Spring naar bijdragen

Maandag 19 april


suusje777

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke,

Als jij er klaar voor bent om eens iets anders te doen dan hetzelfde al jarenlang herhalen.

If you keep doing what you are doing , you keep getting what you are getting.

Speciaal voor jou :

The dream is not your problem. Your problem is that you like one part of
the dream and not another.

-- Nisargadatta Maharaj

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag aan diegene die er nog bij gekomen zijn vanochtend.:)

Goh Marieke je man gevallen? Heeft hij een rollator of zo'n vierpoot? Daarmee voelt hij zich toch wat meer zeker als hij loopt.
Maar wat rot nu weer dat jij alles op moet ruimen. Help die vriendin helemaal niet mee? Hoe oud is die meid?

Hier weer terug van Jos. Hij was weer niet te genieten. Ik deed weer niets goed en wat ik ook zei, niets was goed. Ik had geen empathie voor hem, anderen wel, ik had geen medelijden met hem, anderen wel, en ga zo maar door. Hoe voorzichtig ik probeerde om met hem mee te gaan in z'n ellende, hij voelde alles als aanval. Dus heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik er geen zin meer in had zo en ben na anderhalf uur gegaan.
Heb donderdag dienst en zou dan in principe woensdag naar hem toe gegaan zijn maar doe dat ook niet.:angry: Hij bekijkt het maar met z'n gezanik en z'n constante vraag om medelijden en negatieve aandachtvragerij, ik ben het zo zat.
Hij zei op een gegeven moment "ik ga dood"en ik kreeg een hele slechte gedachte "Nou jongen mijn zegen heb je hoor."Wat een ellende met die vent zeg.
Zo nu ga ik de tuin in. De zon schijnt en de Bol gaat kijken of ze zich goed kan gaan voelen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lin ik slikte vitamine B complex maar kreeg daar bovenop nog B1. Miss heeft het met mijn handicap te maken maar baat het niet het schaad ook niet want teveel plas je toch weer uit.

Kan hier niet goed tegen die medische maffia. Belde om een afspraak en kon pas volgende week terecht. Nu weten de assistenten niet dat hij een vriend van me is en zijn mobiele nummer heb. Zal dit nooit misbruiken en zei tegen de assistente dat ik het niet pikte een ha te bellen en pas zo lang daarna terecht kan. Floeps belt ha en vroeg wat er aan de hand was...........moet om 15 uur komen. Vind dit raar maar ook oneerlijk tegenover mensen die zijn mobi niet hebben. Trouwens belde niet eens mobi maar denk dat ze wel wat in de gaten hebben. Vind dit diep triest en weer iets voor Smalhout. Moest meteen aan Ya denken dat er zoveel mis gaat bij die witte jassen en mensen hier die zo lang wachten op psychische hulp. Eigenlijk diep triest want je betaald je scheel en inhoudelijk krijg je niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Mariek wat vervelend toch allemaal zeg. Is er nu helemaal geen mogelijkheid dat je die meid eens bij haar haren trekt en zelf haar rotzooi laat op ruimen? Of heb je het gevoel dat je daar niet tegenop gewassen bent. Ben je ergens bang voor dan? Hoe denkt jouw man daar over? Of ziet hij het niet meer zo goed hoe het gaat? Je zegt dat je het gevoel hebt dat al jouw vrienden je laten vallen, maar wat zou je van hen willen zien dan? Wat zouden die voor je kunnen betekenen? Je kunt toch niet de hele tijd een sloof zijn voor andermans kinderen. Heb je zelf enig idee hoe je daarin zou kunnen veranderen. Hoe zou jij je het liefst willen opstellen naar je zoon en zijn vriendin?
Ja ikzelf trek het nog wel hoor, maar het is af en toe zo moeilijk. Zeker als wat je ook doet, en hoe voorzichtig je ook bent, dat het dan toch niet goed is. Ik weeg m'n woorden op een weegschaaltje om Jos maar zo goed mogelijk tegemoed te komen maar dat dringt niet tot hem door. Alleen toen ik zei dat ik al jaren weet hoe zwaar hij het heeft, toen pas zei hij, dat hij dat graag en veel wil horen, maar daar schiet hij niets mee op. Ik loop dit al 9 jaar te zeggen. Hij mankeert lichamelijk helemaal niets, maar toch wil hij blijven horen dat het allemaal zo erg met hem is. Ik voel me op een gruwelijke manier gemanipuleerd. bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, waarom een schuldgevoel? Omdat je niet kunt lezen hier?
Meid, er zijn ergere dingen hoor!

Bolletje, jee wat een hardleers geval zeg, die Jos. Niemand hoeft jaloers op hem te zijn. En jij kunt trots zijn op jezelf, je weet tenminste wat uit je leven te halen meid. Hij is echt te betreuren!! Heeft hij in de gaten dat men hem probeert op te krikken?

Emma, ja hier is het ondertussen ook heel lekker. (niet om in een hemdje te zijn, maar het wil in een vestje heel best) Gras gemaaid, gestrimd, perkjes gewied.
Nu ga ik sproeien en daarna maar es wat graszaad strooien; het is bar en boos gesteld met het gazon.
Ik heb ook allemaal gekleurde vlijtige liesjes om in bakken te doen! Leuk, leuk.

Maar eerst een koppie soep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy ja hij heeft wel degelijk in de gate dat iedereen hem wil op krikken maar dat is nu juist wat hij niet wil. Dan is hij geen slachtoffer meer en moet weer meer zelf gaan doen. Ja zo zegt mijn psych en zijn arts het.
Maar heerlijk meis dat je in de tuin gewerkt hebt. Heb je bij jou ook een Lidl? A.s. donderdag zijn daar plantjes te koop voor een prikkie. Bol gaat kijken en zichzelf lekker verwennen hoor;)

Mariekje ik geloof dat je wel vaker verteld hebt dat je zus nogal wat egocentrisch is. Maar is er niet iemand anders waar je je verhaal kwijt kunt en waar je het gevoel van kan krijgen dat die je wel begrijpt? Je voelt je zooooo rot en eenzaam als je het gevoel hebt daar alleen mee te blijven zitten. Kun je ook niet met je man hier over praten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey meisie dan heb je nog zat te doen in de tuin. Heerlijk hé? Ja bij de Lidl zijn fuchsia's en geraniums te koop. Ik geloof 6 voor e3,--.
Heb vandaag geen zin om iets aan de vijver te doen. Ben toch weer een beetje moe. Maar morgen beginnen we weer met goeie moed. Tot 11 uur want dan komt Buufje, een hele goeie vriendin van mij die hier op kamers gewoond heeft.
Dat is altijd hartstikke leuk. De eerste 5 min. staan we flink te knuffelen en elkaar te vertellen hoe we elkaar gemist hebben en dan lekker klessebessen. Het is iemand die erg goed kan luisteren maar zelf ook veel te vertellen heeft. Ik verheug me er op.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve allemaal,

Woman lees net van je date! :D You Go Girl!

Wat een boel terug te lezen!

Suus hou je taai wijfie!

Met Bol gaat het altijd goed,gezellig he zo,n kletsvriendin!

Dees,voor jou een dikke kus en ook voor Bam.

Harry,zonde,pak het weer op he!

Isa hoe gaat het op het werk?
Al helemaal gewend?

Zie een nieuwe naam...Marinda welkom!

Borretje HOERAA!!!!!!!! dat wordt genieten omaatje!
Hoop dat je lieve zoontje haar snel mag zien!

Mariek voor jou ook een dikke opfleurkus!

Is je hoest al weg Cath?

Nou en ben er nog heel veel vergeten vast maar dan maar voor iedereen een dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is een Retriever Bol,dus lange haren ja,
ach heb eiken vloer,geen vloerbedekking gelukkig.
Lekker elke dag kammen hihi!

Ze doet het heel goed,gaat voor de achterdeur zitten als ze nood heeft hihi!

Begint zich echt thuis te voelen hoor,gezellig ding!

Echte knuffelkont!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig wat heeft iedereen veel te vertellen, veel van jullie in de tuin bezig lees ik dus een hoop enthousiaste mensen.... was ook een goed weertje :)
Heb vanavond een afspraak met iemand om te praten over een assertiviteitstraining evt. bij de ggz zou dit kunnen heb ik gisteravond (de eerste avond op dit forum voor mij) al gelezen dus ik ga ervoor !!
Kom zeker weer bij jullie terug ik vind het leuk te lezen dat iedereen op elkaar reageert.
Fijne avond allemaal !! groetjes voor nu.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Ya zit je klaar?:P hier komt het dan.
Goldies hebben zo'n zachte bek dat ze drie eieren in één keer kunnen op rapen met hun bek.
Het zijn goeie dieven en stelen je portomonee als je niet op let, die ze vervolgens ergens verstoppen en niet meer weten waar ze dat gedaan hebben, dus je bent gewaarschuwd.
Ze moeten erg veel rennen maar passen zich erg goed aan aan hun omgeving, ook al is dat een flat.
Ze zijn gefokt door een of andere Lord met een moeilijke naam, in 1860 in Engeland. Die kerel woonde bij het meer van Loch ness, en een Goldie is van nature een jachthond.
Je kunt aan de kleur van de oren zien wat voor 'n kleur ze later krijgen. En zijn goedhartig.
De vacht moet goed onderhouden worden i.v.m. klitten. En ze zijn heel gemakkelijk op te voeden. Wel moet je zoveel mogelijk trappen lopen ontzien vanwege hun heupen.
Zo dit was de beschrijving van een geweldige Lotuspuppie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor het mee denken vandaag,maakte dat ik me niet alleen voelde, ben nuchter nog wat al een wonder is alleen de medicatie ingenomen, verder erg slecht nieuws van de dokter gekregen, moet waarschlijknog 10 e\weken wachten op opname mijn enige keuze is een psych a90 euro per 45 minuten te nemen, wantalsze helpen dan verlies ikhet traject. dus 10 weken kiezenkauwen, weet nier of ik da red maar ze ging morgen naar een andere insteling bellen dus fingeers crisses

qua scheidin ik was met mn vriendin aan de foonen hij dacht dat een man was dus hij is alop zok naar een kamer dus ik ga ervan uit dat hij scheiden gaat want hij wacht op een foontje over een kamer dus duidelijk geen keuzes meer, weer 10j jaar weg, vorige wasooktien jaar dus20 jaar weggegiiid en ben ff erg verdrietig,dus al ik niet anwoordt dan weet je het?ga 1st op de wc huilen,dat hoeft niemand te zien,
Vanaf mn 5e geleefd slect en dan ben je in ene 33 en ga je tellen,

verder weet ik t ff niet sorry ik trek het ff niet meer nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...