Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Kate, geen last van een trigger vandaag. Hoor alleen zovaak dat er zo makkelijk wordt gesproken over een glaasje dit of dat.
Vanmiddag ook weer, toen bedacht ik dat. Een glaasje rosé neem ik niet, net zoals ik er niet over peins om (bv) een shotje crack te nemen.
Drank staat bij mij in het lijstje hard drugs.
Not done.
Snap je, Igor ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook klaar met het Suus-verhaal. (gedeelte verwijderd door de moderator). Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar dit gedrag heeft zo'n enorme impact op ze, hoe dan ook moet er duidelijkheid voor ze komen. Ben het dan ook helemaal met Hannah eens, alleen kan zij het beter verwoorden.

Afijn, ik ga een kippetje in de pan gooien met een beetje sla en ovenfrites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft het over zon. Hier regent het pijpenstelen. Maar ben vanmiddag met nichtje en man 4 prachtige koikarpers wezen halen, heb ik van hun gekregen. En heb hun een plezier gedaan met een schilderij. zal eens kijken of ik hem kan plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaah echt niet Igor eet jij je krieltjes maar lekker zelf op:D. En als toetje heb ik pistache ijs met verse ananas mmmmm (ja de afrekening van de energie is binnen en we zijn heel zuinig geweest dus er kan een extratje af haha). Maar weet je wat Igor gooi er wat uitjes en een eitje overheen, smaken je krieltjes ook meteen al een stuk lekkerder. Eet smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar krieltjes Igor? Toch wel met een beetje sla en patapata?

Ik vind het ook verontrustend, zulke berichtjes zoals van Suus, en eerder maakte ik me daar druk over. Nu denk ik, ik heb mijn eigen karretje te trekken. Ik merk toch dat ik hier zelf een punt achter zet en me dan ook geen zorgen meer maak. Een hulpvraag hier zetten is heel okee, maar mensen met zorgen laten zitten is gewoon boven mijn petje. Daar kan ik niks mee.

Kreeg trouwens net een heel leuke sms van een forumgenote die blijkbaar iets heel leuks aan het strand aan het doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar, het weer is zeker opgeknapt vanmiddag. Had je je roze jasje aan :) en je roze zonnebril op.
Weet je trouwens dat je scheermessen levend ook heel lekker kan eten, net als mosselen?

Waar kunnen jullie om deze tijd van het jaar verse mosselen krijgen? Op de markt zijn de mosselmannen verdwenen.
Maar pas maar op Vlaamsmeisje, als we in een wedstrijd gaan wie er de lekkerste mosseltjes bereidt. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...