Spring naar bijdragen

24 uur/ 15-4-2010


Hanneke

Aanbevolen berichten

Wow Bambam
Dit is echt heftig wat je schrijft. Ik heb echt met je te doen, zo een belangrijk iemand moeten missen is echt verschrikkelijk. Net zo verschrikkelijk als die ellendige drank.
Ik wens je heel veel sterkte toe en kracht om hier mee te dealen.:heart:


met mij gaat t prima Vie!
Ik moet er weer vandoor fijne dag allemaal

Laterzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat vreselijk voor je BB. Inmiddels is het 4 jaar geleden dat mijn vriendin stierf aan de gevolgen van alcohol en ben ook nooit in details getreden maar vraag me vaak af zo'n verhaal een goede waarschuwing kan zijn hier of juist erg bang maakt. Weet niet wat wijsheid is hierin maar wel dat ik erg met je meeleef. Sterkte en dikke knuffel van druppeltje. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach zag net dat mijn hulp weer een lekker pittig drankje ik de koelkast had gezet. Wat is het toch een schat en werkt zo hard altijd. Maar zoals ik al zei heb nare berichten over thuishulp gehoord maar mij hoor je echt niet klagen. Sjonge wat werkt ze altijd door en heeft altijd iets lekkers voor me. Nee tuurlijk doet ze niet zoals ik het wil maar kijk er gewoon niet naar. Ze weet wat ze moet doen en gaat haar gang maar. Schoon is schoon op welke manier dan ook. Ze is blijkbaar ook blij met mij want heeft al regelmatig met haar leidinggevende besproken dan ze me niet kwijt wil en dus niets geschoven mag worden. Elke keer weer iets lekkers vind ik toch een verassing nu was het een soort mangosap met sambal. Had ik er maar tig tenen knoflook in gegooid dan ben ik morgen zo klaar bij de tandarts hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Houtje in Huize Houtje weer!

Ben een dag eerder ontslagen (erg kort: één nachtje ziekenhuis....) maar het was zo'n verscrikkelijke
armoedige boel dat ik het niet meer trok.

De OK is me tegengevallen, aan de chirurg ook. Ik heb 2 nieuwe tussenwervelschijven gekregen van titanium,
maar mijn wervels waren totaal vergroeid, en daartussen zaten de zenuwen van mijn armen klem.

Nou, MIJN ARMEN DOEN GEEN ZEER MEE, en dat voor het eerst in 2 jaar.

Mijn slokdarm en luchtpijp hebben 2,5 uur naast mijn keel gelegen, doet zeer. Die nieuwe wervels ook, mijn hele nek zit
in de stretch (letterlijk) en moet wennen.

Maar liever thuis pijn hebben dan in een ziekenhuis.

Dank voor alle goede gedachten, kaarsjes en lieve wensen!
Doet me heel erg goed.

Voorlopig zullen jullie me lekker vaak zien, want ik moet veel rusten de komende 2-3 weken. Het nieuwe
spul moet allemaal vastgroeien.

Allez hè, in België was de wachttijd 5 dagen, hier 5-7 maanden

(en ik ben verder niet ziek of zo, daarom zo vlot naar huis).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel mijn jas al aan en daar was Australie met een tip. Hond weggeven of in laten slapen. Mijn vocabulaire is dan heel erg groot hoor en niemand die dit wil horen maar die kregen ze. Al word ik 7 keer gereincarneerd dan nog had ik een ban hier als de moderators me konden horen maar ze zullen best wel een idee hierover hebben mij kennende hahaha. Nu ga ik echt een frisse neus halen want wil er nog geen week meer naar toe.Sjonge alles is oke en wil alleen maar die kleine cavia mee en dat is alles. GGGGRRRR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom thuis Houtje!!!!
wat heerlijk, zelfs met pijn idd,
lekker je eigen bedje, kinders en in je eigen bedoeninkje.
Fijn dat je er weer bent.
En geen zere armen, geniet er maar van.
De rest wordt steeds beter, dus wel ff investeren in uitrusten.
Mogen je kids lekker spelletjes aan je bed komen doen.
of voorlezen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...