Spring naar bijdragen

dinsdag 20 april


tapas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Dikke pret, jazeker !
Maar eh, hoezo een issue , want ik ben hartstikke monogaam.
Dus maakt het toch niet uit dat ik bi ben ?? Ik val op mensen !!

quote:


Originally posted by:
fotograaf

Woman, spannend, dat wordt 'dikke' pret hoop ik?


Ben wel benieuwd hoe hij reageert als je hem vertelt over je geaardheid. Wanneer ga je dat doen?


Hoe langer je dat uitstelt, hoe moeilijker het wordt, he?




Jaja, hier spreekt een ervaringsdeskundige
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fotograaf

Ik ga mijn houten tuinmeubels in de olie zetten onder het motto: beter de meubels dan ikzelf
;)
hihi



Fo. Hahahahaha:heart:

Woman heerlijk hoor een beetje een dik manneke. vooral z'n buik. Ik vond die bij Jos altijd zo lekker, ook omdat die zo'n zachte haartjes daar had. Oeps ga ik te ver. Geniet maar lekker meis ik ben heel benieuwd.

Em een dubbele:present::present: voor jou lieverd. Je bent oké:heart:

Soothe:)

Cotie ook weer geweest zag ik.:musicnote::sun:

Druppie zet de volgende keer maar een helm op, dan is je hoofd in ieder geval beschermd. Misschien ben je wel bewusteloos geweest omdat je ff niets meer wist. Meis meis toch wat akelig voor je.:heart:

En de rest ook goeie middag.

Heb net bezoek gehad van Buufje. Wat kunnen we dan toch heerlijk kletsen. We zijn nog boodschappen wezen doen en ik had 50,-- euri's gepint. Dacht eens even lekker uit m'n bol te gaan. Das tegen gevallen. vond alles toch te duur. nou ja de volgende keer dan maar weer.

Even nog over de afgelopen dagen. Wat doet het me toch goed als ik zie hoe iedereen op zijn eigen manier, erg betrokken is bij iemand die in geestelijke nood is. We willen allemaal zo graag helpen. Als dat niet lukt krijgen we het moeilijk met ons zelf. Het getuigd van een diep medeleven van iedereen en wil daar iedereen een groot compliment voor geven. We mogen trots zijn op onszelf, omdat we allemaal gevoelsmensen zijn en goed van hart.:heart::sun:
Ikzelf denk niet dat het goed is om mensen die in geest. nood zitten, niet meer op het frum te laten. Wij moeten hier mee leren om gaan en accepteren dat we soms, hoe graag we ook zouden willen, niet kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: woman
Haha Dikke pret, jazeker !

Maar eh, hoezo een issue , want ik ben hartstikke monogaam.

Dus maakt het toch niet uit dat ik bi ben ?? Ik val op mensen !!

...........................

Dat weet jij, dat weet ik, maar mijn ervaring is dat de ander er meestal moeite mee heeft, zowel man als vrouw.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele goeie instelling Fo. Alleen ikzelf kan me niet voorstellen dat ik met een vrouw dat deel wat ik met mijn manneke gedeeld heb. Want dat is ook al 10 jaar geleden. Nou ja gedeeld. En heb het best wel geprobeerd in m'n leven hoor. Veel vrouwen werden vaak verliefd op mij en dan deed ik dingen met hun die ik in nuchtere toestand nooit zou doen. Toch zijn bijna al mijn vriendinnen bi of lesbisch. ik voel me erg thuis bij hun en kan moeilijk om gaan met vrouwen die er op en top uit zien, met gelakte nageltjes en zo. En in een rokje. Dat past niet bij mijn persoontje.:huh::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Geestelijke nood en drank gaat vaak samen.
Dus het forum is de plek om dat aan te geven.

We kunnen een tip een advies geven en dan houdt het op.
In dit geval is het forum ontoereikend. Er moeten drastischer maatregelen genomen worden.
Dus moet Suusje professionele hulp zoeken.
Men kan niet het leed van heel de wereld op de schouders nemen.
Er zijn in het verleden al tips in overvloed gegeven, aan haar daar wat mee te doen.

Bovendien lijkt het mij dat wanneer er in een soort spijkerschrift wordt geschreven,
onze adviezen ook niet echt binnenkomen.

Mensen die aangeschoten zijn willen doordrinken en laten zich daar zelden vanaf brengen.
Dus het is water naar de zee dragen.

Daarom is de regel niet met een slok op schrijven.
Ik kan en wil daar niets mee.

Bolletje denk maar aan je eigen heil, dat lijkt me ruim voldoende.

Een warme groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...