Spring naar bijdragen

Zondag 18 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Halloa
Lekkere dag vandaag
Bovenal geen kater natuurlijk
In mn huisje bezig
Wel wat moe van vannacht, maar ja uren feestvieren is best vermoeiend haha

Mn date....
Als het goed is vrijdagavond, dus ik heb nog een paar dagen om die rottige buik weg te werken
Van een datingsite
Erg leuk, funky, cultureel 45 jaar. Vriendelijk en open.
Speelt in een band :)
Ik heb de goede indruk dat ie begrijpt dat buikdansen een kunstvorm is en niet om mannen te verleiden.
We'll see
Heb wel vlinders :)
En hij woont in dezelfde stad, dat is echt wel héél fijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bolleke de materialen moest ik natuurlijk zelf betalen maar alles aanleggen kostte me 100 euro. Daar ging ik niet voor spitten en planten dus. Hij ging met me mee om te kopen wat ik nodig had en vroeg toen 100 om het aan te leggen. Gewoon een hobby van hem, vond en vind het leuk en wil een beetje bijverdienen naast zijn werk. Ben er nog steeds blij mee want die vijver geeft mee veel rust. Rust om na te denken maar ook de natuur zo mooi te zien in al haar glorie. En als er dan nog eens een paar van die halsbandparkieten om mijn oren vliegen kan ik me niet voorstellen dat ik in Amsterdam woon. Maar is wel randje stad en hoor ook nooit vliegtuigen als alleen kwetterende vogels, krolse katten en soms een blaffende hond. Ja dit plekje zal ik erg missen maar is plekje niet meer na alle ellende. Hoopte zo op het flatje bij Caro en toen weer Australie die mijn Banjo weigert. Maar als er idd een hogere macht bestaat dan vind ik ergens wel een plekje in de natuur met veel dieren,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie kom maar naar Gemert wijfie. Hahahaha. Hier is zat te koop, met heeeeel veel grond, en de natuur is hier volop aanwezig hoor. Ik woon aan de rand van Gemert en toch 2 min. van 2 winkelcentra af. Arts om de hoek, beter kan ik het niet hebben. Nee ik ga hier ook nooit meer weg. Zo'n rust.:)
Maar er is toch genoeg te koop? Groningen b.v. daar zijn de huizen toch ook niet zo duur. En hele toffe, eerlijke en behulpzame mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed woman en spannend hoor.

Ga nog even buiten zitten. Banjo in de hoek gezet want was erg opstandig. Kan best maar dat ben ik ook wel eens. Luisterde naar God of gebed en nam gewoon de kuierlatten, loeder. Nu maar ff denken hoe dit aan te pakken want dit kan niet. Was al blij dat iemand haar te pakken kreeg maar had wel moordneigingen. Daarom ga ik nu naar buiten want als ik die lieve bruine oogjes zie dan ben ik weer het watje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Bolleke ik kom uit Eindhoven en heb enkele jaren in Helmond gewoond dus herinner het me wel. Terug gaan kan een grote desillusie betekenen.

Elders maakt me niet uit maar Australie bied me de warmte die goed is voor mijn gezondheid zodat ik wat stabieler kan blijven. Tevens had me dat meer fam geboden die ik hier bijna niet meer heb maar mijn Banjo laat ik nooit in de steek!!!!!!!! Moet er weer over na gaan denken en daar ben ik heel gemeen mee bezig. Zo erg dat ik van mezelf schrok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik krijg de medicatie van de arts dus hoop dat die het toch wel weet, misschien omdatik crisis ben of een delirium hebt gehad of doordat ik met speod toen daarmetde abu naar de hartbewakeing moest. vindt het ook veel maar gisteren gaf de huisarts aan dat de mdeicatie op deze manier doorgaat, en daar komen ook nog ad bij later. Zij vond het nogi, ik slik me suf joh jeez,in die kliniek wasook iedereen verbaasd dan sta je in de rij voor je medicatie braaf met je watertje en dan krijg je me toch een hand vol hee sjeez.mn denk dat ik daarook de buikpijnen en misselijkheid en slaap van heb, maar ja hopen dat ze morgen wat doen iig!!!ja sorry dat ik vandaag niet reageer maar ben lam van de pillen en aan de dunne,
x
suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Suus, gaat 't een beetje?

En voor Woman als ze terug is , ik zou het op het eetdraadje zetten maar dan ben ik achteraf in de war. Eerst en vooral succes met je date!
En wat ik vooral wou zeggen, ik heb een hele lekkere sla gemaakt met jonge paardebloemblaadjes, ruccolla en piep kleine blaadjes uit de serre, met olijfolie (eerste persing), limoen en een tomaatje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Suus de patattekes hebben gesmaakt. Maar wat goed dat jullie toch wat zijn gaan wandelen. Toch iets samen gedaan en dat is nooit verkeerd. En och dat er niets gezegd is is niet zo erg. Belangrijk is dat je iets samen hebt gedaan.
Die e40,-- die je krijgt, moet ik dat als zakgeld zien of moet je daar boodschappen voor doen.?
Ik denk dat het, ondanks dat het jou misschien het gevoel geeft, een klein kind te zijn, goed is. Kijken of je het daar mee redt. Er zijn hier mensen geweest die dat ook zo deden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het veranderd.
Ik heb ipv bisexueel hetero neergezet
Meer eigenlijk om eens te testen of het werkelijk wat uitmaakt. Ja dus. Zoals verwacht.
Bisexueel wordt snel geassocieerd met triootjes enzo.
Maar ik denk dat deze gast dat niet uitgemaakt zou hebben.

quote:

Originally posted by:
Spud

Bonjour! Ik kom ook eens effe binnenwippen.

En dan valt m´n oog op jou bericht Woman en je date.
:D

Gaaf!
:rose:

Laatst heb je eens tegen me gezegd dat jij ook kampte met het feit Bi te zijn en niet zereneus genomen te worden op datingsites. Ben benieuwd hoe jij dit probleempje heb weten te omzeilen? Nu ge die date hebt.
:D
Gewoon 2 profielen aangemaakt of wat? Ben erg benieuwd!
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...