Spring naar bijdragen

Woendag 28 april 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Emmaroos


En sex komt wel weer hoor, eerst moeten jullie weer in geestelijk opzicht intiem worden daarna komt het lichamelijke ook wel weer.



Dank Emmaroos :sun: dat was er 1tje die onder de douche binnen kwam....... nu begrijp ik mijzelf
ook meer en denk dat hier het probleem dus ligt ...... bulls-eye !!

Ga nog ff chillen op de bank en even alles verwerken, goh begon al een beetje aan mijzelf
te twijfelen.

Hele fijne avond en zie ineens het nut van het forum in !!

Desi en Borr sterkte meiden !!

Trustuh voor strakjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa, het hoeft toch ook niet slecht met je te gaan om op het forum te schrijven?
Sommigen hier zitten hier al jaren en vinden het leuk om nog hier te schrijven.
Het gaat met mij nu ook goed maar vind het hier erg fijn.
En jij kunt een hoop mensen helpen, dat doe je, zo ken ik je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dat bolletje heeft gereageerd op mijn antwoord helaas is ze al naar bed.
Maarre waar gaan we het morgen over hebben, wordt zo depri van dat sex gedoe, zal wel even aan mijn humeur liggen hoor maar voel me al zo verdomd alleen en dan gaat het over sex.

Sorry allemaal maar moest het ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie, de laatste twee of drie dagen hebben we inderdaad erg off topic verhalen.
De één geniet daar enorm van, de ander minder.
Niet iedereen kan zich vinden in die verhalen.
Jij voelt je nu alleen en dan gaat het ook nog over sex, kan me voorstellen dat je dat rot vindt.
Maar roep maar gewoon op het forum hoor, wij stoppen acuut met ouwehoeren als iemand wil praten, dat is altijd zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Isa, je hebt ineens een heel ander leven gekregen en dan is het forum even niet meer nummer 1.
Als ik weer mag werken heb ik ook geen tijd meer, of niet veel tijd meer.
Dan is het veel te veel om soms 21 bladzijden terug te lezen. Tegen de tijd dat je uitgelezen bent ligt iedereen al op bed en moet je er zelf ook weer in.
Maar Isje, ik vind het wel fijn om te horen hoe je dag was en hoe blij je je voelt hoor en met mij velen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,

het is juist goed dat je een eigen leven hebt gekregen en het forum minder nodig hebt. En toch ..... mocht je iemand nodig hebben, dan weet je ons te vinden :heart:

Morgen heb ik het ook te druk .............. 's-middags krijg ik de sleutel van ons (dochter en ik) nieuwe huis!! We leven er samen naar toe :)

Dochter wil persé kleding aan die we "onderweg" hebben gekocht (tijdens een uitje naar Amsterdam toe). Zo speciaal wil ze het maken. :D







(typefout :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Wing, dat is meestal zo bij die stoere mannen.
Daarom durven ze hun kwetsbaarheid ook niet te tonen.
Mannen in de verpleging worden ook massaal door de stoere mannen als mietjes betitelt, nou, ik kan je verzekeren, die zijn meer man dan sommige stoere mannen.
Ook in het leger is dat zo, oh, wat zijn ze stoer en wat hebben ze grote monden over hun sexleven maar wat je zegt, als puntje bij paaltje komt en er wordt weerstand geboden dan voelen ze zich diep in hun kruis getast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Woman! :)

Morgenochtend boodschappen doen, morgenmiddag de notaris en het gemeentehuis (overschrijven) en 's-avonds blijven we er gelijk slapen.

Het huis is ok, ik hoef er niets aan op te knappen. Achteraf misschien omdat ik het zelf wil. ;)

Wing, hoe is het met jou? Je hebt volgens mij lang niet geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooh, een allerliefste knuffel voor Zowietje terug :heart: :heart: :heart:

Ik houd niet van honden, maar Zowie is wel hééééééél erg lief!

Je date is goed gegaan heb ik gelezen. Ontzettend leuk voor je Woman, ik gun het je zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is trouwens een hondje hier in de buurt komen wonen, die is het zelfde als Zowie qua ras, ook een half Tibetaanse Terrier. En net zo speels en gek en knuffelig. We hebben concurrentie !! Nee hoor, ben je gek, samen zijn ze helemaal superduper. Echt aan elkaar gewaagd met spelen en ze rollen en rennen achter elkaar aan. Ze zijn allebei net zo snel in de bocht.
Het is nog een jonkie en Zowie ging meteen de opvoeder spelen, van alles voordoen hoe het moet enzo. Hihi echt grappig om te zien ! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log in speciaal voor Wing!!

Wou eigenlijk al gaan slapen!
Als ik met m''n veiligheidschoenen, amti flame overall en hel op m'n vingers moet fluiten (en ja dat kan ik), grappig toch!!

Ikke kleine meisje dat gilt hey mannen, die tork waarden zijn kluute!!

Dan voel ik me toch goed, als ik moet roepen die lasnaad gaat noooit door de dye chechk, hoe roze het ook is !!

Wil enkel zeggen dat ik me goed voel met m'n projects, thuis vertalen is pfffffffffffffffff!

Wel te rusten allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is pas erg als ze je hele leven fluiten, maar na een bepaalde leeftijd niet meer, VM
Ik weet nog toen ik de 30 was gepasseerd dat er een groepjes skaters aan kwamen van achteren luid fluitend en joelend, en toen ze mij passeerden en van de voorkant zagen, was het van : ow nee toch niet.....
ai.....
Ik lig er niet wakker van hoor, maar het was toch en gedenkwaardig moment..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...