niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Het sleutelwoord Foto, is Piet Pellens uit Vlaanderen. Is overigens geen familie van Pellema vo zover ik weet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Precies Bolletje ---> LACHEN is net Haarlemmer Olie ... een wondermiddel dat overal goed voor is Nik ook lacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Elsje die omschrijving is ook dankzij Nicky, mijn maatje op de woeste baren van de zee waar ook Sirenes en gremlins meevaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Elsje Fiderelse hallo hallo .... wie zijt gij ? ..... hou je van de zee .... ga je met ons mee ? ..... ( op uitnodiging en na goedkeuring van mijn eerste officier ) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Nik Bontekoe's scheepsjongen, bedoel je dat je die andere dagen gewoon drinkt? Ik had altijd begrepen dat je er helemaal van de alco. af wilde. Maar dat is dan misschien een stille wens van me. Maar kun je het wel zo in de hand houden dat je de volgende dag geen kater hebt? Ja ik vraag dat omdat ik jou ook zo'n gelukkig leven gun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik ben gek op varen, maar zonder die appeltaart, ik wil afvallen.Nien, nog bedankt voor het filmpje. Wat een mooie tentoonstelling van je vader. Wat een prof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Bol,Ik kan inderdaad ( met uitglijdertjes en vergissinkjes ) op de "drinkdagen het bij 3 - 5 ( max ) houden ! Ik heb echt veel aan mijn hulpverlener van ADB. Een vakmannetje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Woman. Poespoes is toch vaker weg geweest? Geen zorgen hoor ze komt wel weer terug. Het is alleen niet zo goed als ze met iedereen mee loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ach Tas, je hoeft niet overal op te reageren hoor, doe het lekkerrustig aan.... ken dat gevoel ook dus no problem, relax !!en zekers blijven lachen dat is de beste remedie !Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Geweldig Nik. Das wat ik graag wil horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik ga er weer vandoor, fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Goedeavond allemaal,Ik hoop niet dat het allemaal verkeerd is geschoten bij sommige wat ik over Suus heb gezegd.Heb vandaag niet alles teruggelezen, maar ik hoop dat iedereen die het nodig heeft de kracht en moed weer terug kan vinden.Heel veel sterkte voor allen die het nodig hebben.Liefs aan allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ga ff lekker in bad, relaxen en ontspannen !!Hai Coco wij kennen elkaar volgens mij nog niet.gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi, het kan me op zich niks schelen of mijn naasten weten waar ik mee kamp. Of eigenlijk kan het me wel schelen, maar niet op die manier dat ze niet zouden mogen weten wat me dwars zit. Ik laat ze dit forum niet lezen omdat ik ieders privacy respecteer, zoals ik ook verwacht dat het mijne gerespecteerd wordt.Wat ik hier schrijf is privé en ik vind dat voor anderen ook. Je gaat dat niet laten meelezen door iemand, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 COOOO hier komt ie dan. Heb me de hele dag in moeten houden HOOOOOOEEEEERRRRAAAAAA Co is er weer.Hoe is het wijfie. Wat leuk dat je een week je moeder heb gehad zeg. Maar misschien ook wel vermoeiend voor je en kun je het een beetje rustigaan doen nu. Maar fijn dat je er weer bent meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 goede avond allemaal. ben nat, koud en moe thuis gekomen maar was wel gezellig. even lekker warm gedoucht en nu vallen me bijna de ogen dicht.zonnetje zet door, de afkickverschijnselen heb je nu gehad.flip sterkte met je moederfoto laat je niet gek maken, doorgaan weer.het zonnetje laat zich hier nu zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Nou Co dan zal er nu wel een zaaaaalige rust zijn in huize Cootje;) Maar wel heerlijk voor je. Heb je nog plannen voor deze week? Ga je iets leuks doen? Jezelf verwennen?Goeie avond Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hahahaha Coco, wat kan jij schrijven zeg, je hebt echt iets in te halen, hihi. nou heb mun slinger ff opnieuw voor je in elkaar gefrummeld: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi Igor, wat een regen he? HIer ook nu eindelijk met bakken, mag nou wel weer stoppen denk ik hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 nou weer uit bad lekker rozig !!ga heerlijk op de bank hangen filmpje kijken "What women want" lekker een lachertjetussendoor en Mel Gibson ook niet onaardig !! Doeg Doeg Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Doei Flip, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Co wil je die van mij ff lenen dan? Zal hem wel ff per brancard naar je toe sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ben er ook weer.Net even naar he huis van zoon geweest, had daar nog veel spullen liggen van het feest van gisteren.Morgen ga ik met hem naar het Omniversum in Den Haag, half 8 vertrekken we hier dus een vroegertje.Co, wat fijn dat je er weer bent.Igor en Flippie allebij rozig en lekker bankhangen, lekker is dat he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Good heavens Emma, das een hele reis, en dat in één dag...... Ben je zowat een hele dag aan het reizen... nou, in ieder geval veel plezier morgen dan maar. Ennu, vind je het goed als ik de regen nu ff jouw kant opstuur? We verzuipen hier onderhand, dit is gewoon even TEVEEL van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Oh, dank je wel Co, ik schrijf het even op, kan het in de tomtom.Attent dat je dat even noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden