VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Hey Suus, en watmet de opname?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Ha Dar, Nee, de wanhoop is niet door het op (moeten) geven van de drank. Dat is nog wel moeilijk, althans, het idee van nooit meer.............. Ik weet niet of ik dat kan. Dus doe ik inderdaad maar dag voor dag.Vandaag wordt trouwens 4 weken!!!Nee, de wanhoop "vergezelt" mij al jaren!!! Gevolg van depressie, gevoel van uitzichtsloosheid, onrust, gevoel van vastgelopen zijn in werk, woonomgeving en relaties.Alsof ik op alle fronten "faal"maar jij, jeetje ft werken én studeren! Pittig hoor!!!Heel goed dat je weer bent gaan wandelen, goed voor de endorfines:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 FliederfladderfluitVulkaantje wanneer ga je uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Dhendro,In Belgenland spreken ze nog over een week geen vliegverkeer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Hier gaat het prima Nien. En met jou? Is de rust weer gekeerd in huize patatteke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Voorlopig weer wel Bollie!!Met knuppels heb ik ze op hun plaats gezet, bij wijze van spreke!Morgen terug school, maar ik moet zo soms es op tafel slaan! Anders ben ik en vooral ik de klos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Hoi allemaal,Zoooo wat een heerlijke luie dag was dit vandaag. De hele dag lekker in de zon gezeten en geluierd, gelezen, enz. Nou, dat hadden we dan ook wel dik verdiend.Hoe is het hier met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 VM veel vakanties die niet doorgaan, nu, mensen mogen niet een week later ofzo; geld terug en klaar en het valt onder geen enkele verzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Nogthans zag ik hier op de B. tv dat ze hun tickets konden inruilen???Maar tja,dan zit je vaak buiten de schoolvak. enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Dar, vervelend, die griep he? Mijn zoon heeft het ook, hij is snip en snipverkouden, keelpijn, koortsig, niks aan gewoon.Ik hoop maar dat je snel opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Ciao Dar! Ik ga ook maar es afsluiten, morgen terug heeeeeeeel vroeg op!!!LiefsHoi Em, blij dat je zo vrolijk bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Ja, VM, het is gewoon heerlijk als alles lekker schoon en opgeruimd is inclusief de tuin.Heb er dan ook bijna een maand keihard aan gewerkt.Dat geeft een voldaan gevoel.Verder heb ik nog een hoop dingen te doen hoor, ik verveel me nog lang niet.Maar laat ik eerlijk zijn, ik werk eigenlijk zo hard om niet al te verdrietig te zijn. En ik vind het ook echt leuk hoor, dat meen ik echt.Gaat het met jou weer wat? Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Steeds weer "herpakken" noemen ze dat in het Vlaams Em!! Ik ben daar ondertussen kampioen in geworden!Nee maar ernstig nu, het gaat wel weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Gelukkig maar, daar ben ik blij om want je klnk ook zo boos.Maar ja, dat kun je dan zo hebben he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 vm ben ff nietop msn hoor, dat domme ding ligt er weer uit, hij slaat vast ook als je op nieuw installeerd dus nog een half uurtje geduld ben er meebezig. ik ben aan mijn 10 dubbele totsi bezig van vandaag jeeee ik de slechte eter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Isa, dat is wel lekker hoor, een dagje vrij zo doordeweeks.Het is dinsdag ook nog wel een mooie dag, woensdag schijnt het te gaan regenen dus geniet er maar van.Suus, wat voor pillen slik jij allemaal, het lijkt me wel heeeeeel erg veel hoor.Je hoeft niet te antwoorden hoor maar ik vroeg het mij zo af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 temazepam hoogste mg, diazepam hoogste mg, oxazepam 50 mg, sequarel ofzp, dan nog een witte maar die naam is me te moeilijk te onthoudenmaar wil het straks wel opzoeken hoor en dan dubbeele dosis vitbenc e ndiazampam en een ander valiumvoor de nacht of voor extra rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 en er komt een ad bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 en ik beken eerlijk alc, erbij sinds ik uit de crisisopname bent en ze je laten stikken,als je mn picca ziet zou je zeggen oo gewoon een slake,blonde meid van 30 dus kwaad doet het niet[ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 nee maar toen ik gisteren bij de huisarts dat ik dat ook wilde zei ze dan wordt je traject stopgeze, wat moet ik dan doen,ik wil die die detox en diagnoseafdeling,nou ja de detox heb ik10 dagen gezeten maar ik wil wel een diagnose Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 ik houdt het bij een wijntjeom 12 uur snachts en dan de rest in de koeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Je haalt me de woorden uit de mond Isa.Suus, ik zit hier met open mond naar mijn laptop te staren. Waar ben je toch mee bezig meisje.Ten eerste slik je veel en veel te veel van die rottroep en dan ook nog on combinatie met drank......Wat wil je hier nou mee bereiken dan? Dat ze je zielig vinden en je maar snel opnemen en gaan diagnostiseren?Dat gaat dan juist net niet gebeuren! Kop op meid, pak jezelf even bij elkaar en hou op met jezelf helemaal kapot te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe moeilijk het allemaal is.Geloof me, wij hier op het forum weten allemaal hoe moeilijk het leven is soms. Maar ga ervoor meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Suus ik wil ook graag wat zeggen. De problemen die je hebt liggen niet aan je huwelijk, of wat dan ook, de problemen liggen bij jou. Daarmee wil ik zeggen dat datgeen jij voelt en waar jij mee zit, alleen jij kunt op lossen en dat gaat niet met al die medicatie lieverd. Daardoor krijg je een vertekend beeld van de realiteit. En als je dan nog eens drink, (en jij aleen weet hoeveel je drinkt) is dat dubbel op. Ik kan me toch zo moeilijk voorstellen dat als een arts jouw medicatie verminderd dat dan de behandeling stopt. Het is potdori een arts. Die mogen ze niet verbieden.Denk eens wat je lever nu moet doen om alles af te bouwen, denk eens aan de kinderen die dit allemaal mee moeten maken en dan heb ik het nog niet over je man. Als je echt van je kinderen houdt vecht dan meid, vecht of je leven er vanaf hangt want dat doet het. Als je zo door gaat lig je dadelijk onder de zoden. Wil je dat dan? Sorrie dat ik zo schrijf hoor maar laat het eens tot je bol door dringen waar je mee bezig bent lieverd. JE BENT BEZIG JEZELF KAPOT TE ZUIPEN EN TE SLIKKEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Truste lieve Isa en maak je niet te boos lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden