Spring naar bijdragen

Zondag 18 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Dar,

Nee, de wanhoop is niet door het op (moeten) geven van de drank. Dat is nog wel moeilijk, althans, het idee van nooit meer.............. Ik weet niet of ik dat kan. Dus doe ik inderdaad maar dag voor dag.
Vandaag wordt trouwens 4 weken!!!;)

Nee, de wanhoop "vergezelt" mij al jaren!!! Gevolg van depressie, gevoel van uitzichtsloosheid, onrust, gevoel van vastgelopen zijn in werk, woonomgeving en relaties.
Alsof ik op alle fronten "faal"

maar jij, jeetje ft werken én studeren! Pittig hoor!!!:present:
Heel goed dat je weer bent gaan wandelen, goed voor de endorfines:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, VM, het is gewoon heerlijk als alles lekker schoon en opgeruimd is inclusief de tuin.
Heb er dan ook bijna een maand keihard aan gewerkt.
Dat geeft een voldaan gevoel.
Verder heb ik nog een hoop dingen te doen hoor, ik verveel me nog lang niet.
Maar laat ik eerlijk zijn, ik werk eigenlijk zo hard om niet al te verdrietig te zijn. En ik vind het ook echt leuk hoor, dat meen ik echt.
Gaat het met jou weer wat? Liefs Em

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, dat is wel lekker hoor, een dagje vrij zo doordeweeks.
Het is dinsdag ook nog wel een mooie dag, woensdag schijnt het te gaan regenen dus geniet er maar van.
Suus, wat voor pillen slik jij allemaal, het lijkt me wel heeeeeel erg veel hoor.
Je hoeft niet te antwoorden hoor maar ik vroeg het mij zo af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt me de woorden uit de mond Isa.
Suus, ik zit hier met open mond naar mijn laptop te staren. Waar ben je toch mee bezig meisje.
Ten eerste slik je veel en veel te veel van die rottroep en dan ook nog on combinatie met drank......
Wat wil je hier nou mee bereiken dan? Dat ze je zielig vinden en je maar snel opnemen en gaan diagnostiseren?
Dat gaat dan juist net niet gebeuren! Kop op meid, pak jezelf even bij elkaar en hou op met jezelf helemaal kapot te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus ik wil ook graag wat zeggen. De problemen die je hebt liggen niet aan je huwelijk, of wat dan ook, de problemen liggen bij jou. Daarmee wil ik zeggen dat datgeen jij voelt en waar jij mee zit, alleen jij kunt op lossen en dat gaat niet met al die medicatie lieverd. Daardoor krijg je een vertekend beeld van de realiteit. En als je dan nog eens drink, (en jij aleen weet hoeveel je drinkt) is dat dubbel op. Ik kan me toch zo moeilijk voorstellen dat als een arts jouw medicatie verminderd dat dan de behandeling stopt. Het is potdori een arts. Die mogen ze niet verbieden.
Denk eens wat je lever nu moet doen om alles af te bouwen, denk eens aan de kinderen die dit allemaal mee moeten maken en dan heb ik het nog niet over je man. Als je echt van je kinderen houdt vecht dan meid, vecht of je leven er vanaf hangt want dat doet het. Als je zo door gaat lig je dadelijk onder de zoden. Wil je dat dan?:angry: Sorrie dat ik zo schrijf hoor maar laat het eens tot je bol door dringen waar je mee bezig bent lieverd. JE BENT BEZIG JEZELF KAPOT TE ZUIPEN EN TE SLIKKEN.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...