druppeltje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hallo alemaal,Leuk te lezen die liefdesgeschidenissen.Mooi stukje Dar van die echo.Tina wat balen voor je.Isa geniet meer lekker van je vrije dag.Igor de wond blijft maar steken dus ben blij dat ik morgen naar de dokter kan.Yvonne blijf aan jezelf denken als je haar niet kan helpen en laat je niet teveel claimen.Janigje sterkte meid, lijkt me heel verdrietig zo'n scheidig.Ik ga nu met mijn scoot dwars door de kamer heen, als dat maar goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Eeuwige liefdes - liefdes die verkeerd uitpakken - liefde tekort.En toch is het mooi dat het bestaat.Een vers van Rawie, voor een ieder die iets met liefde heeft.Nu het een jaar geleden is dat wij voorgoed met elkaar braken moet ik er werkelijk voor waken dat ik je niet voortdurend mis. Het was als ik me niet vergis wel beter om een aantal zaken maar dat het mij nog droef kan maken stemt op zichzelf tot droefenis. Ach, elke liefde eist een tol en wat het ons ook heeft gekost, van terugbetalen was geen sprake: it's better to have loved and lost than never to have loved at all. Ik hield ervan je aan te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 En een goedemiddag.Tasseke, je gaat als een speer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Mooi Soothe He Tas, genoeg gemopperd!ja het was een zak aardappels die kerel, maar hoe jouw herstel verder verloopt is niet afhankelijk van hem! En stel je eens voor dat hij had gezegd: u kunt wel weer aan het werk!?Kop op. Je gaat goed.Woman, goed dat je hebt verteld aan je date dat je niet drinkt. En dat je een pilletje hebt genomen. Ik weet nog dat dates grote triggers voor je zijn.Veel plezier!Ome Wing, nog van harte met de kleine meid Kun je het allemaal nog aan, zoveel liefs in je hart. Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 sootheals een speer de verkeerde kant op!ik ga heen als een jonge, huppelende dame die hard aan het werk is om de problemen op te lossenmaar ik kom terug als een bejaarde, afgeschreven over en uit, niets meer waard.ha,terwijl ik dit zit te tikken besef ik dat dit nu een mooi voorbeeld is van borderlineHET IS NOOIT GOED!uiteindelijk schoffel ik mijzelf onderuit en niet die keuringsarts (die brompot zal wel een slechte nacht hebben gehad)he soothe thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 ik weet het Kate soms heb ik even tegenspraak nodigin je eentje relativeren is niet leuk, niet handig en zeker niet constructief als je een negatieve insteek hebt.orde van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Tja ik heb een huwelijk (34 jaar geleden ook verkering gekregen) afgesloten met veel elende. Daarna een pracht relatie gekregen met mijn huidige partner. Eindelijk het gevoel ook gewaardeerd te worden en dat ik ook als mens meetel. Ben in de vorige relatie veel te lang blijven hangen maar ja wat wil je met 2 kids. Nu (ook door het weglaten van de alc.) geniet ik weer en heb weer zin in het leven.Dat moest ik ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Tas hopperdehop!Dat is een mooi bericht Desi.Zin in het leven, is dat niet de zin van het leven.Ik ga maar eens iets doen. Heb een lummeldag.Verder veel afspraken deze week, te veel eigenlijk.Maar bijna vakantie. Joepie!Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Relaties,18 jaar geleden heb ik die verbroken, wel een mooi kind aan over gehoudenover de rest zal ik maar niet uitweidenin de laatste 18 jaar nog één relatie van drie jaar gehadmaar helaas, die hield meer van mannen dan van mijpersoonlijk zegt het mij niets meeren Vie,nee hoor, wat niet gekriebelt wordt, speelt ook niet op maar ik kan zeker wel genieten van mensen die na jaren nog bij elkaar zijndat is zoals het hoortveel hoge pieken en soms lage dalen maar elkaar blijven steunen en liefhebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Tasseke, ik schoffel mezelf bij voortduring onderuit.Nog steeds ben ik aan het leren opnieuw te leven.Een leven zonder drank! Dat is een mooi iets, echter dat gaat niet zonder slag of stoot.Ook deze toestanden brengen groei. Het KAN zonder een slok.Oké, je bent gekreukeld, maar ook op de rechte weg.Dus in die zin ga je als een speer, met niet drinken, naar ik hoop.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Leven is geen op te lossen probleem, maar een werkelijkheid die geleefd moet worden. (Sören Kierkegaard)De zin van het leven is de zin om te leven. Remco CampertMensen, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Een huwelijk van 26 jaar wilde ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ach Sootheik was even negatieftuurlijk ga ik lekker en ik ben blij dat ik niet meer drinkik weet namelijk waar ik terecht kom als ik wel drinkin de gootmaar soms klinkt het allemaal zo makkelijkik stop met drinken en ik wordt gelukkignou ik heb die ervaring niethet is hard werkenmaar uiteraardHET IS HET WAARD tegelijkertijd ook een waarschuwing voor de nieuwe mensen onderonshet is niet alleen de eerste glas laten staanmaar ook opnieuw je leven inrichtenhoe doe je dat, welke problemen kom je tegen enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Haaa, daar hebben we mijn ome Soothe weer met Rawie. Altijd een anker. Dankjewel Soothe, ik vroeg er gisteren al naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 tas, die man dacht natuurlijk dat je zwaar aan de refusal zat met die knoflookwalm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 hahaha echt niet!!!ik kreeg niet eens de tijd om goedemorgen te zeggendie knoflookwalm kwam pas bij het afscheidtha, lekker puh had hij maar niet zo moeten brommendan had ik mijn hoofd wel een beetje afgewend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 hmm ja, wel idioot dat hij de tijd niet voor je nam.waarom dien je geen klacht in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Rawies gedichten zijn geweldig. Vind hem zelf minder leuk.Soothe, onderuitschoffelen, is dat net zoiets als zelfspot, of doe je het erger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Tassie wat doe jij nu zoal de hele dag? Buiten het h.h.werk? Heb je nog hobby's? Of een dag per week vrijwilligerswerk? Ja je verdiend er niets mee maar je komt onder de mensen en het geeft geweldig veel voldoening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Tas, ik vind het heel naar voor je dat je je zo afgeschreven voelt.Maar: niet doen hoor! Kom weer even bij meid en richt je op nieuwe dingen.Je zegt zelf al dat je je hele leven om moet gooien, dit is vast een volgende stap voor je.Er zijn gelukkig buiten werken om ook nog vele andere prettige manieren om je in te zetten voor iets goeds; ook al is dat het op de rit houden van je eigen leven en dat van je geliefden.Wij vrouwen willen soms veel te veel van onszelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 woman, ik las iets over een date...wat leuk joh..had je hem via internet?ik heb zelf weleens rp gedaan en als je dan aanklikt dat je iemand zoekt (gewoon voor de fun aangeklikt) die niet drinkt, dan blijven er ineens maar 2 resultaten oid over.het merendeel geeft aan 1 a 2 drankjes per dag of 'soms' te nuttigenDaar begint de 1e leugen al..maar 3 a 4 per dag aanklikken doet niemand in zijn profiel, want dat staat wel een beetju.. tja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 lianne,het was gewoon een formaliteitweliswaar een duremaar voor mij alleen belangrijk in de zin dat ik geen 40 uur kan werkende uitslag komt voor mij dus gewoon goed uitalleen op de manier hoe hij dat deeddat deed mijn zelfvertrouwen even wankelendan ga ik twijfelen en als ik twijfel wordt ik boosvoel me machteloos en wat al nog meerkortom, even kortsluiting in mijn hersenpannetjeik ga dus echt géén klacht indienen!!en dan daarbij, ik wordt nog 2 keer gekeurd6 mei is de belangrijkste, dat is een belastbaarheidsonderzoekdan wordt er gekeken of ik eventueel iets zou kunnen zoenvrijwilligerswerk bijvoorbeeld om alvast een beetje terug te keren in de maatschappijkijk, die vindt ik veel belangrijkerik heb namelijk een leuke vrijwilligersfunctie op het ooggastvrouw en ervaringsdeskundige op de afdeling pyschiatrieweliswaar maar 8 uur per weekmaar dat zou ik graag willen doenen is uitstekend te combineren met mijn therapie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Bol,sinds vorige week heb ik vijf ochtenden per week therapiehet huishouden heb ik nooit gedaan, dat doet V.nou ja........ik maak me niet zo druk om het HHen verder?ik pas veel op, ik klus me suf, heb 1000 afspraken in de maandeigenlijk heb ik altijd tijd tekort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 ha tas,nee geen klacht, dat snap ik dan.maar ik vind dat hij je niet professioneel heeft ontvangen.je bent toch geen nummer...je doet heel erg je best.hoeveel mensen proberen juist niet onder werk uit te komen.Die functie van gastvrouw lijkt me helemaal iets voor jou, je zou een vrolijke noot zijn op de afdeling.Hoop dat je vandaag snel van je af kan zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Cathy, zelfspot daar houd ik van. 'Relativeren', zorgt er voor dat ik mezelf niet zo bloedserieus neem.En ja het is soms ook een beetje erg.Dan schoffel ik mezelf onderuit, en doe de dingen op een manier,die niet echt de bedoeling zijn.Vaak verkeerde acties op heel verkeerde momenten. Cathy, het leven is een leerschool.Mijn emoties waren constant verdoofd, en nu de 60 gepasseerd,begint de essentie zich duidelijker af te tekenen.Ik krijg er af en toe weer wat lol in.: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden