Spring naar bijdragen

Woendag 28 april 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Borretje, wat lenen? Ik bedoel zoals woman het zei; als ik dronk besprong ik hem wel,
nuchter gaat dat toch wat minder soepel van mijn kant

Pfffff sex is eigenlijk het enige dat ik nog wel eens denk; mmmm borrel; blijft wennen om
daar zo nuchter bij te zijn; lijken wel een stel pubers die niet meer weten hoe je het moet doen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ben wat aan het lezen hier en wil nog even reageren op het geven van adviezen ed. Toen ik nog dronk wist ik een ander precies te vertellen wat te doen. Werd mijn advies niet opgevolgd dan was ik in mijn wiek geschoten.

Bij de AA heb ik geleerd geen adviezen te geven. Daar leerde ik dat ik het bij mezelf moest houden. Ik kan alleen maar mijn verhaal vertellen. Dat is het.

Het heeft denk ik te maken met het vrij laten van de ander. Niet je wil opleggen of proberen te sturen. Vaak gebeurt dat niet bewust en is het echt goed bedoeld.

Ook heeft het er misschien mee te maken dat we het moeilijk vinden een ander te zien lijden. Je voelt je machteloos. En dat verdragen we maar moeilijk.

Nou ja, dit zijn zomaar wat gedachten die bij me opkwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi borretje, nee hoor ik schrik niet zo snel :P maar dronken sex was simpel, spontaan,
naakt zwemmen onder de sterren, slaapzakje, borrel, crackertje, vuurtje op het strand
als het kil was en vul maar in. Nuchter wil dit allemaal niet zo lukken. Maar misschien zijn
er mensen die over hun nuchtere sex ervaring willen vertellen ? (na dit jaren dronken te hebben gedaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe krijg je een mindervalide gek? Juist die wil boodschapjes halen en wordt gedeponeerd bij een trap van 24 treden. Ja maar meneer daar kan ik niet af. Niet mijn plobleem. Huh? Bel toch invalide vervoer? Betaal nou maar en ik moet verder! Huh? En hoe moet ik dan die trap strakjes weer op? Uw probleem, betalen en eruit. Zo zout heb ik het nog nooit gevreten en tuurlijk klacht ingedient maar doen ze toch niets mee. voel me net een weggegooid zak aardappelen. Heb hier niet om gevraagd en God weet hoe ik het liever anders had gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Log nog ff. in omte zeggen dat ik Alf gisteren al zag in het badpak dat Jane kwijt was????????????????????

Hahahaha die Nieneke toch. Ik moet in eens denken. Hier in ned. is een progamma waarin bekende mensen ienad na moeten doen. Er was een surinamer die een zangeres na moest doen in een badpak. (ben ff z'n naam kwijt) Moest in ene aan Alf denken.
Alf heb jij ook een snor en baard of ben je kaal?:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
dhendro

Pfffff sex is eigenlijk het enige dat ik nog wel eens denk; mmmm borrel; blijft wennen om

daar zo nuchter bij te zijn; lijken wel een stel pubers die niet meer weten hoe je het moet doen
:huh:

Zoo.. herkenbaar (Dag Dhen). had ik in het begin ook
Voor de sex dronk ik altijd nog snel wat borrels
ging dan altijd prima, nergens last van, heel gezellig
Veranderde idd na het stoppen, werd anders.
Is nu wel weer bijgedraaid, maar toch wel anders geworden.
Is niet zo'n bespreekpunt hier...

Hee, hee, Hannah
ik denk niet aan haarlak etc.
Gebruik alleen gel...
God, een meeting zit er nou nooit meer in denk ik
wordt direct aangestaard vrees ik
Mijn kapper zei dat ik wel mooi grijs haar heb
dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat failliete land Hannah :wacko:

Bor, nee, ik geloof wel dat ik altijd m'n eigen vent beet had, al had ik dronken het verschil
waarschijnlijk nauwelijks gemerkt of ik vroeg doodleuk de volgende dag wat we gedaan hadden.

Aha Marjo, dat is wel een punt, de romantiek.

Alf ben je nuchter nog spontaan romantisch ?

Nuchter romantisch zijn vind ik dan best lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik even zo intiem mag zijn, ik vind seks veel beter nuchter.
Nu kan het enig verschil uitmaken dat ik getrouwd ben nadat ik stopte met drinken. En dat ik met de grote liefde van mijn leven ben getrouwd. Ik heb nooit gedronken waar hij bij was.
Zou het niet meer een kwestie zijn van jezelf mooi en aantrekkelijk voelen, en die ander ook het gevoel geven dat zij of hij dat is?
Het komt niet zomaar gratis en voor niets, een partner is nog steeds niet automatisch de prins op het witte paard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,ik wil dat ook graag weten, het is vast veel intenser ??

quote:

Originally posted by:
dhendro

Hoi borretje, nee hoor ik schrik niet zo snel
:P
maar dronken sex was simpel, spontaan,

naakt zwemmen onder de sterren, slaapzakje, borrel, crackertje, vuurtje op het strand

als het kil was en vul maar in. Nuchter wil dit allemaal niet zo lukken. Maar misschien zijn

er mensen die over hun nuchtere sex ervaring willen vertellen ? (na dit jaren dronken te hebben gedaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...