Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ja Yvon, maar we zien nooit tegen rijden op. Ik zeg altijd, in Nederland zijn geen afstanden.We maken er gewoon een leuke dag van, gaan ergens een hapje eten en met koffietijd zijn we weer thuis.Ja hoor stuur de regen maar, goed voor de plantjes, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ha die Coco ook weer in het land.Wij ons maar zorgen maken om jou en jij lekker met je moeder theeleuten.Maakt het weer des te duidelijker dat het aan ons ligt, dat we ons teveel zorgen maken.Nog drie van die acties en we wennen er aan hoor Coco..Fijn dat je er weer bent en dat alles goed met je gaat!!!Hier gaat het gelukkig ook nog steeds goed!Veel plezier met bankhangen en geniet voor zolang het kan nog ff van je rust.Iedereen een fijne avond!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vraag me trouwens af waar Cathy uithangt. Sinds ik op het forum kom is ze nog nooit een dag weggebleven volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Fijne avond Isa, en morgen lekker werken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Nee joh Igor, dat is Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 je was te snel ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 als je het over de duvel hebt trap je hem op z'n staart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hihi, inderdaad she's back. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hallo allemaal,Ik zag bij het scrollen dat Yvonne me al miste? Lief van je... maar ik ben er even weer hoor.Ik geloof trouwens dat het me voor het eerst niet lukt om alles bij te lezen.Te druk met werken en andere dingen. (zo staat er nog strijkwerk:frown;)En het sturen van de regen richting het noorden is ook gelukt Yvon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Mensen tot morgen weer Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi Cathy, hihi, niet helemaal gelukt hoor..... hoost hier nog steeds.....Zit trouwens zelf ook in het noorden..... maar dan aan de westkant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lekker slapen Bol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 NH of Friesland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 iK STOP VOOR VANDAAG MET WERKEN, HEB VIERKANTE OGEN VAN HET NAAR DE COMPUTER TUREN.nU NOG DE WAS OPHANGEN EN DAN NOG EVEN TV KIJKEN.Hé, de capslock aan!? Ben te lui om het aan te passen.Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Friesland Cathy, we zijn dus buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 trusten Bol:lips:Nou idd Cathy, nou plenst het hier ook, maarrrr lekker voor de planten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lekker slapen Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Niks van gemerkt Yvon, je schrijft ABN.Toch was het verder de hele dag droog gelukkig.Trusten Bol, en doei Jannigje. Ik wil zo dat programma Jong nog even gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dank je Von, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hahaha, ik zit te schudden op mijn stoel cathy, ben ook helemaal geen fries, kom uit de randstad maar woon hier al een jaar of tig. Spreek voor geen meter fries en zelfs het verstaan gaat me vaak niet zo goed af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Welterusten Jannigje,ik noem jou altijd Jan maar dat geeft nu verwarring door Jan Doedel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 De regen klettertop de caravan neerHeb nog niet de neigingin mijn blootje door het raamnaar buiten te klauterenMaar keek net even en zagmezelf vorig jaar staanEr hipte net een haas voorbijEn een fazant liep onder mijnraam doorIk kan niet kiezen of ik zode vette makreel oppeuzelof de gerookte zalmmoot.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 De rein boekt hjir op e sleurhutIk bin nog by ferstân en krup netbleat nei bûten taIk seach al efkes en dêr stie iksawat in jier lynD'r hipte krekt in hazze foarbeien een fazant rûn under myn finster trochNo kom ik net út e rie om no de fette makreel of sil ik dochs de rikke salm earst besiekje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Awel polleke, is dat een rasechte????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden