Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

Bolletje hij was helemaal waus van Zowie, maar dat kan ook niet anders haha
Maar zonder gekheid, hij is bekend met het ras en daar heel erg gek van :)
Ennu bij mij ook dingest niet zo snel heur, zonder drank op ben ik ook maar een preutse. Met drank had ik hem afg. woensdag op de date al besprongen .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nondejuu jane

zoals je waarschijnlijk weet, heb ik hier dat soort dingen ook aan de hand gehad.

het enige wat ik kan zeggen is
blijf praten met je kind!

niet veroordelend, wat heb jij een rot vriendin

maar gezamelijk op de bank, een beetje roddelen. dat gevoel, mensen onder elkaar
op die manier kom je heel veel te weet
en blijf vertrouwen houden in je kind, laat haar zelf nadenken ( beetje sturen op de achtergrond)

he. gat!
blij om te lezen dat ze zelf beseft dat zij het had kunnen zijn.

zit zelf direct te stuiteren
wij kunnen wel heel veel aan, maar dit zijn kinderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane hou op schei uit. Het was een ramp. Bij Nijmegen zijn ze bezig met de wegen dus dat was al wat. Normaal gesproken rij ik dat stukje in een half uur, was nu bijna 1 uur onderweg, dus al te laat in het examenlokaal. Bidden en smeken en ik mocht gelukkig nog naar binnen. Sla het blad open en bij de eerste vraag had ik al zoiets van huuuuh, is dit wel anatomie... Naja afwachten maar weer. Een half jaar tussen een examen en een her is gewoon te lang, probeer de motivatie maar eens hoog te houden.

Wat ga je nu precies voor actie v.w.b. die foute ex-vriendin van je dochter ondernemen Jane?

Woman te gek joh. Mmmm verliefd zou ik ook wel weer eens willen zijn/worden. Enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gna,

inderdaad, the day after.

ik ben al zolang alleen thuis
heb mezelf een beetje verwaarloosd
nu had ik het gister zo gezellig
dus vandaag.............
pak 1 aangetrokken

en nu?
voel ik me zielig alleen vooral eenzaam in pak 1
pyama dus maar weer aangetrokken
ik ben nog niet toe aan drukte om me heen
al helemaal geen mannen
al dat gehijg in mijn pakje van goud
raar maar ik heb het gevoel dat als ik me mooi aankleed
dat iedereen denkt dat ik uit ben op seks
weet niet eens meer hoe dat moet
pyama avond dus.............in mijn eentje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben dankbaar dat ze zich uit naar mij Tas, dat was een poosje terug anders,
en moest ook meteen aan V denken.
Deze kinderen zijn 14. Dochter was een jaar geleden erg ver heen
door dat meisje. de hele klas is nu in haar ban, behalve mijn dochter en
daarom wordt ze wel genegeerd en gepest, maar ze is erg stevig geworden
door afgelopen jaar. Heeft volwassen gehandeld naar andere meisjes toe.
Maar ze worden wel op een rot manier vroeg oud in ervaringen hoor.
Het verelende is dat de dealers ook mee waren en die zijn natuurlijk echt schuldig.
Dat foute meisje is ook slachtoffer en heeft het blijkbaar nodig een soort van pestersrol
te hebben en macht te pakken over anderen. Het wordt tijd dat school ingrijpt.
Van die drugs is al bekend, ook bij GGZ, dit komt daar bovenop. Maar het moet natuurlijk niet eerst echt fout aflopen eer ze er echt iets aan gaan doen. meisje is ook dochter van docente/vertrouwenspersoon daar en zit met dubbele petten op, dat maakt het er ook niet gemakkelijker op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie ik heb het haar vader verteld en hij gaat met mentor praten, die heeft dat meisje wel door volgens dochter.
Zelg had ik contact met jongerenbegeleider van GGZ i.v.m. het dronken thuiskomen van dochter in
november. Die blijkt de situatie te kennen omdat ze op die school werkt. Kende ook de namen die ik noemde maar mag daar natuurlijk niets over zeggen, dat snap ik. Maar ik ben dan wel een beetje de mol, maar denk wel dat zij dingen voor elkaar kan krijgen die de mentor niet kan, ivm zijn kollega (moeder meisje dus). Sjongen wel ingewikkeld zo als je geen namen kunt noemen, hoop dat jullie het nog snappen, maar goed het even te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jane,

ik zit hier met kippenvel!

inderdaad wees blij dat je nu goed kan praten met je dochter en inderdaad, ze worden sneller oud dan wij willen.

ik heb toen in de tijd iets geks gedaan
ht kind waarvoor v. in de eerste instantie werd opgepakt met zoveel pillen
die heb ik in huis genomen
nu ben ik mooi stief oma geworden
daar zit natuurlijk helemaal niemand op te wachten maar voor ons is dat wel een redding geweest.

Maar na de laatste keer......... 2 of 3 maanden terug?
ik zit nog steeds met mijn handen in mijn haar
ze wil nergens over praten en dat frusteert enorm!
ik ben echt geen heilige en zal niemand ook veroordelen, zekler mijn eigen kind niet
maar als er niet gepraat wordt...............
dat geeft je maagzuur!

ohhh
blijf rustig en praten, dat is echt waar de enige weg
tja, vroeg oud in de ervaringen maar soms gebeurt dat gewoon
en als je er nu goed mee om kan gaan, praten, nog eens praten, begrip opbrengen etc etc
daar win je veel mee

je moet ook maar denken
liever te vroeg oud, dan heel lang te jong en teveel gekke dingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen, hoop dat jullie allemaal een beetje genoten hebben van het mooie weer, heb moeten werken dus hoop morgen het zonnetje te zien.

Suus vind het heel kanp van je dat je zo open schrijft.
Ik vind je helemaal top !! :)

ik kan me de tijd nog heel goed herinneren dat ik na de zoveelste stoppoging genegeerd werd door mijn man. Totale communicatie stop en verwijten over en weer.
Ik voelde me schuldig, ellendig had weer spijt beloofde beterschap en alle andere dingen meer. Ik wist helemaal niet hoe ik het allemaal moest oplossen.

Nu, na vier jaar droog zijn, heb ik eindelijk het idee dat mijn "boete-doening" zoals ik het inmiddels maar noem erop zit. Ik heb nu het gevoel dat ik alles "goed gemaakt heb".

Ik geloof dat dit ook niet de bedoeling is......... maar ja !!

Hou in ieder geval je hoofd koel, ook al is je gevoel waarschijnlijk een emotionele achtbaan !!!

X Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wat balen voor je Hermie, je doet zo je best. Mijjn koppie is terug te lezen anders val ik in herhalingen en denken ze hier dat ik nog dement ben ook hahaha.

Ja Tasseke kan ook wel eens plagen en dat moet je niet doen als je er zelf niet tegen kan vind ik. Maar dank voor je lieve woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Ik kom maar even kijken, ben moe na een werkdag (weekenddienst, bleh!).
Wel erg productief geweest, voelt goed. M'n maaltijdsalade alweer achter de kiezen, fantasieloos maar wel lekker (met geitenkaas -mjammie- van de happie).

Vandaag 4 maanden! droog. Nog lang te gaan (gelukkig), maar gemakkelijker dan de eerste maand.
Ik merk dat ik steeds vaker in mijn alcoholschrift 'geen trek' invul; dat was de eerste weken wel anders. Nu rook ik er 1 na het werk, en ga dan lekker relaxen door TV te kijken op bed. Dat helpt ook goed om m'n hoofd weer leeg te maken (daarvoor had ik eerst wel een fles wijn nodig).
Maar valkuilen genoeg, dat lees ik van de oude getrouwen hier op het forum, en ik merk het sommige momenten ook...wees waakzaam. :rose:

Is er nog wat leuks op de tievie Woman?
Of zitten er alleen maar vlinders in de beeldbuis?
Kun je nog eten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan merken dat het vandaag mooi weer was: wat een rust op het forum.

Jannigje: gefeliciteerd met je eerste maand! :musicnote::heart::moon::present::rose:
Topklasse!

Dhendro: mooi herkenbaar verhaal; dat geeft moed om door te gaan!
(Onbewust kwam ik terecht in loslaten; er was niets om aan vast te houden,
stoppen met vechten; er was niets meer te winnen of te verliezen.
Ik begon te beseffen dat ik kon leven, dat het mooi is achter het duister, dat het me wel uitmaakte,
zo ergens tussen de 10de en 11de maand droog werd ik nuchter en helder.)

Willie, goed van je: 5 maanden. Fijn weer eens wat van je te horen (of log ik net op de verkeerde momenten in?). Knap dat je doorzet ondanks de tegenslagen. Drank zou die alleen maar even verdoezelen en de ochtend erna juist versterken.

Suus, fijn je weer helder te zien. Moeilijke tijd voor je; fijn dat je hier steun zoekt en ontvangt.
Daar is het forum voor! :present:

Ekstertje: 2 maanden! Jippiiieeee! :musicnote::heart::moon::present::rose:

Alf, als je nog inlogt: :present:
Mopperberen zijn altijd welkom hier op het forum; dat zorgt voor het evenwicht met de positieve berichten. Bovendien hebben anderen dan de kans hun hulpverlenergevoel op jou los te laten.
Ik hoop maar dat je het hoofd boven water houdt, en dat het hier lezen en schrijven je steunt.

Rapilos, hiephiephoera! Ik lees iets over je nieuwe woning?
Ik ga direct teruglezen naar gisteren (ik heb het gemist)! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...