel: Een kuikertje is sgeel.
Maar ik bedoelde dus, dat ik prambeerde om niet te drinken en het gong.

Ik snap nog steeds waarom drinken aantrekkelijk is. In het begin dat ik niet meer dronk, was ik erg veroordelend ten opzichte van forumgenoten die dat af en toe wel deden, buiten hun eigen plan om.
Dat heb ik afgeleerd, ten eerste omdat het geen zin heeft en ten tweede omdat ik de behoefte begrijp.

Ik kan alleen maar zeggen, hou jezelf aan je plan, want dat doet je zelfvertrouwen goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je best wel eens gelijk in hebben Hannah 1 want laat dat diertje niet zo lang opsluiten. Vind het maar erg streng allemaal hoor want een gezondheidsverklaring van de dierenarts zou voldoene moeten zijn lijkt me. Maar als ik op zondag naar grensbeveiliging kijk dan zijn ze daar wel heel erg streng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier inmiddels weer bij de levenden !!!
Dinsdag avonddienst en woensdag ochtenddienst !!!
Niet te vaak doen dus...
Ben gebroken, maar goed gelukkig vanavond weer avonddienst dus heb effe bij kunnen tanken...

Yajala : Sterkte met je kleine meid !!! Net als haar moeder nu al een sterke meid !!!

Desi : Voel met je mee... :sun:

Teveel : Kop he !!! Soms is het nodig om tot de realisatie te komen dat je niet meer kunt drinken !!! Been there, en tot nu toe gaat het mij goed af, het niet drinken !!! Misschiern ook wel omdat het mij rust geeft niet meer voor de keuze te staan, wel of niet !!! Hoop dat jij je rust hier ook in zal vinden !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol en Hannah,
Wij hebben een open haard en de schouw was pikzwart geworden.
Nu hebben we een soort verf gekocht van Alabastine.
Het heet synthetische verf 2 in 1.
Bedekt alle vlekken, zelfs nicotine(dit staat op dat blik.)
En het is echt zo, wat ideaal is dat zeg, daarna kun je er gewoon overheen verven met een kleur wat je mooi vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

eindelijk weer eens geslapen vannacht, maar ja, meteen een gat in de dag.
En ik moet nog veel doen: o.a. psych en vanavond generale voor concert morgen!

Yajala: wat balen zeg, die medische fout!!!! Vooral omdat de consequenties so heftig en langdurig zijn. sterkte! :heart:

Jane:

quote:

Zat helemaal in de schaduw van oudere puberende zus en heb me braaf aangepast.

Bij mij was het precies hetzelfde!!!:angry:

Desi: ik hoop dat het een goede keus is voor je zus en voor jullie en dat het haar en jullie rust geeft in deze moeilijke fase :heart:

Harry: je hebt het geprobeerd, je weet het nu!!!! Dus, opnieuw beginnen met een nieuw plan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal voor de bevestiging,

Als het niet om zo iets negatiefs ging zou het een mooi stijgend lijntje zijn Babble.
Nog een paar dagen zo door en ik sukkel weer dronken in slaap als de avond nog moet beginnen.
Die lijn gaat Harry dus doorbreken, voelde me zo goed tot afgelopen zaterdag, dat wil ik zo houden of beter gezegd, dat wil ik weer terug.

Net bij de mondhygiëniste (4 x jaar) en tandarts (2 x jaar) geweest, alles prima, dat is toch weer mooi.

Desi sterkte en kracht en verlichting voor je zus, banaal en is ook niet wat ik eigenlijk wil zeggen..:heart:

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Harry
Heb je lijstje met oplopende consumpties gezien.
Duidelijk plaatje.
Goede beslissing nu echt te stoppen.
Hou je voor de geest hoe lekker je jezelf voelde zonder het vergif,
heerlijk hè?? Houden zo!
Goed dat je het hebt gemeld.
Getuigd van kracht, moed en de wil iets te veranderen. Mooi!
Go fort it!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup
Ik las van je vriendin in Australië, gaaf zeg, en dat je daar een paar maanden heen kan...
Probleem met de huisdiertjes.
Nu dat je weet dat Banjo dus niet mee kan, want je zult hem niet al die maanden in
quarantaine laten zetten neem ik zomaar aan, wat ben je dan van plan?
Een kortere vakantie en Banjo naar Bol met kat?
Of zeg je de vakantie af en kun je je daar dan bij neerleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen allemaal... of is het al middag om 12.01h?
Enfin, de :rose: schijnt weer!! Mmmm

Ik heb nog niet alles goed gelezen. Leef met jullie mee.... Harry, hier nog zo een: ik
hobbel achter jullie aan; ik wil beslist nu ook een tijd stoppen!!

Gisteravond een vermoeiend gesprek met mijn vriend, barstensvol herhalingen... en nadat hij zei dat ie het niet wist (en dat dat het beste was wat hij kon zeggen) heb ik gezegd dat ik wou dat hij dan zou vertrekken. Hij vond dat ik daarmee iets forceerde, maar pff... wat hier al niet geforceerd is... daar kan nog wel eentje bij...
Ik voelde me er knap ongelukkig over: had bijna zijn fles jenever aan de mond gezet..... Ohhw, wat een drang om WEG te wezen had ik.
Niet gedaan.... Waauw, wat een goed gevoel.

En vanochtend heeft hij zijn besluit genomen, zijn keus gemaakt: hij wil met me door, dus blijft hier in het noorden!!
:heart:

Ohh, ik voel me hélemaal licht en warm en.... opgelucht!

Uiteraard wou ik dat met jullie delen!

Ladidadida.....:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Timetrek 2121212
2 maanden 1 week 2 dagen 12 uur 12 minuten niet gedronken
gisteren volede ik mij al geweldig
vandaag voel ik euforisch
om maar even aan te sluiten bij de ladidadida van Cathy
~:moon:~:moon:~:moon:~:moon:~:moon:~:moon:
het volhouden gaat steeds makkelijker

Harry, dit had ook jouw berichtje kunnen zijn
maar nieuwe ronde nieuwe kansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...