Spring naar bijdragen

Zondag 2 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nik Bontekoe's scheepsjongen, bedoel je dat je die andere dagen gewoon drinkt? Ik had altijd begrepen dat je er helemaal van de alco. af wilde. Maar dat is dan misschien een stille wens van me. Maar kun je het wel zo in de hand houden dat je de volgende dag geen kater hebt? Ja ik vraag dat omdat ik jou ook zo'n gelukkig leven gun.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,

Ik hoop niet dat het allemaal verkeerd is geschoten bij sommige wat ik over Suus heb gezegd.
Heb vandaag niet alles teruggelezen, maar ik hoop dat iedereen die het nodig heeft de kracht en moed weer terug kan vinden.

Heel veel sterkte voor allen die het nodig hebben.

Liefs aan allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, het kan me op zich niks schelen of mijn naasten weten waar ik mee kamp. Of eigenlijk kan het me wel schelen, maar niet op die manier dat ze niet zouden mogen weten wat me dwars zit. Ik laat ze dit forum niet lezen omdat ik ieders privacy respecteer, zoals ik ook verwacht dat het mijne gerespecteerd wordt.

Wat ik hier schrijf is privé en ik vind dat voor anderen ook. Je gaat dat niet laten meelezen door iemand, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

COOOO hier komt ie dan. Heb me de hele dag in moeten houden HOOOOOOEEEEERRRRAAAAAA Co is er weer.
Hoe is het wijfie. Wat leuk dat je een week je moeder heb gehad zeg. Maar misschien ook wel vermoeiend voor je en kun je het een beetje rustigaan doen nu. Maar fijn dat je er weer bent meis.:heart::sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond allemaal.
ben nat, koud en moe thuis gekomen maar was wel gezellig. even lekker warm gedoucht en nu vallen me bijna de ogen dicht.
zonnetje zet door, de afkickverschijnselen heb je nu gehad.
flip sterkte met je moeder
foto laat je niet gek maken, doorgaan weer.

het zonnetje laat zich hier nu zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook weer.
Net even naar he huis van zoon geweest, had daar nog veel spullen liggen van het feest van gisteren.
Morgen ga ik met hem naar het Omniversum in Den Haag, half 8 vertrekken we hier dus een vroegertje.

Co, wat fijn dat je er weer bent.:present:
Igor en Flippie allebij rozig en lekker bankhangen, lekker is dat he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good heavens Emma, das een hele reis, en dat in één dag...... Ben je zowat een hele dag aan het reizen... nou, in ieder geval veel plezier morgen dan maar.
Ennu, vind je het goed als ik de regen nu ff jouw kant opstuur?
We verzuipen hier onderhand, dit is gewoon even TEVEEL van het goede ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...