Spring naar bijdragen

Woendag 28 april 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Vie

Dhendro ik had het ook over mezelf, en hoe ik dat doe. Maar waarschijnlijk ben jij 1 van die mensen met wie ik niet op een lijn zit. Geeft niks.

Tjee Vie, ga je mij in een hokje proppen :D

De enige lijn die ik wat mij betreft hier bewandel is; omgaan met (voor, tijdens en na) een verslaving,
verder heb ik weinig met lijnen te maken; die lopen te simpel naar verslaafd zijn vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Vie dat ken ik niet. Ik kan me nog niet eens over geven aan mezelf, want ik denk toch dat het daar om draait. Totale overgaven aan je eigen gevoel. Dat is mijn grootste angst. Ik was vroeger al een heel spontaan kind en zoals ieder kind, erg nieuwsgierig naar sex. Daar is door mijn ouders de rem op gezet vanwege kinderlokkers en zo. Ze wisten niet, ondanks de goede bedoelingen, wat je dat de rest van je leven mee draagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij ging dat ook zo, Bolletje.
Ik mocht niet met jongens omgaan of spelen.
Echt belachelijk.
Ik mocht geen jongens op mn verjaardagsfeestje uit nodigen of samen naar school fietsen. Ik moest alleen naar school fietsen.
Mn stiefopa en mn broer hebben aan me gezeten op een ranzige manier (daar ja). Zum kotzen.
Mn echte vader ontmoet op mn 23e, die heeft me opnieuw opgevoed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro ik mag je graag en ik plaats je niet in een hokje, maar ik denk dat we elkaar vandaag gewoon niet goed begrijpen. Wat mij betreft met alle respect. En op zich heb je wel een interessant item geopend.

Bol ik werd door mijn opvoeders ook vreselijk bang gemaakt voor mannen, maar ik ben ondeugend genoeg om er een punt aan te zuigen... oeps wat zeg ik nou weer.
Nee ik bedoel dat ik wel heb geleerd, of heb WILLEN leren om heel intense dingen met een ander te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou je ons op de hoogte van je gevoelens Ikkehier?
En drink je vandaag ook geen alcohol?

Bol, je bent lief. Ik weet niet goed hoe ik nu op je moet antwoorden. Jij bent waarschijnlijk een veel echter mens dan ik.
Preuts ben ik ook wel een beetje, mijn man moet het waard zijn om me uitgekleed te zien. En op een naaktstrand zie je me al helemaal niet. Wel in de sauna, trouwens.
Maar dat is de vraag eigenlijk niet.

Mis je dat niet, om jezelf niet te kunnen geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie, zal jullie op de hoogte, ga vandaag niets drinken, morgen kan niet moet ik werken en 's avonds weg met de auto, vrijdag ben ik ook de gelukkige om te werken en dan ook nog tot de volgende ochtend zaterdag. Dus die dag zullen wel goed gaan. Dan flink mijn best doen he.... pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie aha daar is een punt. Het is niet zo dat ik geen sex. gevoelens heb of ken. Natuurlijk wel. En ik ben in het gelukkige bezit van veel creativiteit dus kan ik me w.b. dat goed vermaken hoor, maar het is zo dat ik niet durf,
eu, hum, nou ja, phoe zeg, nou daar komt het dan. nemok et raalk. Héhé het grote woord is er uit. Voor de nieuwkomers onder ons ( achterste voren lezen s.v.p.) Daarom had ik zo gehoopt dat Jos me over die angst heen zou helpen, maar Jos was erg egoistisch. Dat heeft hij eerlijk toe gegeven. Dus zit ik nog met dat probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik spreek nu alleen maar voor mezelf hoor.
Na jarenlang sexueel misbruikt te zijn en vooral na dagelijks te horen hoe slecht, dom, stom, lelijk ik wel was en vooral niet moest denken dat een man mij ooit zou begeren, ontmoette ik Theo.
Wonder boven wonder heeft die me geleerd dat ik wel wat waard was en mooi was en zag ik dat sex ook mooi kon zijn.
Zoals Woman ook een relatie aan kan gaan met mannen, kon ik dat gelukkig ook.
En ja, dat is ook knap maar ik ben meer dankbaar dat ik de juiste man ontmoet heb. Een man die er jaren over heeft gedaan om de slechte gedachten uit mijn hoofd te praten, en soms heb ik het er nog moeilijk mee.
Maar gelukkig kan ik genieten van sex, Godzijdank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Em. dan heb jij een toffe kerel en die lopen er nog veel rond. Mijn Jos vond mij ook wel mooi hoor en een lekker lijf hebben maar ja als we lagen te vrijen was hij erg met zichzelf bezig, en ik (stomme doos) me erg richtte op hem, dus van eigen gevoelens heb ik nooit kunnen genieten. Ik bleef bang. Voor mij zou het zo belangrijker geweest zijn, dat hij zich wat meer gericht zou hebben op mij en zou zeggen dat het goed was of ja....... WEET IK VEEL:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Em. dat vind ik zelf ook:) nee ff zonder dollen. Dat waar ik bang voor ben, daar zijn al zo veel mensen bang voor geweest. Ik denk altijd dat wat ik heb of hoe ik ben, daar hoef ik me niet voor te schamen, want alles wat ik gevoeld heb of voel, alles wat ik denk of gedacht heb, is al eens gedacht of gevoeld. Het zijn allemaal menselijke gevoelens en angsten. Ik mag daar over praten. Ik hoef me toch niet te schamen? Juist door hier over te zwijgen blijft het in een negatieve sfeer zitten.:heart:;)

Dank lieve Dar.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Dar. jij zegt als ik een relatie wil moet de sex goed zijn. Maar dan moet je eerst geflubbert hebben zeg maar:huh: Kijk en dat vind ik dan zo knap. Ik kan me niet voorstellen dat ik eerst flubber om te kijken of dat iemand goed is en dan een relatie wil. Dat vind ik zo moeilijk. Ik kan me niet zo maar geven. Ik moet daar iemand toch een tijd voor kennen (denk ik). Heb wel een hele tijd geleden met m'n zatte kont, geprobeerd om zo'n kerel te bellen omdat ik dacht "Nou moet er maar eens iemand komen die mij verwend"Maar ik kon niets vinden op internet. Dank je de donder, ik kon amper nog lezen. Maar toen had ik echt behoefte aan een man. Dat heb ik wel eens vaker gehad hoor, dan geef ik nergens meer om. Hoe hij er uit ziet, dat hij wat mank loopt, scheel is, of zo. Als het maar een man is. Erg hé?:wacko:

O ja hoe vinden jullie Bram Moskowits of hoe heet ie? Stuk hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

even wat nieuws van mij
Ja ik leef nog hoor maar heel erg druk met mijn baan en `s avonds ben ik echt bek af, `s morgens loop ik alleen maar te haasten, dus erg weinig tijd voor het forum.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen:heart:

Geen zorgen om mij, ik ben gewoon erg druk dus.

Alle nieuwelingen Welkom hoor dit forum is écht goud waard.

Mijn leven gaat verder en ik wens een ieder al het goede, misschien is het aankomende winter wat rustiger, want als het nóg warmer word ga ik ook nog `s avonds werken door de weeks.

Rapilos gefeliciteerd met je huisje (dat heb ik nog meegekregen)

Allergoeds allemaal :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...