Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hoi BeatHeb al een vraag gestelden geen antwoord gekregenondanks dat er 10 mensen waren ingelogdGing om verplaatsen van iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Naaa heb toch wel min of meer een reactie gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Gelukkig hoor de een beetje bij de ouwe stompen want ik ken haast niemand meerRuim vijf maanden geleden geen drank.Het geeft een blij gevoel maar ook een verdrietig.De omgeving zegt dat ik een ander mens ben geworden.Ik hoop in mijn voordeel? Zelf ervaar ik het nog steeds met ups and downs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Herman geen paniekis een automatische reactie van Tact aan meerderemensen tegelijkdie in het systeem zitten denk ikzelf had ik er geen één...Gaat over het verplaatsen van een draadjeniks bijzonders Druprommelig?het is een chaosje moet goed zoeken naar de dagdraadtegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hee Williemij ken je toch nog wel?Feli met je 5 maandenIk zit op de 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 En wederom weer geen reactie van Alf. Hey maat succes met alles mij hoor je niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja Alf Ook ups and downs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hermie wat wil je dandat ik op je reageer?Waarop dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 De vraag was duidelijk: wel of niet verplaatsenkreeg niet een duidelijk antwoordJa PP je had al gereageerd dat had ik gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Lezen beste vriend. Je hoeft niet op me te reageren hoor, daar hangt mijn levensvreugde echt niet vanaf. Maar af en toe erkennen dat je iets gelezen hebt zou wel prettig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zeker Wilweinig upsveel downs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 alf, bedankt voor je info en tot ziens maar weer.ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik heb je gelezen en niet gereageerd je reageerde nadat de tijd om wasdus wat wil je?Ik hoef niet te reageren en toch weer wel zeg jewat is het nuwees eens duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ooh ok ik loop niet mee in jouw straatje. Duidelijk. En hierop hoef ik geen antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik kan je niet meer volgen Hermieje lijkt gepikeerd en geirriteerd om niks'Ja daar kan ik nu wel iets op zeggen maar dat heeft waarschijnlijk toch geen nut want zo kan ik wel meer dingen bedenken die op een apart draadje zouden/moeten kunnen.'' dit was je eerste reactie, wat moet ik daarmee?het was geen vraag en geen antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf, Met al die downs waarom hou jij het dan vol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wilhet leven is er niet leuker op gewordener komt teveel losmaar terug naar de drank is geen optiewordt het ook niet beter vanwil dat niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Huh????????????Ik snap er niks meer van???Verplaatsingen, jullie koningin, tractors???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Het leven is er niet leuker op geworden maar je wilt niet terug?Ik denk dat ik in een soort zelfde situatie zit. Vandaar dat ik het vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 willie, hoi en soms vinden de mensen je ongezelliger als je niet drinkt, denk ik. Neem mijn broer, die man doet zn mond niet open als ie niet drinkt. Een saaie gast is het dan, zit heel demonstratief zichzelf dan te vervelen. Kijk, zo moet het ook niet. Hopelijk is dit bij jou niet het geval. Ikzelf moet zeggen dat ik zonder drank net zoveel kan kletsen en kan lachen dan met drank. Alleen als het gezelschap dronken is en zit te lallen..dan wil ik weg.Alf, ik snap het nu van je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wilhet is niet leukermaar het is een fasevan ontdekken hoe het verder moetJe bent toch bekend met fasesTerug naar de drank leidt totde ondergang, dat is duidelijkOok wil ik niet meer beneveld rakenook niet een klein beetje.BeateAls ik me goed voel kan ik net zo leuk zijn zonder drankLukt niet altijd. Maak gelukkig niet mee dat ik vaak bij beschonken mensen zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 het leven is er niet leuker opgeworden zeggen jullie, bedoel je omdat je niet meer ff kan vluchten in de drank als het allemaal ff shit is. Ja, zonder drank moet je bewust afstand nemen van je sores, dat is moeilijker dan een fles leegdrinken. Het slapen is voor mij een heel punt. Ik nam er meestal ook nog pillen bij in. Om de 2 uren word ik wakker, iedere nacht. Ook niet leuk, toch wil ik volhouden. Het is ook leren omgaan met angst, moeilijk. Soms ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf, ik lees net je mooie beeldspraak van vanmorgen (infuus, doek eraf).Hoe slecht jeje ook voelt, je bent een pracht schrijver.Wat voor muziek maak je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 trusten mensen, k ga slapen, nog even in mn boek lezen in bed, heb het idee dat dat wat helpt bij t inslapen. Tot morgen. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Blijft altijd lastig nadat je stopt met drinken, moet je jezelf weer helemaal terugvinden,ik kan zeggen dat ik eindelijk op de goede weg zit, na 4 jaar, maar dat is bijiedereen verschillend hoor.Toch heb ik ook de moeilijke momenten, zoals bij koninginnedag feesten en partijen en andere festiviteiten, die gingen mij met drank soepeler af.Bij problemen dronk ik ook, bij euforie ook dus eigenlijk altijd zeg maar had altijd wel een excuus.Mensen zeggen wel tegen mij dat ik positief veranderd ben, maar ben er nietuit op welke manier ......zal wel denk ik dan maar.Geef het de tijd, komt wel goed allemaal met ups en downs maar duurt allemaal even.Sterkte hiermee allemaal die het moeilijk hebben.Alf geen probleem hoor de verplaatsing, kom er wel weer bij.Fijne avond allemaal, trustuh voor straksFlip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden