Spring naar bijdragen

Woendag 28 april 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen...

Ik ben ook vroeg vandaag, eigenlijk lekker, had voor het eerst weer de balkondeur 's-nachts open en ik werd wakker van de vogeltjes, gezellig..

Leuk gisteren terug te lezen, je hebt toch een beeld van sommigen en dat blijkt dan niet zo te zijn haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Weer vroeg wakker vandaag.
Een hoop dingen te doen vandaag.
Naar de fietsenmaker voor een servicebeurt
Naar de makelaar om te vragen waar het koopcontract blijft(juffertje ongeduld)
Thuiszorg bellen, of ik toch niet kan werken op 5 mei(verplichte vrije dag, wordt ook niet doorbetaald)
Dus..Hup onder de douche, en aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dar, Yvonne, Jacc en Rapilos en alle uitslapers!

Goedemorgen! Hier de kinderen nog op 1 oor. Dacht ga eerst even mijn mail lezen en hier een berichtje plaatsen, alle drukte kan wel even wachten.
Het wordt vandaag een stralende dag heb ik begrepen. Heb alleen de pech dat ik bijna de hele dag door omstandigheden ergens binnen zit...Echt geen mogelijkheid om even ergens met mijn koppie in de zon te duiken. Ja, na 17.00 uur...Dus duim maar mee dat dan het zonnetje nog schijnt!

Geniet van het mooie weer allemaal!:)
Ik ga ze nu maar even uit bed gooien;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc,
Eigenlijk, kan ik er zo in.
Er ligt prachtig (echt) laminaat van een paar jaar oud,
Keuken, van 4 jaar oud
Muren, zien nog prachtig wit, zo op het oog kan ik er zo in.
Er heeft een jongeman ingewoond, alleen.
Dus het heeft niet zoveel te lijden gehad
Maar nu ga ik echt douchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inwonen bij iemand valt inderdaad niet mee, ik heb het ook gehad, 10 jaar geleden, bij mijn moeder. Het heeft maar 5 weken geduurd maar het was heftig, voor haar en voor mij. Ik was ook zielsblij dat ik weer iets voor mezelf had gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ja dat klopt!
Ik had in het begin niet eens geld om een bed te kopen, had een slaapbank bij Neckermann gekocht (op afbetaling), iedere avond een klus om alles 'slaapklaar' te maken en langzaam maar zeker kreeg ik weer geld en kon weer dingen gaan kopen en mijn leven weer een beetje op orde brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, een goedemorgen...

Slecht geslapen, Konstant op mijn hoede maar er is vannacht niks gebeurd.Sraks naar mijn zusje toe, zie er verschrikkelijk tegenop.

Oh ja, ik moet me ook nog bekendmaken hier.
Ik ben 1.76 lang weeg 69 kg.(1 jaar geleden nog 55kg) Blauw/groene ogen en donkerbruin halflang haar.
Hou van sportive/chique kleding en draag veel zwart of donkere kleuren (kleed zo lekker af). Loop meestal op platte schoenen maar soms met een hakje maar niet te lang.
Diverse littekens(niet direct zichtbaar en een beetje zichtbare pace-maker)
Zo heb ik me wel duidelijk omschreven dacht ik. Oh ja, soms een bril vooral om te lezen.

Wens jullie allemaal een zonnige en droge dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Desi.
Sterkte straks met je zusje hoor.

ik zal mezelf ook even omschrijven:
1.76 lang , gewicht 77 kilo.
bruin/groene ogen.
middelbruin haar met een zweempje rood, was altijd heeeeeel kort, laat het nu groeien, zit er tussen in.
draag altijd spijkerbroeken met een hesje, in rustige kleuren.
Altijd lage schoenen... heb maat 43 en das nog steeds heel moeilijk iets leuks vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen
de hele nacht doorgeslapen :) zal vanmiddag in de zon de schade van gisteren wel inhalen :D

nou rapi toen ze met mijn huis aan het bouwen waren heb ik die lui helemaal gek gemaakt. het kon niet snel genoeg gaan.
toen het 'klaar'was heb ik m'n spullen erin gezet en vandaaruit ben ik het langzaam aan gaan schilderen en inrichten. er zat nog ontzettend veel vocht in het huis maar allles was beter dan bij zogenaamde vrienden onder 1 dak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dan ook maar.. ben 1.70 volgens paspoort, donker haar en donkere ogen, ik denk dat ik 65 kg weeg want dat doe ik al 20 jaar. Heel af en toe heb ik mijn haar geverfd in het verleden, niet voor de grijze haren maar gewoon omdat ik het leuk vond. Dit doe ik dus niet meer, ik zie dat ik een beetje grijze haren begin te krijgen, niet al te veel maar vind het niet erg. Ik kan ze er nog steeds uittrekken en houd dan genoeg over..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Een jaar of tien geleden heb ik ook eens een tussenstop gemaakt va twee maanden bij een vriend en zijn zoon. Hartstikke aardige lui, we zijn nog steeds bevriend, maar wat snurkte die man verschrikkelijk. Echt zeg, ik sliep aan het andere eind van de gang, deuren dicht, en nog was het oorverdovend.
En je gaat je toch ergeren aan de meest onbenullige dingen.
Rapi ik ben hartstikke blij voor je dat je binnenkort je eigen stekkie hebt.

En verder wordt het weer een stralende dag, lekker vanmiddag naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...