dhen Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 "Ze" Bol? Hoe zit het met jouw onbewuste angst en jouw weggedrukte dingen. Lijkt me vreselijk om in die illusie te leven; dat kabouter Jos ooit lief wordt voor Bol. Of stel je toch eens voor dat je de zekerheid van 20 jaar refusal moet loslaten; das eng., of of of ...... Oftewel waarom zo praten in "Ze" termen, wat maakt dat jij anders bent dan die "ze" van jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 He, BamBam, sterkte met je verlies. Haal jezelf niet naar beneden, je doet het harstikke goed. Verwerken is sowieso moeilijk, van zoiets herkenbaars extra, denk ik. Maar, jou witte 't, net mieguh, helpt neat, troch! Tuutsje.Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ben weer weg, kransgenoten, veeeeeels te mooi weer voor achter de compu.Maak er wat van, droogstoppels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Nieuw verzekeringsplaatje is binnen voor de scootmobiel dus uit zijn pyama gehaald. Blijf dat toch maar een raar woord vinden voor zo'n domme hoes. Strakjes dus maar lekker er mee weg met doggy en die weet het al want zit nu al op de voetenplank (of hoe heet zoiets) te wachten van hoi we gaan het de scoot. Ben ik het dus niet zo mee eens want had liever willen lopen. Maja wat niet gaat gaat niet he? Ze moet nog even wachten want normaal ga ik ook pas over een uur en er staat een quiche in de oven dus die moet eerst nog garen. Lekker een spinasiequiche met blauwe kaas. Afgekoeld (warm ook lekker) vind ik dat heerlijk om vanavond achter de tv of pjoet te knabbelen met muntthee. Scrollen maar want inhoudelijk zeg ik niets dus als dat ik blij ben dat kotsdag weer achter de rug is en ik weer kan eten en drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Griezels heb ik weer. Probeer in contact te komen met patatteke en krijg ik haar vriend maar die spreekt Frans en ikke niet hahaha. Probeerde al Engels, Duits of liever Spaans maar werkt niet en nu weet ik niet wat hij zegt hahaha. Geef gewoon in het Nederlands antwoord terug en hij reageert ook nog steeds maar geen flauw idee waar we het over hebben. Als je niet gek bent word je het wel maar vind dit toch wel heel erg geinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Dhendro het is soms zo cliché alleen te praten in de ik vorm. Ik heb het niet over Jos of mij alleen maar over mensen in het algemeen. Er zijn mensen die zich liever vast houden aan hun huidige leven i.p.v. te proberen een nieuw leven aan te nemen of te leren. Omdat dat beangstigend kan zijn. Iedereen kent de angst voor het onbekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 HIhi, ik zie het helemaal voor me drup..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Druppie hij verstaat wel wat nederlands als je rustig praat. Hier heb ik de vragen zo gesteld dat hij de meeste tijd alleen maar ja of nee hoefde te zeggen. Daar kwam ik een heel eind mee maar weet niet of je daar tevreden mee bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ha Jacc, GOED PLAN, meer bewegen doet een mens goed! Ik merk zelf dat sporten aanzienlijk beter gaat nu ik zonder kater op de sportschool verschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ja Yvonne ik lach me suf want hij kletst gewoon door en ik ook maar begreep dat hij Nederlands wil leren. Pak hij het wel raar aan maar houd wel van dit soort humor wat nergens op slaat want we zitten al een half uur op msn en ik weet behalve dit nog steeds niet waar het over gaat. Tenzij Patatteke me in de maling zit te nemen dan moet ik haar feliciteren want ben er dan mooi ingetrapt. Maja wel ff gelachen en breek het maar af want kan het echt niet verstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Vie, fijn dat de bijverschijnselen over lijken te zijn! Wat een gedoe toch soms, medicatie! Maar ja, als het helpt,,,,,,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 hahaha, is dat nou een babylonische spraakverwarring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoe weet jij dat Bolleke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik weet dat Drup omdat dit op de eerste plaats een menselijk gevoel is dat bijna ieder mens wel eens in z'n leven gevoeld heeft, en vaak gebaseerd is op een oerangst, nl. angst voor de dood. En op de tweede plaats heb ik in mijn leven heel wat mensen gesproken die de angst voor het onbekende hebben of hebben gehad. Incl. ikzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Moet ik even over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Oké Druppie;) Hoe is het trouwens met Tuttie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 HalloaEen fijne dag vandaagNaar de buikdanswinkel geweest, ik voel me daar net en kind in een snoepwinkel Vanavond een uitje, vrouwenavond in het café, ben uitgenodigd. Groen pilletje in mn kielzog dus ik ga lekker genieten x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hallo goedemiddag op deze prachtdag,Komen net terug van terrsje zitten en ijs eten, heerlijk...Ik hoop dat het jullie gaat zoals het mij gaat want dan gaat het je goed Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Tuttie lijkt weer de ouwe en zit nu te kluiven aan een grote bleloning. Ben weer verder gegaan met trainen en ze zit super op de scoot al is het nog aan de korte lijn Ja ze donderde er een keer omdat ze los wilde maar dat deed ze dus maar een keer piep piep dus. Mijn bedoeling is dat ze gewoon los kan op de scoot en ik haar niet telkens in het mandje moet stoppen. We vinden dat niet erg maar wat als ik later doggy niet meer er in en er uit kan tillen dus nu alvast trainen. Tuurlijk laat ik haar veel los lopen want daar gaat het ook om en ze moet leren op mijn comando weer op de scoot te springen. Ging prima en trutje mocht weer los dus rende als een tornado naast me maar opeens zag ik haar niet meer. Had niet in de gaten dat ik naast een tennisbaan reed en daar was tut op jacht naar die mooie tennisbal. Die kleine huppeldetut om de bal te vangen maar lukte dus niet. Vond het wel vervelend want je stoort mensen in hun spel/sport maar zij vonden het blijkbaar niet erg en mepte de bal heel wat lager en daar had ze hem. Sjeesde de scoot op met die prooi in haar kleine bekje en liet niet los alsof ze thuis geen ballen en speelgoed heeft. Ja was lekker die frisse neus met Banjo maar ook weer even lachen want ze kreeg beloning voor goed gedrag maar liet die bal wel heel erg naast haar liggen en inmiddels ligt ze er nu met haar lieve koppie boven op te slapen. Sjonge wat een avontuur, zo saai dat ik maar ff weer ga douchen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Lieve Drup, wat heerlijk je zo te lezen zeg. Ik geniet altijd van de verhalen die mensen met hun huppeltrutjes hebben. Dan kan ik echt lachen. Ook met home video's, dieren zijn zo echt.Maar wat erg dat de kans er in zit dat je ze dadelijk niet meer op kan tillen lieverd. Misschien, als je het niet al te vervelend vind, zou je nog eens uit kunnen leggen wat je precies mankeert. Begreep altijd wel dat het erg was maar wat precies, weet ik niet. En is er nog kans op verbetering? Maar alleen als je het kunt hoor, je moet het er niet moeilijk mee krijgen.Ik weet wel dat ze nu met stamcellen bezig zijn en dat als ze daar meer van weten, er wel eens een hele ommekeer kan zijn in de medische wereld maar dat moeten we Alaine maar eens vragen.Jammer dat we die vandaag nog niet gezien hebben. Als ik er aan denk en ze komt op het frum, zal ik h aar eens vragen hoe zij er over denkt. Maar deze is voor jou lieverd:present: en 100x:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ja heerlijk he Bolleke, ik kan ook zo genieten van dieren maar als demente kat het op haar heupen heeft denk ik er soms anders over.Tja ze zijn er nog steeds niet goed over uit wat ik mankeer. Heb progressieve loopstoonissen en ze weten niet goed waardoor. Wel is aangetoont dat ik vier hernia's heb en mijn beenmerg niet goed is maar de link met dit alles schijnt er niet te zijn. Stik van de pijn die ook echt is anders kreeg ik geen tramadol (soort chemische morfine). En nou jij weer hahaha. Ja ik lach er wel eens om maar dat doe ik om mezelf moed in te praten want dit duurt al 8 jaar en wordt alleen maar zieker. Ben uit wanhoop eens met een psych gaan praten om zeker te weten dat er niets tussen mijn oren wat zit maar nee. Neurologen vinden dit heel extreem en zeker niet psychisch maar wel zeer interessant dus voel me vaak een proefkonijn. Vorig jaar 43 keer mijn bloed laten prikken en de gekste onderzoeken al gehad en toen was ik die witte jassen helemaal zat. Vervelende is dat ik dus eigenlijk niet weet wat ik mankeer, een medisch lustobject lijkt maar ook vaak stuiter bij bv aanvraag thuishulp enzo want dan willen ze weten wat ik mankeer maar dat weet ik dus niet. Lukt me wel maar alles duurt extra lang omdat beestje geen naam heeft. Zo ook nu weer met mijn rijbewijskeuring, alles oke maar of ik met mijn handicap nog wel in de aangepaste auto mag/kan rijden moest ik voor gekeurd worden dus hopsa betalen voor die neuroloog en die vond het weer zo interessant om mijn gegevens op te vragen en ondertussen is mijn rijbewijs verlopen. Loop constant met mijn kop tegen de muur en de huisarts weet het ook niet meer maar ziet me wel steeds zieker worden. Gekke is dat mijn moeder en oma (haar moeder) en haar zus dus mijn tante dit ook hadden.Sorry voor dit lange en niet gezellige verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Geeft niet hoor lieverd, jouw lange verhaal, ik heb er om gevraagd. Zit het alleen in je benen of ook in de rest van je lichaam. Heb je b.v. ook geen kracht in je handen en armen of is het daar niet. Wat raar dat ze niets kunnen vinden zeg. En een beenmergtransplantatie of heeft dat daar niets mee te maken.Je zou dit eens moeten voor leggen aan Alain. Zij is wetenschapper op medisch gebied. Misschien heeft zij daar ooit van gehoord.Ja ikzelf heb zoveel vertrouwen in die stamcellentheerapie. Ooit van gehoord? Mensen die een dwarslaesie hadden konden na verloop van tijd weer een stuk lopen. Mensen die blind waren konden weer zien enz. Je kunt die informatie op internet opzoeken, maar als je het niet vind wil ik best eens voor je gaan kijken hoor. 'T is maar dat je je ergens aan vast kunt klampen als je het even nietmeer ziet zitten.En in België, heb je je daar ooit laten onderzoeken? Daar nemen ze je veel serieuzer dan hier in dat kikkerlandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik heb een date :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Bolleke ik heb bijna geen kracht meer in mijn benen vandaar dat ik nogals eens val en moeite heb met traplopen. Dat mijn beenmerg niet goed is weet ik pas sinds vorig jaar na de MRI scan. Nu word ik in het algemeen steeds zwakker en ze kunnen niet achterhalen wat er precies mis is.Wie is Alain?Ze nemen me wel serieus hoor alleen ze kunnen het niet vinden vandaar dat ik door allerlei molens draai zonder wijzer te worden. Beter worden zit er niet in maar zou zo graag het proces willen tegenhouden want ben nu 51 en hoe moet het over 10 jaar dan? Naja zien we dan wel weer. Ben gewoon soms bang van die aftakeling. Bloed is telkens goed en wijst ook uit dat ik heel gezond eet dus ook daar ligt het niet aan. Zit gewoon raar in elkaar denk ik maar hoop zo dat ik eens mag weten waarom mijn lichaam me zo in de steek laat want wil nog zoveel. Zo drup en nu ophouden met zelfmedelijden want daar schiet je niets mee op. Nu maar eens een pot thee en de quiche die ook al half op is want telkens als ik in de keuken kwam sneed ik er een stukje vanaf hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Sorry woman walste over je heen omdat ik teveel met mezelf bezig was. Vertel over je date als je wil. Wat gaan jullie doen? Hoe kwam je er aan? Houd hij van belletjes? Wat trek je aan? Vind je het erg spannend of zelfs tikje eng?Of ben ik gewoon te nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden