Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik mag wel zeggen dat ik volgens de familie heel aardig kan koken maar oesters scheermessen enz. heb ik nog nooit klaar gemaakt. Zou wel eens graag echte oesters willen eten. Maar wat ik lekker vind is paling, Nieuwe haring en makreel. Maar de echte haring hier is uit het jaar pruim. jaggie. Er zit zo'n vieze levertraansmaak aan.
Mijn broer gaat altijd naar Scheveningen en haalt daar zo'n tonnetje. Das pas mmmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga elke zaterdag bij 'onze' visboer met mijn dochter een harinkje halen. Let wel zij eet de haring (doet ze al vanaf dat ze vast voedsel eet en is nu 10) en ik sta op een meter afstand. Ik vind het me toch een partij goor ruiken jakkkk. Ben wel blij dat zij het lust want is toch gezond nietwaar alleen moet ze daarna van mij een pepermuntje eten anders ga ik echt gestrekt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Herm wacht maar ff. Als Wing het wil doen is het oké? Ik heb van mijn nichie ook al een opdracht gekregen om haar Eng. Stafford te schilderen. Maar misschien later. Ben heel benieuwd naar het schilderij van Wing. Als hij het goed vind wil je dan een foto plaatsen?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik zeker doen Bol. Ben heel benieuwd of hij de 'spirit' van mijn mannetjes heeft weten te vangen.

Suus mijn eerdere bericht komt misschien wat cru over maar meid dat komt voort uit een bezorgdheid en niet meer weten wat te zeggen. Ga ervoor meid, nu is even niets belangrijker dan jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol als je in de buurt woonde had ik nu mijn massagetafel in de auto gegooid en je even lekker (nou ja) losgemaakt.:present:

Suus wat de arts heeft gezegd is misschien niet leuk maar wel noodzakelijk. Nu niet weer terugkrabbelen hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen
nou lijkt hier een echt viskraam met alle die lekkernijen
die worden opgesomt
hier gaat alles zijn gangetje
maag nog altijd redelijk ok alhoewel ik scheel zie van
de honger
zeker nadat ik dit allemaal heb gelezen
maar dr heeft me aangeraden om zeker maag
nog een dagje te laten rusten
na afgelopen dagen
maar positief nieuws is dat het
tot nu toe allemaal binnen blijft!
en daar ben ik heel blij om.
dus het is hier
magere yoghurt, munthee en een
licht bouillonneke
in ieder geval laat het jullie smaken
zo ik zo zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik me altijd wel heb afgevraagd is
is er een selectie in jullie uitvoer van maatjes?
als wij die in holland kopen zijn ze altijd stukken
lekkerder dan bij ons (B)
= voller van smaak, intenser en zachter
maar mss is het psychologisch anderzijds
heeft mijn vriend dezelfde opinie
hij vindt ook de hollandse altijd puurder en verser
dan de onze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje dat komt omdat wij er tegen praten, uit de hand laten eten, en ze masseren. Daardoor worden ze lekkerder.:P

Lief aangeboden Hermie maar ik ken dat wel van mezelf. Ben gewoon te lang door gegaan. Maar kun jij ook zo goed masseren? Vie geloof ik ook al.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Bol ik doe de opleiding sportmasseur. En de mensen die ik tot nu toe onder handen heb genomen gingen vrolijk en ontspannen de deur weer uit. En dat voelt echt goed hoor, te weten dat je een bepaalde spanning bij iemand weg kunt nemen. Wil daar, op termijn, ook echt mijn werk van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...