Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nee dat slurpen is alleen met oesters Igor. Zalig!Dar, grijns, wat grappig, ik vind ze echt heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Die heb ik nou nog nooit gegeten oesters. Schijnt een hele aparte beleving te zijn maar kan me er op de een of andere manier nog niet toe zetten om iets glibberigs levend naar binnen te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nou ik mag wel zeggen dat ik volgens de familie heel aardig kan koken maar oesters scheermessen enz. heb ik nog nooit klaar gemaakt. Zou wel eens graag echte oesters willen eten. Maar wat ik lekker vind is paling, Nieuwe haring en makreel. Maar de echte haring hier is uit het jaar pruim. jaggie. Er zit zo'n vieze levertraansmaak aan.Mijn broer gaat altijd naar Scheveningen en haalt daar zo'n tonnetje. Das pas mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 doe mij dan maar gewoon een haring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 sinds ik hoorde dat paling van skeletten leven krijg ik paling ook niet meer door m'n keel. terwijl ik het altijd wel lekker vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hermie hoest met je schilderij? Had Wing die al voor je gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dar ik had nienkes nummer maar kan met mijn telefoon geen mobiel bellen ontvangenmaar had met niwi ook contact, ik ben net bij de ha geweest en die gaan spoedopname regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ik ga elke zaterdag bij 'onze' visboer met mijn dochter een harinkje halen. Let wel zij eet de haring (doet ze al vanaf dat ze vast voedsel eet en is nu 10) en ik sta op een meter afstand. Ik vind het me toch een partij goor ruiken jakkkk. Ben wel blij dat zij het lust want is toch gezond nietwaar alleen moet ze daarna van mij een pepermuntje eten anders ga ik echt gestrekt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 heerlijk he Hermie.fijn Suus maak er wat van nu. het heeft lang genoeg geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Maar ik zit in een grote ruzie hier dus ga ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bol ik heb van Wing bericht gehad dat hij ermee aan de gang gaat. Heeft geen haast maar ben idd vergeten om jou foto's te mailen van mijn kanjers. Excuus meid. Maar als je wilt doe ik het alsnog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nou Herm wacht maar ff. Als Wing het wil doen is het oké? Ik heb van mijn nichie ook al een opdracht gekregen om haar Eng. Stafford te schilderen. Maar misschien later. Ben heel benieuwd naar het schilderij van Wing. Als hij het goed vind wil je dan een foto plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Sterkte Suus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Zal ik zeker doen Bol. Ben heel benieuwd of hij de 'spirit' van mijn mannetjes heeft weten te vangen.Suus mijn eerdere bericht komt misschien wat cru over maar meid dat komt voort uit een bezorgdheid en niet meer weten wat te zeggen. Ga ervoor meid, nu is even niets belangrijker dan jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik ga even lui op de bank liggen. m'n buik begint te protesteren van al die enge vissen.tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ja maar moet even laten bezinken wat de arts in het ziekenhuis zei,was niet allmaal leuk en enorm heftig, maar kom dr op terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hermie:heart:Zo Bol gaat weer ff lachen om home video's. Barst van de kop en rugpijn. Heb me toch veel te druk gemaakt om m'n tuin. Dus moet ff afstand nemen. Zo ga bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bol als je in de buurt woonde had ik nu mijn massagetafel in de auto gegooid en je even lekker (nou ja) losgemaakt.Suus wat de arts heeft gezegd is misschien niet leuk maar wel noodzakelijk. Nu niet weer terugkrabbelen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goede avond allennou lijkt hier een echt viskraam met alle die lekkernijendie worden opgesomthier gaat alles zijn gangetjemaag nog altijd redelijk ok alhoewel ik scheel zie vande hongerzeker nadat ik dit allemaal heb gelezenmaar dr heeft me aangeraden om zeker maag nog een dagje te laten rustenna afgelopen dagenmaar positief nieuws is dat het tot nu toe allemaal binnen blijft!en daar ben ik heel blij om.dus het is hiermagere yoghurt, munthee en eenlicht bouillonnekein ieder geval laat het jullie smakenzo ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 wat ik me altijd wel heb afgevraagd isis er een selectie in jullie uitvoer van maatjes?als wij die in holland kopen zijn ze altijd stukken lekkerder dan bij ons (= voller van smaak, intenser en zachtermaar mss is het psychologisch anderzijdsheeft mijn vriend dezelfde opiniehij vindt ook de hollandse altijd puurder en verserdan de onze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 je moet ze zelf kopen,niet klaargemaakt,in zout leggen ijskoud 3 dagen enhmmmmmmmm je hebt de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Zonnetje dat komt omdat wij er tegen praten, uit de hand laten eten, en ze masseren. Daardoor worden ze lekkerder.Lief aangeboden Hermie maar ik ken dat wel van mezelf. Ben gewoon te lang door gegaan. Maar kun jij ook zo goed masseren? Vie geloof ik ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Haha Bol ik doe de opleiding sportmasseur. En de mensen die ik tot nu toe onder handen heb genomen gingen vrolijk en ontspannen de deur weer uit. En dat voelt echt goed hoor, te weten dat je een bepaalde spanning bij iemand weg kunt nemen. Wil daar, op termijn, ook echt mijn werk van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bollie moeten we dat met Palingen ook doen? Die massage en ze eerst temmen!!Ik hou enorm van zoetwater paling! Die vetzakken gepekeld mogen blijven waar ze zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedenavond...Ik ben er ook, zal even bijlezen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden