igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 hoi yvonne, hier geen zon te zien, maar het is droog gelukkig (binnen en buiten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nee Kate, geen last van een trigger vandaag. Hoor alleen zovaak dat er zo makkelijk wordt gesproken over een glaasje dit of dat. Vanmiddag ook weer, toen bedacht ik dat. Een glaasje rosé neem ik niet, net zoals ik er niet over peins om (bv) een shotje crack te nemen. Drank staat bij mij in het lijstje hard drugs. Not done. Snap je, Igor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ik ben ook klaar met het Suus-verhaal. (gedeelte verwijderd door de moderator). Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar dit gedrag heeft zo'n enorme impact op ze, hoe dan ook moet er duidelijkheid voor ze komen. Ben het dan ook helemaal met Hannah eens, alleen kan zij het beter verwoorden.Afijn, ik ga een kippetje in de pan gooien met een beetje sla en ovenfrites. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ha woman, nou snap ik het. ik doe ook niet meer mee (hoop ik) met MAAR 1 glaasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Wie heeft het over zon. Hier regent het pijpenstelen. Maar ben vanmiddag met nichtje en man 4 prachtige koikarpers wezen halen, heb ik van hun gekregen. En heb hun een plezier gedaan met een schilderij. zal eens kijken of ik hem kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 hmmm hermie ruilen? ik de kip jij de krieltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Naaah echt niet Igor eet jij je krieltjes maar lekker zelf op:D. En als toetje heb ik pistache ijs met verse ananas mmmmm (ja de afrekening van de energie is binnen en we zijn heel zuinig geweest dus er kan een extratje af haha). Maar weet je wat Igor gooi er wat uitjes en een eitje overheen, smaken je krieltjes ook meteen al een stuk lekkerder. Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Watte Bollie???????? Gaan we Karpers grillen???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Alleen maar krieltjes Igor? Toch wel met een beetje sla en patapata?Ik vind het ook verontrustend, zulke berichtjes zoals van Suus, en eerder maakte ik me daar druk over. Nu denk ik, ik heb mijn eigen karretje te trekken. Ik merk toch dat ik hier zelf een punt achter zet en me dan ook geen zorgen meer maak. Een hulpvraag hier zetten is heel okee, maar mensen met zorgen laten zitten is gewoon boven mijn petje. Daar kan ik niks mee.Kreeg trouwens net een heel leuke sms van een forumgenote die blijkbaar iets heel leuks aan het strand aan het doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hahaha die Nieneke. Die karpertjes zijn nog maar ienemienie hoor. ongeveer 5 cm. Daar vul je nog geen holle kies mee. Maar ze zijn zo mooi. Een blauwe. Die heb ik altijd zo graag willen hebben. Prachtig om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 k Bollie .Eerst groot laten worden, maar Karper is niet zo lekker als katvis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ben niet zo'n vismens VM. Waar je me wel voor wakker mag maken is moulekes met mosterdsaus mmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 VIE alleen krieltjes met mayo en een stuk verse worst. en als toetje een heerlijk ijsje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Oh Hermie mijn eigengemaakte moulles met eigengemaakte mosterdsaus en je blijft hier wonen!!!!!!!!!!!!!!!hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Wat zijn in vredesnaam Moulles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 volgens mij mosselen. jammmmmmmmie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 haha durfde het niet te vragen. ik ken het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja maak me gek VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedenavond allemaal,Ik heb de lijst 'Uiterlijkheden' alfabetisch op een nieuwe draad in Wie is Wie gezet. Eventuele wijzigingen of aanvullingen of aanmeldingen kan je daar aangeven, dan pas ik het aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja Dar, het weer is zeker opgeknapt vanmiddag. Had je je roze jasje aan en je roze zonnebril op.Weet je trouwens dat je scheermessen levend ook heel lekker kan eten, net als mosselen?Waar kunnen jullie om deze tijd van het jaar verse mosselen krijgen? Op de markt zijn de mosselmannen verdwenen.Maar pas maar op Vlaamsmeisje, als we in een wedstrijd gaan wie er de lekkerste mosseltjes bereidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Kijk dat lijkt me nu een strap plan. Vie en VM gaan mosseltjes maken en ik ga jureren.. jammie. Bring it on girls. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 maar wat zijn scheermessen nou weer dan? ik vond het al zo raar op het strand scheermessen rapen.foto goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ok Dar maar 3 porties van elk of moeten er dan 3 koks zijn:huh: Kan ze trouwens zelf ook heel lekker klaarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 dank je DAR. ik ben blij dat ik al gegeten heb. een makreel, haring en lekkerbek ken ik maar dan houd het ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 zijn dat die dingen die je naar binnen moet slurpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden