bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Lieve Dees,Heel veel kracht weer voor vandaag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ook een goedemorgen van Joris,Ga zo naar werk, m'n laatste dag deze week en morgen wil ik NIET drinken. Ik ga het bij mijn vriendenclubje uitproberen of ik zonder drank het ook gezellig kan hebben.Heb even mijn onderschrift aangepast. Hoop dat het niet te veel info is, maar het is een goede stok achter de deur op dit moment.Lieve mensen, heb een fijne dag en pas goed op jezelf.Warme lente groet,Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Bol heb je zo'n rugpijn gekregen van het werken in de tuin?Komt het schatje je vandaag weer helpen?Desi heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ha goeie morgen Vie,Nee vandaag nog niet hoor. Denk dat ik hem dadelijk weer eens ga bellen om zeker te weten of hij het weekend komt. Ik denk toch dat ik gisteren te veel gedaan heb. Toch moeite met toegeven dat ik het zelf niet meer zo kan. Tja een mens wordt ouder hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Oh kind, Bol schei uit. Ik dacht volgend jaar de marathon weer te gaan lopen... forget it!Heb nog wel even van gisteren gelezen, jouw vertellingen over intimiteit. (Of juist niet.)Niet dat ik er verder iets op heb te zeggen, maar het greep me wel aan.Dikke knuffel, kun je die wel aannemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goedemorgen allemaal,ppppfffff,zware hoofdpijn hier,ggggrrrr!gelukkig schijnt het zonnetje weer lekker vandaag!Straks weer met de prinses naar het ziekenhuis en dan horen we wanneer ze geholpen wordt!Nu gaan we eerst even lekker samen ontbijten!Met koffie natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Natuurlijk kan ik die knuf aan nemen Vie. Dank je wel hoor.Goh Ya.'t is toch iedere keer wat hé met die kleine meid? Heel veel sterkte voor vandaag. Misschien dat in de loop va de dag de hoofdpijn wat minder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Komt vast goed Bol,is voor haar alleen zo vervelend!ga lekker met haar naar de MAC vanmiddag!(sorry,niet zo tactisch he voor de sappigen onder ons!)fleurt ze vast van op !hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goh zit even alles van gisteren na te lezen,wat een sex op de vroege morgen zeg!Zou er bijna rode oortjes van krijgen! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 VM:heart:Zie je wel maar ik hoor je niet! hihiHoest met S? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nou zo,n gesprek met mezelf wordt wel erg saai hoor,dan maar even de bedden verschonen!Sebiet allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik meld me even, goedemorgen allemaal.Ya, sterkte met je meisje, vooral voor haarzelf!Ik heb zo een sollicitatiegesprek. Niet zó belangrijk, maar ook niet onbelangrijk. Invalwerk.Daarna weer aan het sporten....Wie weet tot later. Het lijkt een prachtige dag. Ik ruik heerlijke lentegeuren buiten!Van gaan genieten dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hoi hoi Yaja en Cathy. ik lees jullie wel hoor, maar ben ondertussen ook aan het werk.Veel succes allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Poeh, moet even wat kwijt...Net een telefoontje van een vriendin gekregen. Kon al meteen horen aan de telefoon dat er wat speelde.En jawel, ze heeft een goedaardige hersentumor. Het goede nieuws was dat het wel operabel is, maar toch... Heb nog steeds het kippenvel op mijn armen staan van ons gesprek...Afschuwelijk.Moest het even ergens kwijt, zit er steeds over in mijn hoofd te malen...Had ik nog wat anders kunnen zeggen aan de telefoon? Heb ik haar voldoende gesteund? Moet ik nog wat doen? Etc...Moeilijk hoor. Heb het zo met haar te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ekstertje, dat ze jou opbelde zegt toch wel veel. Je was er voor haar, toch?Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 goeiemorgen allemaal.Ik deel ff een paar bloemetjes uit voor degene die ze nodig hebben:present::present::present::present::present::present::present::present:Schroom niet, maar pak er gerust 1, als je denkt die is voor mij.Ik heb genoeg gelezen de afgelopen dagen om te weten dat sommige er 1 kunnen gebruiken.Maar om nou iedereen bij naam te noemen, das een beetje veel.Dus daarom maar zo.Met mij gaat het goed, voor wie het intresseert.Ik las herkenning in het berichtje van Isa. quote: Originally posted by: isalees wel mee, maar zie voor mezelf even geen toegevoegde waarde om te reageren... en vraag me af of dat een fase of tijdelijk is, of dat mijn inbreng op het forum op zijn eind aan het lopen is omdat het me nu voor de wind lijkt te gaan? Misschien denk ik er morgen weer anders over hoor en zit ik weer de hele dag op he forum, maar dit om even aan te geven, waarom ik de laatste dagen wat minder schrijf.Ik vind dat ook het mooie van het forum, dat ook dat kan.Ik dacht ik zet het toch maar even neer, want ik heb zelf altijd zoveel vraagtekens als mensen ineens wegblijven, ik mis Albertina, bambam en Coco bijv. Niet dat ik denk dat het slecht met ze gaat, maar het niet weten waarom. Oh ja en voor degene die mijn beschrijving missen, zal ik ook ff uitleggen dat ik onwijs op de anonimiteit gesteld ben, gelukkig weten de meeste van hier dat al, maar voor degene dus die het niet weten.Voor nu: Ik lees wel, ben er ook wel regelmatig, maar het gaat nu dus goed en weet ff niet goed wat toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Eks. wat een vervelend bericht voor je zeg. Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker bent, of je goed gehandeld hebt. Maar als je zo overvallen wordt met een bericht, handel je vaak vanuit je gevoel en ik denk dat dat altijd goed is. Heel veel sterkte meis. Gelukkig dat het goedaardig is. Dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ja Vie, dat weet ik ook eigenlijk wel hoor, maar toch... Ze heeft me trouwens ook gevraagd om onze andere gezamelijke vriendinnen in te lichten. Ik vind het fijn dat ik dat voor haar kan doen, maar ook wel moeilijk... Heb zelf mijn moeder verloren aan kanker en alles komt dan wel weer dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goeie morgen Witte,Fijn te horen dat het goed met je gaat. Ja dan heb je het Frum niet zo hard nodig. Je kunt het op eigen kracht.Ja wat er met Tien aan de hand is weet ik niet en vraag me ook vaak af hoe het met haar is. Ja en Co blijft wel vaker wat langer weg hoor, daar maak ik me niet zo'n zorgen over.Bam is misschien in haar tuintje bezig wie zal het zeggen.Maar fijn dat het goed gaat met jou. Altijd fijn om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Bolletje:Ja, het is inderdaad fijn dat het goedaardig is. Maar ja, zo'n hersenoperatie? Lijkt me nog maar erg spannend of ze daar niets aan overhoudt? Ik heb er geen verstand van...Heb een kennis die al geruime tijd leeft met 2 inoperabele tumoren in zijn hoofd en die weet dat hij niet oud gaat worden. Dan kun je idd maar beter nog geopereerd kunnen worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Witte, fijn dat het goed met je gaat! En goed idd als je even laat horen waarom je minder op het forum bent. Ik herken het inderdaad ook wel dat gevoel dat je mensen mist op het forum en je dan zorgen gaat maken. Zeker als je zoals jij toch al wat langer op het forum komt en een band met medefrummers hebt opgebouwt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Duik de tuin even in: moet even mijn zinnen verzetten!Bedankt voor het luisterende oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Lekker je reactie Bol.Ik was een beetje bang dat het als ik heb jullie niet meer nodig over zou komenMaar dat in tegenstelling hoor.Ik laat het frum ook zeer zeker niet los.Zijn jullie me allemaal veel te dierbaar voor en realiseer me gerust dat het elk momentweer anders kan zijn. Daar loop ik ook al lang genoeg voor mee op dit frum.Ik ben er ook wel hoor en hoop ook echt voor iedereen hier dat ze dit is een keer gaan voelenwant t voelt goed!!!Ik realiseer me dat sommige van hier het vandaag heel moeilijk hebben, maar toch voor iedereen alle goeds toegewenst voor vandaag.Ik ga nu werkenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dank je wel Ekstertjeen rustig aan vandaag, zo een bericht hakt er behoorlijk in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Eks. Ja dat ligt er natuurlijk ook aan waar dat de tumor zich bevind hoe zwaar de operatie zal worden, maar ze zijn vandaag de dag zo ver met dat soort operaties. Ga maar lekker ff je zinnen verzetten hoor. Hoop dat je vannacht niet al te veel gaat liggen piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden