smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Wat lastig is dat toch, met goede raad en adviezen....ik heb niet iets persoonlijks willen zeggen over slachtofferrol e.d.Het is meer van : wie de schoen past...Het zijn toch de eigen associaties. De mijne.Het is toch heel goed om hier van alles uit te wisselen.En naar ik hoop ook veel momentopnames.Dees, zo'n sterk mens vind ik jou!Gun het zijn tijd!lieverds, ik ga dr ff vantussen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik log heel even terug in om Desi,Alfen Borretje een hart onder de riem te steken!!:heart:Jane had ooit een mooi onderschrift, is me altijd bij gebleven, 10 keer vallen 11 keer opstaan!!Ook big hug voor alle anderen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hee VM; als je 10 x valt dan hoef je ook maar 10 x op te staan.Hihihihihi..... kon het niet laten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 DESI, DRAAI DIE KNOP OM! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ok Cath. maar MOESTEN we dan toch nog es vallen, staan we gewoon toch weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Wou ik nog iets aanpassen maar krijg steeds popup foutmelding.Wou nog zeggen Cathy dat dat verhaal met dat kruis me echt iets deed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik hou van jullie omdat ik kracht uit jullie haal. Echt waar. Maar toch mijn zusje kan ik niet loslaten hoe doe ik dat? Ze is zooo anders als ik haar ken ik weet niet wat ik moet hiermee.ik kan het niet. Ben hier niet sterk genoeg voor. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Sorry Fotograaf ik wil je niet bezorgt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Lieve Desi. Op het moment dat jouw zusje klaar is om te gaan zul je haar laten gaan.Loslaten hoeft niet: ze zal voor altijd in jouw hart zitten en op die manier altijd deel van jou en je leven blijven uitmaken. Maar dat je heel veel verdriet hebt daarom en dat het onmenselijk veel pijn doet... ja, dat kan ik heel goed begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Is er iemand die nog met me kan praten? ik heb echt iemand nodig nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Desi, ik ben hier nog. Laat alsjeblieft je kop niet hangen nu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Nog ff terug komen op het gevoel zelfmedelijden. Dat hebben we niet voor niets van O.L. Heer gekregen dus heeft het een functie. Ikzelf gebruik het wel eens om, als ik moeilijk kan huilen, te denken, wat ben ik toch zielig. Nou dan komen die tranen wel hoor. maar als je er in verzuipt, en daardoor tot niets meer komt, dan is het verkeerd. Als je jezelf inderdaad een slachtoffer voelt van wat jou aangedaan is, betekent dat dat je niets aan de situatie meer kunt doen en dan kom je in een neerwaartse spiraat terecht. Dat is dan een stuk verantwoording afschuiven op een ander of op de situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hey Desi, zag nog net je post.Ik kan er nog een half uurtje zijn.Waar voel je je nu het meeste onmacht, over het feit dat je het moeilijk hebt met je zusje, maar dat is een onvermijdelijk iets waar je toch doormoet, of voel je jezelf alsof je op alle vlak gefaald hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dees, ik ben er ook hoor, je mag ook bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 OOO hebben jullie dat nou ook?Denk ik heel lang, wel een kwartier misschien, goh, geen nieuwe berichten, iedereen weg?Kom ik er opeens achter dat ik op 'volgende' moet klikken en staat er weer een hele rits. HahahaEn dat gebeurt me dus geregeld........hoezo, ezel??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Indeed Von Desi???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ikke ook.Fotograaf eerlijk gezegd vond ik dat je Desi hard aanviel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 heb ik ook met regelmaat hoor, hihi. En drup, ik denk niet dat het hard bedoeld was van foto . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Nu 'k hier toch nog ben Hoi Foto en congrats met je tentoonstelling en verkoop!!Wil ooit wel es wat werk van je zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dees ik ben zelf niet gelovig maar voor jou!!!Al zijn de tijden nog zo donkeren ben je zoekend naar het licht.Naar ergens soms wat stergeflonkerwaarop je oog zich mogelijk richt.Dat is wat 't hart weer kan bevrijdenvan last en druk die wordt gevoeld.Want licht maakt einde aan het lijdenen daar is 't licht ook voor bedoeld.Zo'n kleine ster in 't nachtelijk duisterricht dan het moede hart weer op.Zich tonende in al haar luisterslaat dan van vreugd je hartenklop.Als je dan voor je ziet ontwakennog meer door God gezonden licht.Dat leidende je hart zal rakenwaar 't zich vanuit de ruimt' op richt.Als jij je op het licht blijft richtenop dat belangrijk ene punt.Dan laat God je daardoor bijlichtenzodat je als mens weer verder kunt.Dan gaan er steeds meer sterren stralenverschijnend in de donkere nacht.Gods licht dat je naar huis helpt halenwaar je met vreugde wordt verwacht.Kijk naar die ster daar aan de hemeldie God speciaal heeft opgericht.En tussen 't andere licht gewemelaan jou dan brengt Gods liefdebericht.Aan 't firmament wordt dan beschrevenhoeveel God van je als mens wel houdt.Je trouw nabij blijft heel je levenen op Gods ene ster vertrouwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Roep es wat harder Yvonne, Desi verdwijnt!!Maak me zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Deesje Deesje toch. Lieverd, kijk nu eens wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd. Het kan ook niet anders dan dat dat er uit moet lieverd. Maar probeer je niet al te ver te laten zakken in die negatieve kijk naar jezelf. Daarmee ga je nog dieper de afgrond in en dat is niet nodig. Je hebt het zo goed gedaan, op een foutje van de week. Probeer dat niet al te groot te maken. En dat je man nu ff niet anders kan kijken dat is rot maar wees sterk en ga hier niet in mee meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Misschien is Desi aan de telefoon met Emma?? of zo? Hoop ik. mooi gedicht Suus. blij dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dankjewel VM, en ja Drup, Yvonne heeft het goed gezien, het was juist positief bedoeld. Als steuntje in de rug. Sorry dat het bij jou verkeerd viel, maar volgens mij heeft Desi het goed begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden