Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik weet het Soothe. Het is niet niks, de laatste tepel loslaten. En dat als je al zestig bent Ik zit je te dollen, dat weet je wel.(Dit bericht heb ik geschreven voordat ik las van de as van je vorige hond. Sorry.)Fotograaf, wat fotografeer jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Fotograaf, je hebt gelijk, zo had ik het niet gezien.Voel me wel jong hoor.Geen oude dorre man in het grijs.En wij hebben de wijsheid, die met de jaren is gekomen, toch.Groet.P.S Sinds mijn stoppen lijk ik nog jonger. Goed hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Als kunstenaar maak ik voornamelijk zwartwitfoto's, nog op de ouderwetse manier, met een rolletje en zelf ontwikkelen en vergroten.Onderwerpen: vooral mensen, ongeposeerd. Mooie koppen waar je het leven van kan aflezen. Vissers in een Frans dorp b.v. En jazzmuzikanten is een specialiteit van me.Verder natuur en architectuur, vaak details waardoor het een bijna abstract effect krijgt. Ik zou bijna zeggen bekijk m'n website, maar dan ben ik niet meer anoniem, dus dat kan niet.Beroepshalve kan van alles, odrachten, trouwreportages, portretten, enz.En dan tot slot een heeeeeeeleboel foto's van mijn (klein)kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Vie, het komt goed. Dank voor de input. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ha, ik ben net begonnen met ADB, betekent dat dat ik nu kan gaan terugtellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Zeker Fotograaf, het is echt waar.Zuipen is een beetje ziek zijn.Opgeblazen, rode ogen, betrokken. Een dweil was ik.Nu ben ik een jonge god. (grapje)Is ook voor jou weggelegd. Dan ga je een hele seriezelfpotretten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hahaha schuursponsje, hihi !!!Ik laat et lekker zitten, whatever. Het is toch niet de bedoeling dat we vanavond al gaan rollebollen. Als ik nog meer ga sprayen krijg ik 1 oranje kuit pfáááh ! quote: Originally posted by: alaineWoman, Gauw nog even over sprayen? Dat kleurt al in een paar uur; je hebt vanavond je date toch pas? Of een mooie panty aan? Foundation? Schuursponsje? Dan wordt het wel egaal rood. Kan natuurlijk ook met niks; gewoon een schoonheidsfoutje. Tell us tonight: razend nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Whooooooh hahaha nu ga je te ver, hoor! Straks ga ik nog een oor afsnijden, brrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Woman, je weet maar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 hihihi,het grote terug tellen is begonnen!!!!!nog evenben ik kinds en jullie strakke dertigerssoothe,nog even snel terug komen op vanmiddagmaakt het iets uit?een stevig en jong in het leven staande zestigerof een gewone veertiger?beide is mij even lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Woman, je weet maar nooit hoe het loopt, maar dan hou je toch gewoon je pantykousjes aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Soothe en ik reageerden (weer) tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 hé hé hé WomanEr wordt NIET gerollebolt (of d?) vandaag!kom op zeg, het hele kippenhok even jaloers maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 pantykousjes en een 'korte' rok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 quote: Originally posted by: tassekehé hé hé Woman Er wordt NIET gerollebolt (of d?) vandaag! kom op zeg, het hele kippenhok even jaloers maken! d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 quote: Originally posted by: igorpantykousjes en een 'korte' rok :P:P:P:P:P:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 whuaaahaaaaen on- opgemaakt, haar in een puntje, neuspeuterd zeggen dat je een serieuze start wilt!pff,sorry woman, ik hou op.ik hoop echt dat je een leuke avond hebt, dat het klikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 thankx foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 pumps met sokken is ook aantrekkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hee Tassie,Lief dat je ff naar me vroeg vanmorgen en het antwoord is: gelukkig goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Haha, service van de zaak, Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Succes Woman!!En let maar op met die bruin spray's je zou wel es oranje kunnen worden Je bent trouwens zo mooi genoeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 ha Witte,toppertje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeSucces Woman!! En let maar op met die bruin spray's je zou wel es oranje kunnen worden ; Maakt toch niet uit. Kunnen ze meteen doorvliegen naar het W.K. Voetbal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hahahaha, idd. Oranje is miss. nog nie zo slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden