Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoe was het ook alweer Marjo?:goejuuuuun toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ach excuus..Goedenavond natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 JIj ook een goeie avond marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi allemaal,Ik wil jullie ff laten weten dat het met mij prima is gegaan, dus geen terugval meer. Mijn zusje heeft nu medicijnen gekregen om rustig te slapen en niet langer te vechten. Hoelang nog is voor iedereen een vraag. Ben blij dat ze in ieder geval niet meer bewust is van wat er met haar gebeurd. Ik meld me zo gauw ik er weer de tijd en de kracht ervoor heb.Tot gauw.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi Desi, fijn dat je even langskomt. Je werd al heel erg gemist en men maakte zich ongerust. Goed dat je zusje nu rustig kan slapen. Hoop dat jij ook je rust een beetje kan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dees, fijn om van je te horen.we denken allemaal aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi hoi, hier hebben we een halve dag regen en een halve dag zon gehaddus heerlijk gevolleyed en een lekker kleurtje.Desi, sterkte meis.ben niet bijgelezendus ff snel er doorheen jassen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 fijn Desi dat je wat hebt laten horen, ik ben blij dat je niet meergedronken hebt, chapeau !! zeker in deze zware tijd, meis !! Heel knap van je.Sterkte groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 hmmmm,klinkt hartstikke goed jane.... genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lieve luitjes, De vrije dagen zijn weer voorbij, wekker gaat morgen weer om half zes. Ik ga mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog en straks ook lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ola Jane, fijn dat je het zo naar de zin hebt.Hoop dat je nog veel zonnige dagen mag hebben.Que duermas bien.( welterusten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Oeps, Yvonne, dus een westerlinge..... vandaar dat ABN natuurlijk:huh:en ff later komt er n echte friezin voorbij...en zelfs iemand uut Spanje!Dees, je klinkt rustig nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Trusten Vonneke:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 weltrusten yvonne en boldesi sterkte, hoop dat je goed kunt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Wie wil er met mij een zinvol gesprekje hebben/voeren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zonder zingeving is wel zo lief ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ben altijd in voor een zinnig gesprek niknok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 nou niknok ik val om van de slaap, dus ik ga zo naast m'n bedje staan en laat me vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emma ,Heb jij jij een gezellig/zinvol/ actueel / leerzaam / onzinnig onderwerp ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Heb jij een leuk/gezellig/zinvol/onzinnnig onderwwerp ? Nik .... ook verzinner zonder goed idee h.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zoals je misschien weet, of niet, dat kan ook, schrijf ik heel veel hier dus onderwerpen zat.Maar jij hebt zin om te kletsen dus verzin jij een onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Wat een lieve poes Emmaroos!Welterusten iedereen. Ik ben niet zo in voor wat gebabbel.Tot morgen of vannacht dan maar.Blij nuchtere groet van Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ja, lief he, maar kan ook een monster zijn hoor, hahaha.Dacht ik een klein tijdje terug, kom laat ik eens gezellig twee goudvisje nemen.Youp vond dat ook wel gezellig, je raadt al wat er gebeurde...........Welterusten Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik zal nog eens ergens op in gaan......Wil niknok kletsen issie weg, heeft het gezellig met zichzelf denk ik, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 trustuh allemaal, ben kapotos wel lekker filmpje gekeken,was een enerverend weekend, dus ga mijn mandje in...welterusten allemaal x flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden