Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik krijg straks privéles buikdansen voor 20 euro. Is een uur.
Dat zal wel wat Zoden aan den Dyk zetten.....
En ik moet dan echt mn budgetering anders gaan regelen - oei.
Uiteindelijk zal het zich terugbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Lekker gewerkt vandaag, het was gezellig druk in de winkel.

Isa: ja, duur hè, zo'n sportschool! Ik heb me er ook eerder op georienteerd, maar vond het te duur. Bij ons in de buurt heb je "Fit4Free". Je kunt er voor 15 euro per maand fitnessen, maar voor groepslessen betaal je daar ook extra:( Ik hou me dus maar bij het hardlopen. Heb vroeger wel steps aerobics gedaan in een wijkgebouw hier en dat was wel goedkoop. Misschien heb je zoiets wel in je buurt? Succes!

Zonnetje: fijn dat je gewoon lekker thuis kunt blijven en dat je maag wat rustiger is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog ff over de woorddomino, Yvonne, zo is 't.

Het sop is de kool niet waard? Wie bepaald dat?
De woorden die mij te binnen schieten mag ik hier niet schrijven. Dus dan maar aanmatiging en pompeus. Staat vast geen ban op.

Ff voor mezelf: begin 2007 cold turkey gestopt. Dikke terugval na 3 maanden, hier beland. Eerste tijd zat ik veel van m'n vrije dagen op 't forum, hielp me goed. Woorddomino vond ik toen erg leuk, en op de dagdraad zie je zo wie er antwoorde.
Ook toen al weerstand. Niet serieus, infantiel, rommelig, noem maar op.

Ik kan je wel vertellen dat alles, alles wat je helpt de dag droog door te komen helpt, hoe infantiel 'n ander dat ook mag vinden. Ik vind de "serieuze" die het maar 'n inbreuk op z'n geordende draad vind idd. aanmatigend. Het heet niet voor niets: DITJES, DATJES en dagdraad. 'n Thema is het zeker niet.
En 'n puzzelaar ben ik al helemaal niet.

Nou maakt 't mij niet veel meer uit, ik heb de boel wel op rit en ben hier niet veel meer. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tijdelijk aan het forum hangen, beetje divertissement hoort daar zeker bij.
Anderen willen weer even heel serieus en zwaar, en dan weer weg. Voor beide moet ruimte zijn.

Homo Ludens heeft gezegd. Ugh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isa,

Ik heb het een tijdje geprobeerd toen ik geld teveel had, maar ik ging haast nooit..De drempel was voor mij te hoog om op de fiets te stappen, een kwartier te fietsen, me om te kleden, sporten, douchen, omkleden, weer fietsen en dan eindelijk weer thuis;) Kun je daar geen proefkaart nemen (Bv voor 3 maanden) om het uit te proberen? Of hebben ze er geen strippenkaart? Anders zit je er strak meteen 1 jaar aan vast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaat niets boven een broodje lekkerbek met dikke saus met het geluid van meeuwen om je heen!
Van de week nog op, heerlijk.

Bol doe lekker rustig aan.

Suus, ga der voor! Zie het als een kans. Er is altijd een weg doorheen.
Beter in de opname knokken dan zo doormodderen. Geef je over. Het kan je helpen.

Hannah, ik heb niet eens alles aan gehad haha.

Oh vannacht weer in m'n eigen bed ook lekker weer.

Ik had bedacht dat ik misschien wat meer afstand van het forum moest nemen.
Maar het is hier toch ook hartverwarmend als ik hier weer lees.

Tina, ik hoop dat je weer wat tot rust komt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat hebben jullie goedkope sportscholen in de buurt. hier betaal ik iets van €37.00 (p/m) onbeperkt, en je kunt overal aan meedoen als je wilt. dat is wel weer prettig. er is ook een sauna aanwezig, maar daar ga ik niet in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zulke spannende dingen op mn programma in petto, ik zit hier echt te jubelen.
Die Deejay, privéles buikdansen, zingen met de doedelzakkengroep, en dan natuurlijk woensdag de tweede date met meneer vlam.
Wauwie life is nice !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pufpuf, druk geweest. Niet eens gereageerd nog op het debacle (...) rond de woorddomino.

Ik denk dat de kracht van dit hele eenvoudige spelletje er nu juist in gelegen is dat het af en toe
opduikt tussen de Dagdraadgesprekjes.
Nu schrijft af en toe iemand een zin -redelijk spontaan -. Want meer zit er niet altijd echt bij.
Maar wat in heavens name moet ik bij thema's helemaal doen? Er helemaal speciaal naar toe?
Volgens mij kun je er dan maar beter mee stoppen.

Ik vind het openen van een draad hier wel iets spontaans hebben. Soms gebeurt het per ongeluk door een onbekende, en soms wil je graag even ergens aandacht voor.

Zo kijk ik er naar.

Ik ben nog niet geheel bijgelezen....
verder dus maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...