druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Suus je bent en blijft voor mij een scheetje hoor. Wilde dat ik wat voor je kan doen om je te helpen.Ja Jannigegje heb erg veel pijn en ben bang van dat monster geworden.Vanavond heilige avond en daar verheug ik me altijd weer op. Deze avond houden een goede vriend van mij en ik altijd vrij om te bellen. Prompt rond half negen belt de trouwe ziel. Ken hem al meer als 25 jaar en hij zegt dertig. Nou dan ben ik toch ergens er mee opgehouden te tellen hahaha. Hij komt ook elke maand een weekend logeren en dat waren zijn huwelijkse voorwaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: suusje777bolletje toch, what happend? Suus hoe ouder hoe gekker, nou dan kan ik m'n lol nog op zeg. Ben nu al zo gek als een deur.Witje lieverd, het zonnetje gaat zondag schijnen voor je hoor, daar zorgt deze dame wel voor. Je wel goed in smeren hoor want ik hoorde net op het nieuws dat hij s'middags erg fel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ga je ook nog iets speciaals doen Isa???Het zijn toch opeens weer je eerst verdiendecenten na een lange tijd.....Tenminste zo zou ik t wel voelen hoorben eenmaal een beetje een muts ofzo in dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi allen,wil niemand hier wegjagen (zoooo gezellie)maar om 20.30 komt een prachtfilm op RTL8biopic van ray Charleswel een lange zit, dus knabbels (rauwkost natuurlijk:D) klaar zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 spelbreker:PNee hoor Jane, als iemand die film wil zienmoeten ze dat vooral doen.Veel plezier met Ray Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hee Jane,thanks voor de tip!Lig toch al te niksen de hele dag dus dat kan er ook nog wel bij!Enne....ik moet juist aankomen Bol! Kan hij daar wat mee?? haha!Enjoy Drup!Fijn zo,n relatie met iemand!Kan je toch elke keer weer naar uitkijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dank lieve Jane maar ik ga x.faxtor kijken. Ga die film wel opnemen. 't Was een hele goeie zanger met veel soul. Bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: yajalaEnne....ik moet juist aankomen Bol! Kan hij daar wat mee?? haha!Ja hoor daar kan hij wel iets mee, maar of ik dat nou zo prettig zal vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Woman ik hoop dat je al wat gehoord hebt wat ik gun je het geluk zo. Banjo danst weer als een ballerina op het Hava en hoop dat Zowie meedoet dan kunnen we toch weer even lachen en de doggy's stelen de show wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Zo, nou is er tenminste ruimte voor mij erbij:Dzo doe je dat Witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ok Bol,dan druip ik wel heeeel stilletjes af! hihi!Hou ik het wel bij m,n naakte glazewasser!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 haha das heeeel gehaaid Jane...lekker Isa,het leven is zoveel leuker als je vooruitzichten hebtIk word helemaal blij van jou berichtjeJe enthousiasme slaat gewoon over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ken dat Isa,heerlijk he ff voor jezelf op pad!Wil ook altijd zoveel maar gaat helaas niet!Wel fijn dat je ff lekker kan shoppen om jezelf te verwenne he!Geniet er maar van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 lekker bruin kleurtje en je jasjestaat meteen nog leuker Isaik ga lekker bankhangen en spannend boek lezentot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Zo terug van C1000 zonder,voorraad wijn. Jippie gelukt. Voel me een topperrrrrrrrr, wel buikpijn en het autorijden ging niet super,heel wat ontweken dus dat laat ik nog maar ff.Zo ga even een boek lezen of de tuin in ff planten en dan kom ik weer langs! Iedereen die ik even passeer excuses maar ben aan de d.... en wil de oudste ook even knuffen de ander ligt op bed al maar kletst er vrolijk hele verhalen door:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Geniet ervan Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Haaks hoor Jane! hihi!Iedereen zit TV te kijken nu,nou kom maar op met je verhaal dan !haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Voor Tactive Suusjehebben we het hier over 0001CTja, reclame mag niet.... whatever....Maar doe lekker rustig aan,niet over de kop gaan nu he.Eerste dingen eerst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goed Suus geen wijn!Dat is al de eerste stap he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Oooh dat wist ik niet, doe ik de spelling goed moet het weer andersom:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Meen je dat nou echt witje?Wist ik dus ook echt niet he of is dit een geintje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dank je Witte. Weer wijzer hahahaha nou ik reed met die auto, voelde me drupje wel, baf over de stoeprand in de bocht,parkeren op een invalideplek hahaha, In de winkel, mevrouw ik mag wel voor he ik heb maar een ding, nou een uitgedroogde pruim was er niks naast, jeezaanpassing, ik vroeg het ook niet ik melde het even:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Thanx Ya niemand neemt deze avond van ons af en zelfs niet als hij op vakantie is met zijn vrouw. Heb respect voor zo'n vriendschap.Gisteren een hele tijd met de moeder van mijn vriendin uit Australie op msn gezeten. Ze zag geen andere oplossing meer als haar dochter naar Nederland te sturen. Was niet wat ik wilde maar dan zagen we elkaar weer eens en ze mag haar docher meenemen. Huh? He? Is heel onbaatzuchtig gezien ze een familiebedrijf hebben en moeten werken voor elke dollar. Ik heb mijn vriendin dus jaren nier meer gezien en haar dochtertje was 4 jaar maar weet van niets meer hier meer wel nieuwsgierig naar de roots en Nederland. Oma is nu aan het prakedenken om, ze op het vliegtuig te zetten hier naar toe. Wauw zulke dingen geeft een burger weer moed. Wat een lief mens he maar ze kende me al toen ik heel lang geleden haar dinnetje was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nou lekker druk hier:P Weet bijna niet op wie ik moet antwoorden zoveel zijn het er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dan mag je je handen wel dichtknijpen Drup!Das toch mooi he dat ze dat wil waarmaken....ondanks dat dat voor haar in Australie erg moeilijk zou kunnen worden.Maar dat maakt niet uit voor haar,en dat hebben jij en je vriendin aan jullie zlef te danken!Omdat jullie vroeger zo,n fijne goede relatie hebben gehad!Anders had ze dat nooit willen regelen voor jullie!Soms is het leven zo slecht nog niet!!!!!!!! Als je maar geen stoepje tegenkomt teminste! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden