suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ik heb dus nu een limiet van os scheiden of luistrere en geen leven hebben, 2 dagen mag ik denken en dan moet ik het zeggen, hmm werkt positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ja jij zegt ik pas en ik had een flush[pokergrapje] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 oh, haha... beterDacht even iets ergs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Suus dan maak je ze open op de tijd dat het moet en niet meer maar dat weet je zelf ook wel. Ja kunt alle gaatjes daarin open maken maar is wel controle voor jezelf. Zet er een wekker naast zodat je weer dat je het doosje mag openen. Ga nu niet de stront in met medicatie want zo raak je steeds verder weg. Bedoel het niet boos hoor, denk met je mee en ben alleen erg bezorgd om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 drup ik zit in een stadium dat het me niet echt boeit, lees terug, wordt in de kou gezet en kan daar ff gen plekje voor vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goede avond allemaal,Sorry dat ik zomaar binnen val.Maar ik vind het fijn om jullie te vertellen dat ik weer een maand verder ben met NIET drinken.Meestal gaat het makkelijk en soms is het toch weer moeilijk.Maar ik drink geen alcohol meer. Ik weet het voegt niets toe!!!!Toch, ja na 17 maanden...nog steeds....komt er een twijfel.....Zal ik toch op het terras een glaasje nemen?Of na deze drukke werkdag ......Kan ik het proberen om er ééntje te drinken?Maar ik ben zo bang dat ik weer terug ga vallen.Daarnaast kan ik mijn allerliefste Houtje niet teleurstellen Nee, beter is het om het bij water te houden....maar nu met het vakantie in zicht, het mooie weer ......komt de twijfel. Maar goed ik heb er weer een droge maand opzitten en ga nu een spaatje nemen.Liefs allemaal!!!!Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Moest weer erg lachen om mijn taalgebruik altijd want dacht morgen heb ik de moderator weer op mijn dak. Maar heb de laatste tijd veel steun gehad en nauwelijks op mijn kop. Phu gaat het wel goed met me hahaha.Enfin morgen weer kaarsjes voor BB, Ya en Desi. Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Tine je bent een tijger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ja, herkenbaar. Was m (moderator) ook vergeten en toen werd mijn ... ook aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Suus dit klinkt als alles opgeven maar wil je dat? Zo moedeloos zijn dat je zo zwak gaat worden? Nee je bent niet zwak maar wordt je op deze manier wel. Je kunt je koppie laten hangen op de bank maar ook de natuur in, de kerk, fruit kopen of wat dan ook maar wel kracht zoeken. Liefs van druppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Lieve mensen, ik ga slapen. Morgen weer een dag.Fijne voortzetting nog.Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Och Mick kan er een boek over schrijven de bans en vingertikken die ik heb gehad maar ben erg blij (en verbaasd) dat ze me zo gesteund hebben de laatste weken. Ben hier erg dankbaarom en zet me wel aan het denken of ik dingen niet fout heb gezien. Alleen schiet ik telkens in de fout om mijn taalgebruik want die is erg duidelijk en kan niet omdat het een openbaar forum is want een nieuwe (sjips wat een @ woord) af zou kunnen stoten dus moet mijn vocabulaire aanpasen en dat lukt me niet altijd hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik ga ook de rommelige dekbed opzoeken. Katje komt vanzelf en Banjo kan ik nog wel dragen tot heden dus komt kee. Trusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Buenas noches Niwi:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 drup opgegeven heb ik al lang x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik kom nog even vertellen dat ik een superleuke avond heb gehadLekker gefeest Gedansd en meegebruld met de muziek hahaKreeg wel veel vragen hoe ik dat kan zonder alcohol, maar voordat ik echt goed antwoord gegeven had begonnen ze zelf uitvoerig uit te leggen hoeveel, hoevaak en wat ze dan drinken. Daar zit ik niet echt op te wachten. Ik ben naar huis gegaan op het moment dat het nog leuk was, maar iedereen dronken en klagerig aan het inkakken was. Dus, weer reuzetrots op mezelve en erg genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Geweldig Woman,wat een leuke avond heb je dan heen ook leuk wakker worden straks.Enne als je het hier wilt delen;hoe is het met je date afgelopen??Niet dat ik nieuwsgierig ben hoormaar ik wil het wel heel graag weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden