Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hadden al die afmetingen en zo niet beter op een apart draadje kunnen staan?De matendraadMoet nu steeds teruglezen als ik met iemand praat of ik met een klein/groot, dik of dun iemand spreek:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik heb hier nog een lijstje liggen met 5 ttdgesorteerd van vervelend totminder vervelend ga maar eens beginnen...met de bovenste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 ZoEen alleraardigst mailtje gestuurd. Het is nu zo anders, vroegah dronk ik een halve fles en besprong hem gewoon...Nou ja dit is echt veel leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Toppie Woman. Ben benieuwd!Alf, goed idee, dat draadje, wie wil ermee beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 mmmm dat bespring onderdeel mist m'n man wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoi Borretje, wat lenen? Ik bedoel zoals woman het zei; als ik dronk besprong ik hem wel, nuchter gaat dat toch wat minder soepel van mijn kant Pfffff sex is eigenlijk het enige dat ik nog wel eens denk; mmmm borrel; blijft wennen om daar zo nuchter bij te zijn; lijken wel een stel pubers die niet meer weten hoe je het moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Jaja maar toch wennen Borretje; ik kreeg 12 jaar te horen; een dronken vrouw is een engel in bed; hij weet nog niet zeker wat ik nu ben ik ook niet trouwens, in bed dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Haarverf doen we hier niet; gewoon lekker mee laten kleuren met de seizoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Goedemiddag,Ben wat aan het lezen hier en wil nog even reageren op het geven van adviezen ed. Toen ik nog dronk wist ik een ander precies te vertellen wat te doen. Werd mijn advies niet opgevolgd dan was ik in mijn wiek geschoten.Bij de AA heb ik geleerd geen adviezen te geven. Daar leerde ik dat ik het bij mezelf moest houden. Ik kan alleen maar mijn verhaal vertellen. Dat is het. Het heeft denk ik te maken met het vrij laten van de ander. Niet je wil opleggen of proberen te sturen. Vaak gebeurt dat niet bewust en is het echt goed bedoeld.Ook heeft het er misschien mee te maken dat we het moeilijk vinden een ander te zien lijden. Je voelt je machteloos. En dat verdragen we maar moeilijk.Nou ja, dit zijn zomaar wat gedachten die bij me opkwamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Log nog ff. in omte zeggen dat ik Alf gisteren al zag in het badpak dat Jane kwijt was????????????????????Freudiaans???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoi borretje, nee hoor ik schrik niet zo snel maar dronken sex was simpel, spontaan, naakt zwemmen onder de sterren, slaapzakje, borrel, crackertje, vuurtje op het strand als het kil was en vul maar in. Nuchter wil dit allemaal niet zo lukken. Maar misschien zijn er mensen die over hun nuchtere sex ervaring willen vertellen ? (na dit jaren dronken te hebben gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoe krijg je een mindervalide gek? Juist die wil boodschapjes halen en wordt gedeponeerd bij een trap van 24 treden. Ja maar meneer daar kan ik niet af. Niet mijn plobleem. Huh? Bel toch invalide vervoer? Betaal nou maar en ik moet verder! Huh? En hoe moet ik dan die trap strakjes weer op? Uw probleem, betalen en eruit. Zo zout heb ik het nog nooit gevreten en tuurlijk klacht ingedient maar doen ze toch niets mee. voel me net een weggegooid zak aardappelen. Heb hier niet om gevraagd en God weet hoe ik het liever anders had gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeLog nog ff. in omte zeggen dat ik Alf gisteren al zag in het badpak dat Jane kwijt was????????????????????Hahahaha die Nieneke toch. Ik moet in eens denken. Hier in ned. is een progamma waarin bekende mensen ienad na moeten doen. Er was een surinamer die een zangeres na moest doen in een badpak. (ben ff z'n naam kwijt) Moest in ene aan Alf denken.Alf heb jij ook een snor en baard of ben je kaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Drup. Hey Druske wat vervelend nou weer. Bah. Weer het gevoel dat ze je niet serieus nemen. Ik kan me voorstellen dat dat ontzettend veel pijn doen meis. Er wordt weer eens extra een stempel gedrukt op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: dhendroPfffff sex is eigenlijk het enige dat ik nog wel eens denk; mmmm borrel; blijft wennen om daar zo nuchter bij te zijn; lijken wel een stel pubers die niet meer weten hoe je het moet doen Zoo.. herkenbaar (Dag Dhen). had ik in het begin ookVoor de sex dronk ik altijd nog snel wat borrelsging dan altijd prima, nergens last van, heel gezelligVeranderde idd na het stoppen, werd anders.Is nu wel weer bijgedraaid, maar toch wel anders geworden.Is niet zo'n bespreekpunt hier...Hee, hee, Hannahik denk niet aan haarlak etc.Gebruik alleen gel...God, een meeting zit er nou nooit meer in denk ikwordt direct aangestaard vrees ikMijn kapper zei dat ik wel mooi grijs haar hebdat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 In dat failliete land Hannah Bor, nee, ik geloof wel dat ik altijd m'n eigen vent beet had, al had ik dronken het verschil waarschijnlijk nauwelijks gemerkt of ik vroeg doodleuk de volgende dag wat we gedaan hadden. Aha Marjo, dat is wel een punt, de romantiek.Alf ben je nuchter nog spontaan romantisch ?Nuchter romantisch zijn vind ik dan best lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Als ik even zo intiem mag zijn, ik vind seks veel beter nuchter. Nu kan het enig verschil uitmaken dat ik getrouwd ben nadat ik stopte met drinken. En dat ik met de grote liefde van mijn leven ben getrouwd. Ik heb nooit gedronken waar hij bij was.Zou het niet meer een kwestie zijn van jezelf mooi en aantrekkelijk voelen, en die ander ook het gevoel geven dat zij of hij dat is?Het komt niet zomaar gratis en voor niets, een partner is nog steeds niet automatisch de prins op het witte paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ja,ik wil dat ook graag weten, het is vast veel intenser ?? quote: Originally posted by: dhendroHoi borretje, nee hoor ik schrik niet zo snel maar dronken sex was simpel, spontaan, naakt zwemmen onder de sterren, slaapzakje, borrel, crackertje, vuurtje op het strand als het kil was en vul maar in. Nuchter wil dit allemaal niet zo lukken. Maar misschien zijn er mensen die over hun nuchtere sex ervaring willen vertellen ? (na dit jaren dronken te hebben gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden