Spring naar bijdragen

Blij nuchter

Hanneke

Aanbevolen berichten

Je hebt helemaal gelijk Kate, moet eerlijk zeggen dat ik wel meer van
de natuur geniet nu ik niet drink maar ben nog steeds een ongedurig type,
heb ik de tuin helemaal opgeruimd ben ik blij maar dan wordt het weer
slecht en kan ik niet meer buiten zitten :(
Wanneer het dan weer mooier weer wordt, kan ik opnieuw beginnen
in de tuin want dan is alles weer een zooitje !!
Pffooeee nu ik dit schijf word ik al weer moe van mijzelf kan je nagaan !! ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo te lezen geven we er vandaag maar een slinger aan hahaha

Dar wilde dit via pb doen omdat het hier niet echt relevant is. Contact is er al geweest en makelaar en vriend buigen zich hier nu ook over. Was ook wel wat paniekerig omdat ik me zo gefocest had op die flat bij Caro en het nu niet meer durf zonder dat het uitgepraat is. Dacht voorlopig toch niet te verkopen dus wachtte rustig af en nu gebeurd dit. Tja dan moet ik me wel gaan orienteren van wat als het wel doorgaat. Viel ik daar nog eens op mijn kop en dat is een tikje te veel voor me hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga tutje uitlaten en ff pinnen want heb met mijn hongerige kop eten online besteld. Niks mis mee maar als je er 3 plaatst kom je geld te kort.

Al 2 keer de dekjes van de tuinstoelen gehaald omdat het er niet goed uit zag en al 2 keer er ze weer op gelegd zo sjouw ik me ook de singer in.

Geloof dat ik weer eens mijn dag niet heb dus prioriteiten. Banjo uit, pinnen, haren in de sop, eten betalen, installeren voor de tv en forum laten scrollen.

Zal wel het verkeerde draadje zijn maar voor de sappers onder ons en die drink ik ook heel veel. Ik heb gisteren verschillende appels geperst en erg lekker want houd normaal hier niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk:
(hij is draak en ik ben aap)

Draak met Aap
Een goede combinatie die twee. Zowel Draak als aap zijn ambitieus. Draak wordt onweerstaanbaar aangetrokken door de magnetische aantrekkingskracht van Aap, terwijl die de energie en autoriteit van Draak bewondert. Zij bouwen aan hetzelfde doel. Hun gezellig samen zijn trekt ook andere mensen aan. Het dan meestal ook een drukke boel bij die twee. Zij zijn net twee ontdekkingsreizigers, bekwaam op eigen terrein, die elkaar vinden in de ondoordringbare wouden van Borneo en verrukt elkaar in de armen vallen. Draak en Aap herkennen elkaars ambitie, drang naar glorie en schittering. Zij dagen elkaar constant uit tot het vinden van dat ene sublieme idee, of het reizen door ongeëxploreerde, onherbergzame gebieden. De handige Aap stimuleerd de energieke Draak tot grootse heldendaden. Maar Aap is ook praktisch genoeg om Draak in te tomen, als die dreigt op luchtkastelen te willen zweven. En de autoritaire Draak hoeft alleen maar te kijken om de ondeugende Aap in de pas te laten lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iedereen is weer blij. Geweldig. Heb je iets moois gekocht Isje?

Jammer Flip dat je binnen moet gaan zitten eten. Het is juist zo lekkerals je die geur van de B.B.Q. kan ruiken. Dat geeft toch weer echt een zomergevoel vind ik altijd.
Heerlijk joh dat je tuin er weer netjse bij ligt. Trots als een pauw zeker.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemiddag allemaal.

Ik wil ff wat kwijt.Ik ben gisteren in de fout gegaan. Ik heb gedronken welleswaar heel weinig maar toch.
Hierdoor heb ik grote problemen met mijn vriend gekregen omdat ik daar niet eerlijk over ben geweest. In eerste instantie dus, later heb ik het wel toegegeven maar toen was het al te laat. Hij is enorm kwaad op mij en denkt dat we weer terug bij af zijn. Hijzelf heeft een heel grote aversie tegen drinken van mij omdat hij in het verleden veel heeft doorgemaakt met een drinkende vader.
Mijn ervaring was wel dat ik helemaal niet meer behoefte had aan meer. Vond t goed zo. Alleen die ellendige rotsleep nu zit ik verschrikkelijk mee. We hadden afgesproken dat ik als ik wilde sociaal zou kunnen drinken maar hij is heel erg kwaad over dat ik t niet tegen hem gezegd heb en alleen heb gedronken. Achteraf heb ik daar ook spijt van maar t kwaad is al geschied. Hoe ga ik hiermee om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oep lieve Dees, ik vind dit een hele moeilijke vraag. Inderdaad het kwaad is weer geschied. Jammer dat je het niet met hem besproken hebt. Wat was daar de rede van, waarom had je het niet tegen hem gezegd?
Ik weet het eigenlijk niet, misschien zeggen dat je een heel zwak moment had en hoopt dat dat niet meer voor komt. Ja het is gewoon fout,(als je daar van kunt spreken) maar het vertrouwen zal weer langzaam terug moeten komen bij hem en dat kun je niet forceren. En hem ook heel duidelijk laten zien dat het een tijd wel goed is gegaan en dat hij daar ook naar moet blijven kijken maar ik kan me voorstellen dat hij geschrokken is.

Isje wat fijn dat je zo tevreden bent. Ja dat heb je echt verdiend met werken. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi
Had je afgsproken met hem dat als je sociaal zou gaan drinken dat je dan eerst met hem zou overleggen ?
Was hij erbij ? Had hij er last van ?
Heb je er erover gelogen ?
Heb je teveel gedronken ?

Volgens mij heb je het prima gedaan. Voel je niet schuldig, en ga door waar je gebleven was. Het gaat toch harstikke goed ? Ik begrijp uit je tekst dat je met mate gedronken hebt en daar een prima ervaring mee hebt gehad.
So what's the point ??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Dees als je af gesproken hebt met hem dat als je zou gaan drinken dat hij het dan zou weten? Maar nu is hij ook kwaad lieverd.
En hoe zit het dan met de Refu? Heb je die van de week dan ook niet genomen? Of heb je daar doorheen gedronken?
Ja ik ben toch bang dat soc. drinken niet weg gelegd is voor ons. Ik lees zo vaak dan mensen na jaren, het gaan proberen en dan toch na verloop van tijd weer echt de vernieling in gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

Bedankt voor alle slingers, mijn huis hangt virtueel vol :)

Ik heb nog steeds erg hartkloppingen, en dat na 4 weken, baal er echt van. Heb er eerst Selokeen voor gekregen maar daar werd mijn hartslag zo laag van en nu dus Librium. Dat werkt wel niet voor de hartkloppingen maar wel beter tegen het niet in paniek raken ervan. 't Is een lage dosis, deze week 3x 10mg, volgende week 2x en dan de week erna 1x en dan moet 'ie afgebouwd zijn maar ben wel bang dat als ik die hartkloppingen dan nog steeds zo erg heb ik weer in paniek ga raken want ik zit nu soms al op het randje...

Desi, als ik het goed begrijp hadden jullie afgesproken dat je sociaal zou "mogen" drinken, bedoelden jullie daarmee in gezelschap dat je er daarom over hebt gelogen omdat je alleen hebt gedronken? Ik kan mij voorstellen dat er een stuk angst van je vriend/man in zit, de angst dat je het zelf niet onder controle zult kunnen houden omdat het geen sociaal drinken maar alleen drinken was? Of resoneert dat totaal niet bij jou en zit ik er volledig naast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had afgesproken dat ik het zou proberen om sociaal te drinken. Als het niet kan dan houd het op. Hij was er niet bij en ik heb niet direct toegegeven dat ik gedronken had. Dus nee gezegd. (fout,fout,fout) Ik had niet gedronken zodat ik er lastig van was of zo. Niet eens aangeschoten. Toen had ik al genoeg. Hij is het booste omdat ik het niet heb gezegd of samen met hem gedronken heb. En ik ben bang om het te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk Isa lekker shoppen..... is mijn favoriete hobby !!!
Loop je er weer lekker leuk bij geeft mij altijd een
goed gevoel.

Desi vervelend voor je dat dit gebeurd is, maar uithuilen
en opnieuw beginnen meis... sterkte ermee !

Ja Bolletje je hebt helemaal gelijk, ben zeker trots maar
vind het vervelend werk dat wel. Kate zei vanmorgen
nog tegen me dat ik van de natuur moet genieten, dat
kan ik ook wel maar blijf het een vervelend werkje vinden
maar zit erop en ben ook weer blij :)

Ook wel lekker g-bbqd maar wat leuker geweest als
we buiten hadden kunnen zitten, maar wel super
lekker !!

Zo ff douchen en dan zijn we weer helemaal klaar
lekker chillen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok dus je hebt hem niet de waarheid vertelt.
Dat is begrijpelijk dat ie dat niet zo leuk vindt.
Verder heb je het dus wel goed gedaan en mag je trots op jezelf zijn !

quote:

Originally posted by:
Desi

Ik had afgesproken dat ik het zou proberen om sociaal te drinken. Als het niet kan dan houd het op. Hij was er niet bij en ik heb niet direct toegegeven dat ik gedronken had. Dus nee gezegd. (fout,fout,fout) Ik had niet gedronken zodat ik er lastig van was of zo. Niet eens aangeschoten. Toen had ik al genoeg. Hij is het booste omdat ik het niet heb gezegd of samen met hem gedronken heb. En ik ben bang om het te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...